Skocz do zawartości

Dudib5

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dudib5

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Dudib5

0

Reputacja

  1. Witam proszę o pomoc z moim audi a4 b5 2.4v6 arj tiptronik . Mam problem ale sam nie wiem już z czym a mianowicie audi podczas jazdy do przodu ma lekkie szarpnięcia podczas stania samochodu na D i trzymając hamulec czuć drgania samochodu po wrzuceniu na P lub N drgania ustają a z kolei na wstecznym R pod górę lub pod krawężnik czasem nie da się podjechać czuć jak by się ślizgało sprzęgło w aucie z manualną skrzynią . Objawia sie to tez przy gwałtownym dodaniu gazu na wstecznym a gdy auto cofa na prostej drodze lub niewielkie wzniesienia normlnie cofa. Podczas gwałownego przyspieszania do przodu przy tak zwanym kick down słychac stukniecie gdzies z pod samochodu jakby ze skrzyni i lekko przerywa w tym momencie dodam tez ze spaliło mi 2 sterowniki skrzyni biegów o numerze 8D0927156BA Teraz założony jest 3 i w momencie palenia sie sterownika na wyswietlaczu radia robiło się ERROR i na wyświetlaczu przebiegu pokazywały sie kreski podobne do chińskich znaczków . po podłączeniu pod komputer wyskoczyły następujące błędy które występują po spaleniu sterownika ale po załozeniu nowego da sie je usunąć i nie ponawiają sie do spalenia ponownego sterownika ; -17090 Czujnik zakresu prowadzenia F125 > sygnał mało prawdopodobny -17094 Czujnik temperatury oleju skrzyni biegów G93 - błąd elektryczny w przepływie prądu -18171 Cewka N110 - otwarty obwód -18155 Zasilenie napięciem cewki - otwarty obwód / zwarcie do mas A błędy które wyskakują podczas próby wyjść i nie da się ich usunąć są następujące ; ABS -512 Czujnik pozycji wałka rozrządu - Sygnał czujnika Hall’a poza zakresem SILNIK -17938Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator - zwarcie do masy -17923Elektrozawór powietrza dolotowego 1 - zwarcie do masy -17843 Przekaźnik wtórnego powietrza (AIR)- przekaźnik pompy > zwarcie do masy 17829 Zawór / cewka powietrza wtórnego AIR - zwarcie do masy 17833 Elektrozawór przewietrzania z węglem aktyw. EVAP - zwarcie do masy 18153 Zasilenie napięciem cewki - zwarcie do plusa 18242 Zawór kontroli ciśnienia 5 N233 otwarty obwód / zwarcie do masy 18237 Zawór kontroli ciśnienia 4 N218 otwarty obwód / zwarcie do masy 18233 Zawór kontroli ciśnienia 3 N217 - zwarcie do plusa 18228 Zawór kontroli ciśnienia 2 N216 - zwarcie do plusa 18223 Zawór kontroli ciśnienia 1 N215 - zwarcie do plusa 18170 Cewka N110 - zwarcie do plusa 17146 Zawór przełącznika 3=> cewka 3 N90 - zwarcie do plusa 17141 Zawór przełącznika 2=> cewka 2 N89 - zwarcie do plusa 17136 Zawór przełącznika 1=> cewka 1 N88 - zwarcie do plusa Przepraszam z góry jak coś chaotycznie brzmi lub jest nie zrozumiałe ale starałem się wszystko szczegółowo opisać . I mam nadzieję że jest ktoś w stanie z was mi pomóc lub chociaż naprowadzić na właściwy trop . Pozdrawiam.
  2. Sterownik i wykładzina sucha . Tak sterownik pod nogami pasażera . Teraz pojawił się jeszcze problem bo nie da się połączyć z komputerem zero reakcji. A w innych samochodach działa . Ani vag com ani delphi się nie chce połączyć . Poproś tu martwy .
  3. Witam , mam problem z moja audi a4 b5 po lifting z silnikiem 2.4 v6 ze skrzynia tiptronik. Numer sterownika skrzyni to 8d0927156ba . Problem polega na tym, że spalił się sterownik skrzyni biegów i wtedy byl błąd że brak komunikacji can silnik skrzynia nie ciągły ale nie dało się skasować okazało się ze sterownik spalony . No i po około miesiącu znowu problem chyba znowu spalił się sterownik skrzynia w trybie awaryjnym tylko 3 bieg i wsteczny przy ruszania (dodawaniu gazu ) słychać z głośników samochodu tak jakby zwarcie takie cykanie i jednocześnie na wyświetlaczu przebiegu robi się nie czytelne tak jakby chinskie znaczki lub czasem całkiem przygasa ale tylko podczas dodawania gazu na dodatek sam sobie przestawil na klimatronic i na fisie ze stopni Celsjusza na farenhajty . Nie wiem czy zakładać znowu sterownik jak nie wiem co jest aby następnego nie spalić . Macie może jakieś pomysły ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...