Special
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Special
Informacje
-
Imię
Robert
-
Miasto
Gdańsk
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Cabriolet
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
RWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia Special
0
Reputacja
-
Może trzeba poprawić wentylację , a nie za wszelką cenę uszczelniać ?
-
Też mam przecieki na styku z przednią szybą. Kapie dokładnie na elektryczną regulację fotele pasażera. Podczas jazdy nie ma problemu tylko przy skręcaniu w lewo. Gdzie zdobyłeś uszczelkę i czy dużo z tym zabawy?
-
Dokładnie o taki dzwięk chodziło jak Polonez. Co z tym zrobić? Oczywisice w rozsądnych granicach? Zauważyłem że dostępne są downpipe w których nie ma katów. Wyglądają jak moje po wycięciu katów tylko są ładniejsze. U mnie siedzi stanowy silnik o innym oznaczeniu niz ASN. Teoretycznie powinien posiadać tylko 2 sądy , a posiada 4. Co to są prekaty? Ja mam począwszy od kolektorów po już nieistniejące katalizatory , środkowy wspólny tłumik i 2 końcowe tłumiki. Gdzie ich szukać?
-
Ja u siebie wywaliłem katy. w ich miejsce poszła prosta rura , zostawiłem gniazda pierwszych sąd zaś drugie podłączone wiszą sobie gdzieś w komorze silnika. Żadnych błędów itp tylko dziwny dzwięk przy gwałtownym podnoszeniu obrotów, coś w stylu odbijania się dwięków w tylnej części auta.
-
Witam wszystkich serdecznie. Właśnie stałem się posiadaczem Audi A4 B6 Cabrio 3.0v6 na multi.