-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia sebagiant
0
Reputacja
-
Witam. 2.0TDI CJCA 143KM - zmiana turbo od CGLC 177KM +mod softa na 190KM. Z ciekawości sprawdziłem u siebie pobór oleju na 1000km, jazda autostrtradowa, przedział 140-180km/h. Zamontowałem zbiornik catch oli za odmą i po teście w zbiorniku miałem 150ml oleju +plus by wyrównać poprzedni stan oleju musiałem łącznie dolać ok 250ml świeżego oleju. Wychodzi na to, że przez odme ucieka 150ml a pozostale ok 100ml albo się spala przedostając się przez pierścienie tłoka albo troszkę turbina przepuszcza. No chyba, że więcej spala oleju a w zamian w czasie wypalania dpf(wypalanie co ok 240km)olej rozrzedza się ropą i nie widać takiej różnicy w poborze oleju. Ogólnie wyniki wydają się być dobre, co o tym sądzicie?
-
sebagiant obserwuje zawartość 2.0 TDI 143Km CJCA/multitronic - Stage 2 turbo od CGLC 177Km
-
2.0 TDI 143Km CJCA/multitronic - Stage 2 turbo od CGLC 177Km
sebagiant opublikował(a) temat w Wykresy po modyfikacjach
-
multitronic 0AW brzęczenie podczas przyspieszania.
sebagiant odpowiedział(a) na Hubi610 temat w Audi A4 B8
Witaj, czy to brzęczenie słychać tylko przy mocniejszym przyspieszaniu? Miałem tak po tym jak raz chciałem szybko zawrócić i na wstecznym szarpła mi skrzynia mocno. Okazało sie, że to pół oś do wymiany z lewej strony. Pozdrawiam -
A czy przypadkiem nie masz w MMi przestawiony tryb jazdy z auto na sport lub własne ustawienia? Chociaz wydaje mi sie ze po każdorazowym wyłączeniu silnika ustawienia powinny wrócić na auto.
-
Witam Szanownych Klubowiczów, czy może ktoś polecić dobrego tunera z łódzkiego ? chciałbym zrobić chip tuning do ok 170 km, skrzynia multitronic.