Designer1987
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Designer1987
Informacje
-
Imię
Grzegorz
-
Miasto
Łomża
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.6
-
Kod silnika
AHL
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Designer1987
0
Reputacja
-
Tez tak moze byc, slyszalem ze te nasze blaty tez moga troche szalec. U mnie jest tak na klimatroniku jest 98-99 i na blacie 90, jak tylko zgasze odczekam 10-15s na klimatroniku jest 101-102 to temp na blacie wchodzi pod 100. Kilka sekund pochodzi auto i spada na 90 na blacie a klimatroniku na 97-98?pozdrawiam?
-
Kolego a jak u Ciebie sytuacja z plynem? Ubywa, moze uszczelka pod glowica? Moze gdzies ktos cos kiedys wlal w uklad i jest obieg przypchany?
-
Wyzej podrzucilem podobny temat?
-
Mialem podobny problem. Wymienilem chyba wszystko co bylo mozliwe. Odlaczylem nagrzewnice i ja przeczyscilem woda z octem. Pelnoo syfu wylecialo. Kamien i jeszcze takie cos czarnego. Mozliwe ze ktos wlal jakis uszczelniacz. Jeszcze jej nie podlaczalem ale teraz silnik sie nie grzeje...
-
Sciagasz przewody od nagrzewnicy i wkladasz kawalek rurki czy jakkegos przewodu zeby zamknac obieg. Odpal i zobacz jak sie bedzie zachowywac.
-
Sebastian09, postaraj sie ominac nagrzewnice?moj przyklad: pacjent a4b5 98 1.6 ahl, wymienione zostalo: upg, wisko, chlodnica, czujniki, krocce... brak rezultatu. Znalazlem na forum podobny problem. Ominieta nagrzewnica, brak problemu, tylko po dluzszej jezdzie jak zgasze i za chwile odpale to wejdzie na 100 ale pompa schlodzi i jest 90 na blacie A na klimatroniku 97-98?