Jump to content

krzysziek_1710

Pasjonat
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About krzysziek_1710

Informacje

  • First name
    Krzysztof
  • Location
    Olsztyn

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.6
  • Engine code
    ALZ
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To przepraszam ale nie wiedziałem że to miało na celu... Ale mniejsza z tym. Byłem teraz na parkingu i sprawdziłem bezpieczniki od gniazda haka. Bezpiecznik był ok ale przeczysciłem styki i włożyłem z powrotem no i... Teraz wszystko działa 😀 Dzięki za pomoc bo dzięki Twojej pomocy skumałem że pdc jest powiązane z hakiem
  2. To mam gdzieś w okolicach haka szukać jakiegoś przerwanego przewodu?
  3. Właśnie nic nie robiłem. Samochód był tylko na wymianie rozrządu ale to raczej nie ma nic wspólnego... A jest jakiś związek haka ze wspomaganiem parkowania?
  4. Z całego skanowania pokazało tylko to... Hak jest fabryczny
  5. Tak, mam taki odpinany. I co najlepsze po skasowaniu błędu tego bledu, znów się pokazywał po wbiciu wstecznego (oczywiście przy tym był długi dźwięk z głośniczka od czujników parkowania)
  6. pokazało mi taki błąd: VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 919 283 B Component and/or Version: Parkhilfe 4-Kan H06 0020 Software Coding: 0010014 Work Shop Code: WSC 49140 1 Fault Found: 01517 - Control Module for Trailer/Towing Sensor (J345) 004 - No Signal/Communication Patrzyłem również w blokach pomiarowych to czujniki pokazywały odległość po 255 cm
  7. Tyle to się domyślam ale czy nie wiadomo dokładnie w który kanał wejść w vag-com? W sobotę podpinałem komputer i przez ogólne skanowanie nie widziałem żadnych błędów
  8. Witam. Z dnia na dzień przestały mi działać czujniki parkowania w audi a4 b7, silnik 1.6. MPI. Obecnie po włożeniu wstecznego słychać ciągły dźwięk. Przykładałem ucho do każdego z nich i z każdego czujnika słychać cykanie, czyli czujniki parkowania nie są uszkodzone tak? Czy to jest objaw jakiegoś spalonego bezpiecznika? Czy przerwanie jakiegoś kabelka? Czy ktoś miał podobny przypadek i rozwiązał ten problem?
  9. Ja mam teraz podobnie i wczoraj mechanik podczas sprawdzenia ciśnienia oleju stwierdził, że mam walniętą pompę vacum i stąd mam takie wycieki oleju.
  10. Witam wszystkich. Problem z ciśnieniem oleju rozwiązany. Jakiś czas temu wykasowałem na vag-com wszystkie błędy (oczywiście tam nie ma błędów od niskiego ciśnienia oleju) i postanowiłem odłączyć klemy od akumulatora. Następnego dnia podłączyłem akumulator, odpaliłem silnik i przejechałem się autkiem i czerwona lampa alladyna znikła. Błąd nie pokazał się nawet przy mocnym przegazowaniu silnika. Oczywiście 3 grudnia oddałem samochód do mechanika do sprawdzenia ciśnienia i stwierdził że ciśnienie jest super Także mogę stwierdzić, że w moim przypadku odłączenie akumulatora wyeliminowało
  11. Naprawdę obdzwoniłem już wszystkich mechaników i każdy mi podaje termin po 15 grudnia Na vag-com miałem tylko błędy od czujnika poziomu oleju, który już skasowałem. Teraz ten błąd już się nie pokazuje. A czy jakoś od góry, otwierając maskę, można wymienić ten czujnik? Jest na to jakiś sposób? Może pomoże odłączenie akumulatora żeby zresetować komputer?
  12. Zdaje sobie z tego sprawę ale tak jak wyżej pisałem, najwcześniej mogłem umówić się na wizytę za 3 tygodnie. Kanału nie posiadam i nie mam możliwości zrobić cokolwiek od spodu samochodu - tylko z gry mogę coś zrobić. A z tego co wiem to ten czujnik żeby wymienić to można tylko dostać się od spodu tak? Można coś zobaczyć przez vag-com
×
×
  • Create New...