Skocz do zawartości

Krzysztof1991

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krzysztof1991

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Wielkopolska/Wągrowiec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Krzysztof1991

0

Reputacja

  1. Witam! Czy jest ktoś w stanie powiedzieć coś o wymianie łożysk mechanizmie różnicowym? Chodzi o jakieś newralgiczne etapy, czy trzeba mieć sprzęt (specjalistyczny) czy warsztatowy wystarczy. Może ma ktoś numery tych łożysk do skrzyni hcf? Pozdrawiam!
  2. Witam. Co konkretnie w tej skrzyni padło? Naprawiałeś, czy wymieniałeś?
  3. Witam, Przy prędkości 70-100 wyraźnie słyszalne jest cykliczne buczenie (łu łu łu). Nie nasila się przy skręcaniu w obie strony, po podniesieniu i kręceniu kołami nie słychać żadnego łożyska. Opony również były przekładane (nawet zmieniony komplet na testy). Łożysko wałka atakującego w skrzyni też odpada, bo przy wciśnięciu sprzęgła /na luzie itp. dźwięk się nie zmienia. Podejrzenie pada na łożyska w mechanizmie różnicowym. Czy miał ktoś z was podobny problem i jakoś sobie z nim poradził ? Dodam nie ma nadmiernego luzu na dyferencjale, olej też raczej w porządku (po spuszczeniu jak to w aucie nastoletnim było trochę opiłków od synchronizatorów, ale nie dużo) Czy po odkręceniu półosi od strony skrzyni (6 śrub) da się jakoś organoleptycznie sprawdzić stan tych łożysk? Macie pomysł jak wykluczyć potencjalne przyczyny? Pozdrawiam serdecznie!
  4. Dzięki za odpowiedź sam tego nie zrobię, ale nie miałem pewności czy jest to do zrobienia na tyle dobrze, by przede wszystkim nie ciekło, dobrze trzymało szybę i nie gniło. Pozostaje tylko znaleźć dobrego blacharza/ lakiernika który tego nie spartaczy. Jeśli macie może jakieś sprawdzone miejsca między Poznaniem a Bydgoszczą (najlepiej w okolicach Wągrowca) to poproszę o namiary A może ktoś z Was miał do czynienia z podobną sprawą i podzieli się jakimiś spostrzeżeniami co do całego tego przedsięwzięcia ? Pozdrawiam
  5. Witam drodzy forumowicze, Zauważyłem dzisiaj wilgotną podsufitkę w okolicy lewej osłony słonecznej. Po szybkim demontażu tapicerki słupka B i części podsufitki dostrzegłem dwie niepokojące rzeczy. 1) złe zamontowanie szyby czołowej (która nie jest oryginalna) na wysokości połowy słupka A. Szyba oddzieliła się od spoiny w tym miejscu (dolega do niej, jednak po naciśnięciu palcem widać że nie jest z nią związana) 2) Gorsza sprawa. Odprysk tuż nad szybą który jest już od dawna do tego stopnia zgnił, że najprawdopodobniej woda przy dużym deszczu przedostaje się przez skorodowaną blachę. Szyba w tym miejscu jest przyklejona dobrze. W załączniku przesyłam zdjęcie na którym jest widoczne to miejsce z zewnątrz. Przeciek jest minimalny (na razie) jednak wiem że będzie się powiekszał. Dodam jeszcze że dach i słupek nie był nigdy wcześniej naprawiany blacharsko ani lakierniczo. Moje pytanie dotyczy tego czy jest możliwość dokonania naprawy blacharskiej na tyle dobrze, by była możliwośc dokładnego montażu szyby i by rdza nie powróciła w to miejsce (przynajmniej przez kilka lat) Czy moze jest to walka z wiatrakami (w tym sensie że trudno będzie zrobić to dobrze). // Pozdrawiam, Krzysztof M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...