Skocz do zawartości

karammba

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O karammba

Informacje

  • Imię
    Edyta
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    CDHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia karammba

2

Reputacja

  1. karammba

    LPG do TFSI

    Jest po pierwszym przeglądzie na 1 tyś. kilometrów (taki regulacyjny czy jakoś tak) i wszystko ok. Ja osobiście nie czuję różnicy, wszystko mi też tłumaczyli (jak to kobiecie) jak działa ten dotrysk (?) benzyny i po co to. W sumie wytłumaczyli prosto i teraz wiem;) Ogólnie jest spoko, auto przyspiesza jak przyspieszało i nie czuję czy jadę na tym czy na tym więc chyba ok;) czasami mnie irytuje jak pika brak gazu ale to raczej moja wina. Benzyny spala chyba litr ale nie wiem bo zawsze miałam problemy żeby to policzyć, ale jak tak sobie liczyłam to wyszło że około 30 zł na 1oo kilometrów jest mniej na stacji więc nie tak źle;) I sama instalacja cena/jakość też uważam ze super wyszło i fajny warsztat, bardzo mili ludzie (mi montował taki miły Pan z czarnymi włosami, chyba Piotrek miał na imię;)
  2. karammba

    LPG do TFSI

    Długo się namyślałam (tak to w moim stylu bardzo), ale juz jest! Jednak padło na Lovato directa, za 4500 zł w Energy Gaz. Byłam i rozmawiałam osobiście i niestety podobno STAG do bezpośredniego wtrysku to jest jakaś próba łączenia IV i VI generacji (tak mi powiedziano, nie do konca wiem o co chodzi) i ze to raczej dzialac nie bedzie. Co do ceny, to oni maja przystepne, bo jak porownywalam ceny innych produktow na ich stronie z innymi warsztatmi, to tak srednio o 100-200 zl bylo na ich korzysc, wiadomo ze ogolnie niektore instalacje sa po prostu tansze od drugich, ale mi chodzilo o zblizona polke cenową. Sumarycznie jestem zadowolona, bo poszlo sprawnie i zaluje tylko ze tak dlugo sie namyslalama, bo gaz znalazl sie u mnie dopiero 3 tygodnie temu;)
  3. karammba

    LPG do TFSI

    Zadzwoniłam Do EGP, do Kliniki LPG i do Mławy do Nowotczyńskiego. EGP: Powiedzieli, że STAG500, to w ogóle nowość i tego się nie montuje jeszcze, poniewaz jest w fazie testów i nie do końca wiadomo jak sprawuje się ta instalacja. Zapytałam też o KME Diego i w odpowiedzi było, że ta instalacja w ogóle nie jest przeznaczona do tego silnika. Oprócz tego powiedzieli mi, że w związku z tym, ze to sedan, to trzeba będzie przenieść akumulator i przebudować podłogę. Ich propozycja to Lovato Direct 4500 zł + przełożenie akumulatora 250 zł, albo BRC w tej samej cenie. Klinika: Nie odbierają, ale napisałam maila i czekam na odpowiedź. Nowotczyński Autoryzowany serwis STAG: Powiedział, że STAG500, to w ogóle abstrakcja i jest testowane. Podobno tę instalację ma tylko 5/6 samochodów i to na potrzeby testów. Poza tym wydało mi się dziwne to, że pan Piotr powiedział, że takie auto nie istnieje. Podałam mu wszystkie informacje nawet kod silnika. Później powiedział, że nie ma go w spisie i do niego STAGA nie nie montuje prawdopodobnie. Zdziwiłam się bo dzwoniłam do warsztató w podanej kolejności i w EGP po samym kodzie silnika wiedzieli co to za auto i wszystko się zgadzało. Co wy na to?
  4. karammba

    LPG do TFSI

    Aż tak drodzy są? Poza tym widziałam na ich fejsbuku zdjęcia z montaży właśnie jakichś wielkich aut Pojechałabym do Mławy, tylko trochę mi to nie po drodze w zasadzie. Szkoda, że nie ma warsztatu bliżej. O co chodzi z tą hamowanią? Co się na nie robi?
  5. karammba

    LPG do TFSI

    Jestem kobietą, która w dodatku niekoniecznie jest głęboko w temacie gazu, więc wolałabym oddać wszystko w ręce gazownika. No i napisałam do EGP wczoraj, czekam na odpowiedź. Dam znać co proponują. To może coś pokręciłam z tymi włącznikami manualnymi... albo temat nieaktualny zwyczajnie. Współpracowałeś z nimi?
  6. karammba

    LPG do TFSI

    KME Diego, może o tej instalacji też coś mi opowiesz? Będę wdzięczna. Zależy mi, żeby wiedzieć co nieco o większej ilości instalacji. Automatycznie, to dobrze. Słyszałam o ręcznych przełącznkach... niektórzy wtedy lecą na PB bo zapomnieli przełączyć. Co do EGP, to co w takim raze Ci proponowali, że nie byłeś zadowolony. Jakbyś mógł więcej napisać... Co do obecnej intalacji, to przez to, że działasz sam przy wymianach i generalnie przy obsłudze, nie spowodowało, że utraciłeś gwarancje?
  7. karammba

    LPG do TFSI

    Czyli STAG od zawsze, czy masz doświadczenie też z innymi instalacjami? Masz swój zakład/warsztat? Auto przełącza się na gaz w trybie auto czy musisz zrobić to ręcznie? Dlaczego tam nie zrobiłeś montażu, tylko przez cenę? Z ciekawości poczytałam i ludzie sobie chwalą. No i przepraszam za ciągłe pytania, ale chciałabymwiedzieć jak najwięcej, żeby później sie nie zaskoczyć A Ty co byś polecił z dostępnych instalacji? Może polecisz jakiś warsztat?
  8. karammba

    LPG do TFSI

    Dlaczego ta instalacja? Co Cię przekonało? Jak długo jedziesz na jednym zbiorniku? Jak wygląda serwis? Przeglądy? Poproszę więcej informacji o tym miejscu! Będę wdzięczna jak wrzucisz informacje o kosztach. Jakbyś dal więcej informacji o zakładzie w którym monowałeś
  9. karammba

    LPG do TFSI

    Cześć Chłopaki! Szukam konkretnych informacji co do montażu i funkcjonowania LPG z silnikiem TFSI. Przejrzałam wątek i nie znalazłam sprawdzonych informacji, takich jakich bym oczekiwała. A chcę zamontować gaz do mojej A4, z tym, że różne mity krążą w związku z TFSI a LPG. Pomożecie?
  10. Ciekawa jestem ile kobietek razem ze mną jest tutaj na forum Witajcie!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...