Sawick
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Sawick
Informacje
-
Imię
Patryk
-
Miasto
Świnoujście
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Sawick
0
Reputacja
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Sawick odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Witam. Prosiłbym o rozkodowanie nowego zakupu. WAUZZZ8K8CA045884 Dzięki -
A jak jest z tym doładowanirm? Seria powinna tak dmuchać czy zgłaszać turbo póki jest gwarancja?
-
Z logami jest taki problem że na żadnym warsztacie nie zostało mi to zaproponowane. Zastanawiam się czy nie zainwestować parę groszy i zrobić je samemu. Filtr paliwa wymieniony na jesieni. Świece jakieś 20 tyś temu
-
Witam. Jestem posiadaczem A4 B6 1.8T bfb, (seria) ostatnimi czasy zauważyłem że auto straciło na mocy. Wyruszyłem więc do mechanika w poszukiwaniu rozwiązania problemu. Turbina wskazywała doładowanie maksymalne na "dwójce" 0.6b, na trójce i czwórce 0.4 ;0.3 b. (To z moich obserwacji z programu Torque i elm 327). Po przejechaniu z podpiętym komputerem wskazania się pokrywały. Turbina była na regeneracji jakieś 30kkm temu jeszcze do kwietnia obejmuje ją gwarancja. Mechanik uznał że doładowanie jest za niskie i pierwszą czynnością było poszukiwanie nieszczelności. Okazało się że układ jest szczelny, auto zostało drugi dzień na warsztacie. Diagnoza ? Prawdopodobnie problem z odmą. Jutro chcą sprawdzić zaworek zaznaczony na żółto. Jak myślicie? Możliwe że to on jest przyczyną czy coś innego? Dodam że korek od wlewu oleju po odkręceniu lekko podskakuje więc z tego co wyczytałem to tak powinno być i odma pracuje prawidłowo. Przy regeneracji turbiny został wymieniony zawór dv, w późniejszym czasie przepływomierz. Kat wywalony wstawiony dp 2.5".