Skocz do zawartości

krzysziek_1710

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O krzysziek_1710

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ALZ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Czy może miał ktoś do czynienia ze stukaniem/waleniem po wciśnięciu sprzęgła? Czy ktoś podpowie co może być tego przyczyną - sprzęgło? Skrzynia? Pierwsze co przychodzi mi na myśl to sprzęgło... Tylko tyle że sprzęgło jest nowo założona sachsa 3 tys. km temu. W czasie jazdy wszystko jest ok. Proszę o pomoc żeby wiedzieć jak rozmawiać z warsztatem w celu reklamacji sprzęgła. Film o czym mowa powyżej w załączniku VID_20240917_185155868.mp4
  2. Po dłuższym czasie udało mi się rozwiązać problem z obrotami silnika. Wcześniej nawet silnik potrafił zgasnąć przy dojeżdżaniu do świateł. Wymienilem przepływomierz i trochę jakby pomogło ale nie do końca. Przyjrzałem się pod kątem lewego powietrza i na biegu jałowym na odpalonym silniku odłączyłem dolot przy przeplywce i zatkalem ręką a silnik nie zgasł bo zaczęło zasysać powietrze z odmy. Wymienilem odmę i znowu sytuacja się poprawiła ale też ideału nie było. Później znowu zrobiłem test lewego powietrza taki sam jak wcześniej i co prawda, po zatkaniu dolotu silnik zgasł ale dalej słyszałem syczenie i jak bardziej się przyjrzałem to zauważyłem przerwany ten mały przewodzik co idzie z przepustnicy do listwy wtryskowej. Po wyeliminowaniu nieszczelności, przy dojeżdżaniu do świateł silnik utrzymuję obroty bez najmniejszego zachwiania wskazówki na obrotomierzu, lepiej się rusza a przy kręceniu kierownica w miejscu obroty nie falują. Jeżeli ktoś ma podobny problem z obrotami to niech sprawdź wszystko dokładnie pod kątem lewego powietrza
  3. Witam. Czy może ktoś miał podobny przypadek i jest w stanie coś podpowiedzieć... W moim audi, silnik 1.6, przy lekkim obciążeniu (włączona klimatyzacja w upalny dzień, skręt kierownica na parkingu) zaczynają delikatnie falować obroty oraz wydaje mi sie że zrobił się bardzo czuły przy ruszaniu, tzn. trzeba dodać więcej gazu żeby ruszyć. Przepustnica wyczyszczona na błysk, świece nowe, przewody nowe, cewka nowa. Coś może jeszcze na to wpływać? Objaw jest za równo na LPG jak i na pb
  4. Czy ktoś posiada login do silnika i innych modułów do kodowania do samochodu audi a4 b7 z silnikiem 1.6 benzyna - ALZ ?
  5. To przepraszam ale nie wiedziałem że to miało na celu... Ale mniejsza z tym. Byłem teraz na parkingu i sprawdziłem bezpieczniki od gniazda haka. Bezpiecznik był ok ale przeczysciłem styki i włożyłem z powrotem no i... Teraz wszystko działa ? Dzięki za pomoc bo dzięki Twojej pomocy skumałem że pdc jest powiązane z hakiem
  6. To mam gdzieś w okolicach haka szukać jakiegoś przerwanego przewodu?
  7. Właśnie nic nie robiłem. Samochód był tylko na wymianie rozrządu ale to raczej nie ma nic wspólnego... A jest jakiś związek haka ze wspomaganiem parkowania?
  8. Z całego skanowania pokazało tylko to... Hak jest fabryczny
  9. Tak, mam taki odpinany. I co najlepsze po skasowaniu błędu tego bledu, znów się pokazywał po wbiciu wstecznego (oczywiście przy tym był długi dźwięk z głośniczka od czujników parkowania)
  10. pokazało mi taki błąd: VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 919 283 B Component and/or Version: Parkhilfe 4-Kan H06 0020 Software Coding: 0010014 Work Shop Code: WSC 49140 1 Fault Found: 01517 - Control Module for Trailer/Towing Sensor (J345) 004 - No Signal/Communication Patrzyłem również w blokach pomiarowych to czujniki pokazywały odległość po 255 cm
  11. Wieczorem jeszcze raz popatrzę
  12. W sobotę już nie działały
  13. Tyle to się domyślam ale czy nie wiadomo dokładnie w który kanał wejść w vag-com? W sobotę podpinałem komputer i przez ogólne skanowanie nie widziałem żadnych błędów
  14. A jak to sprawdzić w vag-com?
  15. Witam. Z dnia na dzień przestały mi działać czujniki parkowania w audi a4 b7, silnik 1.6. MPI. Obecnie po włożeniu wstecznego słychać ciągły dźwięk. Przykładałem ucho do każdego z nich i z każdego czujnika słychać cykanie, czyli czujniki parkowania nie są uszkodzone tak? Czy to jest objaw jakiegoś spalonego bezpiecznika? Czy przerwanie jakiegoś kabelka? Czy ktoś miał podobny przypadek i rozwiązał ten problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...