Skocz do zawartości

Kapuchon

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kapuchon

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Zabrze

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kapuchon

0

Reputacja

  1. Panowie wybacza, że dopiero teraz ale tak, dorwałem wtedy w dobrych pieniądzach cały zestaw wiatraków z modułem i problem rozwiązany do dnia dzisiejszego.
  2. Sprawdźcie przekaźniki w podszybiu bo pewnie zalane wodą
  3. Wymienię jeśli będzie taka potrzeba Moduł będziesz miał identyczny ?
  4. No tak, ale żeby je podłączyć na krótko to w którym miejscu się wpiąć z aku ? Chodzi mi o to, że między wiatrakami a modułem nie mam gdzie się wpiąć ? Foto modułu w załączniku.
  5. Witam, borykam się od pewnego czasu z problemem chłodzenia silnika oraz pracy klimatyzacji mojej B6 1.8t BEX 2004r ? Problem polega na tym, że od jakiegoś czasu miałem problem ze spadkiem temperatury z 90 stopni do około 70 podczas delikatnej jazdy w nocy lub podczas hamowania silnikiem, wyglądało mi to na uszkodzony termostat tym bardziej, że po uruchomieniu silnika chłodnica rozgrzewała się równo z silnikiem tzn. chodził cały czas na duży obieg. Wymieniłem termostat na Behra i po jakimś tygodniu podczas spokojnej jazdy patrzę na wskaźnik temp a ten znowu opadł na 70 stopni ? z tym że teraz chłodnica jest do pewnego czasu zimna a dopiero później jak termostat "puszcza " to robi się gorąca - czy ten termostat jest uszkodzony czy coś jeszcze może powodować taki problem ? Druga sprawa to przeciwieństwo pierwszej i występują one na zmianę a polega na tym, że podczas spokojnej jazdy temp spada a podczas stania w korku temp. podchodzi do prawie 130 stopni. Kolejna sprawa to taka, że klimatyzacja działa tylko podczas jazdy, na postoju wieje ciepłe powietrze mimo ustawienia na LO. Teraz przedstawię co mi udało się ustalić : - Nie włączają się wentylatory chłodnicy ani klimatyzacji ( posiadam 2 wentylatory ) co tłumaczy problem z klimatyzacją bo kompresor dobija do 30 bar ( wg. Vaga ) i go odłącza do momentu aż spadnie do 12 bar i kółko się zamyka. Podczas jazdy skraplacz jest chłodzony powietrzem i nie ma problemu. - Robiłem test vagiem wentylatora chłodnicy oraz klimatyzacji - żaden się nie włącza ? - Vag wywala błąd : 4 Faults Found: 17069 - ECM Power Relay Control Circuit (J271): Open P0685 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 18339 - Coolant Fan Control Module (J293): Malfunction P1931 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded - Z modułu wentylatorów wychodzi zielony i zółty gruby przewód do wentylatora chłodnicy - po wkłuciu się do żółtego przewodu próbówką żaróweczka świeci się z 2-3 sekundy po czym gaśnie i zapala się na kolejne 2-3 sekundy i tak w kółko ale zapala się tak jakby w trybie " miękki start " - myślę że zrozumiecie Pytanie z mojej strony jak mogę sprawdzić wentylatory " na krótko " ? Przewody idące do sterownika wentylatorów nie mają po drodze żadnej kostki tylko wchodzą bezpośrednio do modułu, z kolei z modułu widzę 4-pinową kostkę 2 duże i 2 małe piny przy lewej lampie ale nie wiem czy mogę podać na te grube przewody bezpośrednio zasilanie z aku ? Nie upalę w ten sposób ( i tak chyba nie sprawnego ) modułu wentylatorów ? Czytałem kilka podobnych wątków ale te które znalazłem mają problem z pracującym wentylatorem cały czas. Z tego co czytałem to moduł wentylatorów to ciężki temat do zdobycia dlatego jeszcze nie zdecydowałem się na wymianę. Z góry dziękuje za poświęcony czas
  6. Tak to wygląda w tej chwili - jest bardzo źle ? Przy okazji zapytam bo to mój pierwszy doładowany silnik, czy to normalne że przy upałach 30 stopni na zewnątrz wyraźnie czuć spadek mocy ? Nie jest jakiś duży ale da się zauważyć, może czyszczenie icków coś pomóc ? http://vaglogi.pl/log-115_118_5VAKm.html
  7. Czyli gdyby to była seria to wszystko by było ok a w moim przypadku z racji programu już tak ma być czy szukać kogoś do poprawienia tego?
  8. Wymieniłem dziś N75 na nowe z Aso, nie wpada w tryb awaryjny, przyśpiesza wydaje mi się jednostajnie ale to sprawdzę dokładnie na trasie w weekend, ciągnie dobrze natomiast przy około 2.5-3 tys rpm. bardzo wyraźnie słychać upuszczanie ciśnienia i już tak nie ciągnie - postaram się jutro wrzucić logi ale tak być powinno czy nie ? Poprawcie mnie jeśli się mylę ale wydaje mi się, że taki świst powinien nastąpić po odpuszczeniu gazu ?
  9. Przewody wymienione na nowe, n75 w Aso 240 złociszy, mówicie że to będzie to ? Jednak musi być taki z końcówką E ? Zastępczy który posiadam wygląda na sprawny ale ma C na końcu.
  10. Z tego co widzę w Bexie żeby to podregulować to muszę szarpać zderzak na glebe z chłodnicą ? Zrobiłem dziś logi na starym N75 z końcówką E - jeździ tak samo jak na początku postu, nie wpada odrazu w tryb awaryjny jak przy zastępczym n75 ale świst jakby trochę mniej słyszalny albo mi się tylko wydaje. log na starym n75 z odpięta wtyczką i nowymi wężykami - wygląda bardzo podobnie do tego z tym drugim n75 http://vaglogi.pl/log-118_115_AC1Ev.html na starym n75 z nowymi wężykami http://vaglogi.pl/log-118_115_v98Rj22.html
  11. Rozumiem, że przy 0.3 bar powinna zacząć się ruszać ? Masz rację, byłem przekonany, że tam jest podciśnienie i jakoś tak mi w łbie utkwiło. Żeby sprawdzić gruszkę WG to wystarczy, że w wężyk od N75 podłącze się manometrem nawet taki do kół i napompuje 0.3 bara - wtedy sztanga ma zacząć się ruszać a przy 0.6 ma być koniec jej pracy ? Do tego po nabiciu ciśnienia 0.6 ma utrzymać to ciśnienie - dobrze rozumiem ?
  12. Sztangę reguluje się jakoś wg. ksiązki czy indywidualnie pod konkretny silnik ? Żeby sprawdzić gruszkę mogę odpiąć wężyk od N75 i zassać przez niego strzykawką ?
  13. Niestety, wymiana wężykow od n75 nie przyniosła skutku, odcina i włącza tryb awaryjny przy 3,5 tys. Może to być wina tego n75 z innym numerem? Na moim uszkodzonym z końcówką E dosyć rzadko wpadaj tryb awaryjny a tutaj za każdym razem przy depnięciu, co mogę jeszcze sprawdzić?
  14. Dzięki Ci bardzo za pomoc, jutro podjadę gdzieś do sklepu i kupię jakiś wzmacniany wąż na metry i opaski i powymieniam co się da, 4mm średnicy wewn. spasuje wszędzie ? Dodam, że te przy N75 są z jakiegoś sylikonu dosyć miękkiego - jest możliwość, że zaciskają się od podciśnienia ?
  15. http://vaglogi.pl/log-118_6Ru2hc.html Na zewnątrz 15 stopni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...