Skocz do zawartości

NerQ'u

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O NerQ'u

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

225 wyświetleń profilu

Osiągnięcia NerQ'u

0

Reputacja

  1. Co o tym sadzicie moze to byc przyczyna za olejenia ukladu turbo? Owszem, 95% oleju w dolocie to olej dostający się tam z odmy. Najczęściej wtedy kiedy nikt dawno nie wymieniał filtra powietrza. Wtedy turbo zaciąga podciśnieniem olej z odmy. Zgadzacie sie z tym? Bo mozliwe ze to przyczyna mojej usterki i uszkodzona turbo. Fitr kupilem ale czekam do jutra na diagnoze mechanika.
  2. Zakleilem peknieta rure odmy i nie szarpie
  3. Co do przepływki mieliscie racje, od kostki uciety przewod i 2 nadciety, przepływki dobra wykrecilem i sprawdzilem tylko ma blad sterowania stad te wyniki na log gr 03,08,011 https://zapodaj.net/d92750f192d12.jpg.html A co do odmy mam nadciety przewod, odma leci mi do trojnika gdzie odziela sie olej od powietrza idac dalej laczy sie z przewodem powietrza ktory wchodzi do turbo. https://zapodaj.net/0b5138c6de818.jpg.html Ten olej co mi ucieka znaczaco odma wszystko wali w turbo. Wymiana samego przewodu nic nieda, myslalem ze silnik na koncowce A mechanik mowi ze niemozliwe. Czego to moze byc wina z tym olejem, odpowietrzenie skrzyni korbowej? Silnik suchy tylko w tych przewodach jest olej. Myslalem zeby wypiac przewod od trojnika odmy do przewodu powietrza turbo sprezarki
  4. Tyle ze na 6 tys 1.3 litra wlalem, Co do auta to cos sie zwalilo juz konkretnie bron boze rozkrece moment obrotowy powyzej 2300, to auto tak szarpie ze jechac sie nieda, musze jezdzic powoli wieksze przyspiesZenie i sie zaczyna aby do pn dotrzymal
  5. Patrzylem przeplywke cala w sadzy W Pn wymieniam turbo z czyszczeniem calego ukladu oraz nowy filtr powietrza przeplywka do czyszczenia, Mam olej w interculerze, turbo przepuszcza po wymianie wstawie od nowa 3 grupy 03,08,011
  6. Ja wyczyszcze fitr powietrza bo tam moze byc zator i zobaczymy czy beda rezultaty. Nie mam dostepu do bass seting :/ nie mam chyba pelnej wersji
  7. Objawy awarii Zapala się kontrolka silnika, albo powiadomienie o zbliżającym się przeglądzie. Spadek, brak mocy podczas przyspieszania. Niestabilna praca silnika na biegu jałowym i/lub wysokim. Nadmierne wibracje podczas postoju. Mimowolne, zauważalne zmiany obrotów silnika Owszem mam inspekcje 2. A reszte objawy sie niezgadzaja, A blad egr moze cos moec do tego? Przeplywomierz mam napewno dobry auto pracuje rowno, jutro postaram sie nagrac predkosc max
  8. wrzucam logi 03 i 08 dynamiczne 03: http://vaglog.com/log-003_aquxiy.html 08: http://vaglog.com/log-008_A707U.html
  9. Dzieki, jutro wrzuce te 03 i 08 dynamiczne i statyczne.
  10. Log grupy 3 wykonuje sie normalnie? I w jakich warunkach go robic jazda normalna pedal podloga ktory bieg i od jakich obrotow. Dodam ze auto od jakiegos czasu ma swoje fazy czasami jak go cisne to sie przycina czyli zbiera sie, muli zbiera sie, na biegu to z reguly 3 takie delikane szarpania a czasami jak dam buta to az oczy sie ciesza Jak mozecie podajcie mi z gory wazne grupy log to porobie kwestia jezeli wszystkie logi dynamiczne robi sie tak samo to moge zrobic wszystkie
  11. Daje dynaniczne na 011 na 4 biegu, http://vaglog.com/log-011_5cHO2lZ.html Nie zrobilem nic w bass seting bo blad wyskoczyl :/
  12. caly czas mialem gaz w podlodze, na logu pokazuje od 1200 do 4200 jezeli to istotne to zrobie na 4 biegu zrobilem tak bo sie tak doczytalem
  13. Witam , wrzucam logi 011 na rozgrzanym silniku, statyczne i dynamiczne (3 bieg od 1,5tys do 4tys ) statyczne http://vaglog.com/log-011_jb4qA2.html dynamiczne http://vaglog.com/log-011_R6AwL6C.html Mam nadzieje że ktos pomoże mi zdjagnozować tą przyczyne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...