Skocz do zawartości

Special

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Special

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Special

0

Reputacja

  1. Może trzeba poprawić wentylację , a nie za wszelką cenę uszczelniać ?
  2. Też mam przecieki na styku z przednią szybą. Kapie dokładnie na elektryczną regulację fotele pasażera. Podczas jazdy nie ma problemu tylko przy skręcaniu w lewo. Gdzie zdobyłeś uszczelkę i czy dużo z tym zabawy?
  3. Dokładnie o taki dzwięk chodziło jak Polonez. Co z tym zrobić? Oczywisice w rozsądnych granicach? Zauważyłem że dostępne są downpipe w których nie ma katów. Wyglądają jak moje po wycięciu katów tylko są ładniejsze. U mnie siedzi stanowy silnik o innym oznaczeniu niz ASN. Teoretycznie powinien posiadać tylko 2 sądy , a posiada 4. Co to są prekaty? Ja mam począwszy od kolektorów po już nieistniejące katalizatory , środkowy wspólny tłumik i 2 końcowe tłumiki. Gdzie ich szukać?
  4. Ja u siebie wywaliłem katy. w ich miejsce poszła prosta rura , zostawiłem gniazda pierwszych sąd zaś drugie podłączone wiszą sobie gdzieś w komorze silnika. Żadnych błędów itp tylko dziwny dzwięk przy gwałtownym podnoszeniu obrotów, coś w stylu odbijania się dwięków w tylnej części auta.
  5. Witam wszystkich serdecznie. Właśnie stałem się posiadaczem Audi A4 B6 Cabrio 3.0v6 na multi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...