Skocz do zawartości

magdyj5

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O magdyj5

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    mazowieckie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia magdyj5

0

Reputacja

  1. magdyj5

    [B6 AWX] Kühlmittel

    Po wymianie czujnika jest wszystko ok. Nie ma już wycieków. Do zamknięcia.
  2. magdyj5

    [B6 AWX] Kühlmittel

    Czujnik wysadziło dlatego, że był za duży. Autentyko. Minimalnie za duży i nie wchodził dobrze do gniazda i te plastikowe zabezpieczenie słabo wchodziło do gniazda i dlatego wysadziło. Kupiłem nowy czujnik. Facet w sklepie mierzył 3 razy suwmiarką czy nowy czujnik będzie mniejszy. Był mniejszy o setne milimetra i wszedł. Zabezpieczenie elegancko weszło teraz. Temperaturę teraz trzyma równo 90 stopni i żadnych błędów.
  3. magdyj5

    [B6 AWX] Kühlmittel

    Zsadziło mi dziś w drodze ten czujnik. Nowe zabezpieczenie i dobrze założone a wywaliło. Po pracy zobaczę co i jak.
  4. magdyj5

    [B6 AWX] Kühlmittel

    Na razie wymieniłem ten czujnik i jest ok. Zobaczymy co dalej. Ucieka mi gdzieś minimalnie płyn ale nie z czujnika i muszę namierzyć jeszcze.
  5. magdyj5

    [B6 AWX] Kühlmittel

    Dziś wymienię i dam znać co i jak
  6. magdyj5

    [B6 AWX] Kühlmittel

    Właśnie patrzyłem. Jest w normie. Dodam, że się nie gotuje
  7. magdyj5

    [B6 AWX] Kühlmittel

    Witam. Od jakiegoś czasu po przejachaniu kilkunastu kilometrów zapala mi się błąd STOP Kühlmittel. Jak się pojawia to wskazówka od temperatury płynu zaczyna wariować. Spada temperatura do 60 i znów na 90 i spada. I tak w koło. Jak zgaszę to jest ok ale po jakimś czasie znów się zapala. Miał ktoś może podobnie? Pozdrawiam
  8. Nic nie pisałem bo obserwowałem co się będzie działo dalej. Problem ustał sam. Jednak dziś powrócił. Zamówię ten przekaźnik 219 i zobaczę co się będzie działo i dam znać.
  9. Wyjąłem dziś akumulator. Pod akumulatorem nie ma wody i żadnych liści. Przekaźniki pod komputerem były wymieniane bo ostatnio były zalane. Wymienione były na używki ale oryginalne. Dziś się wentylator nie włączał. Pojeżdżę jeszcze chwilę i zobaczymy. Będę informował co i jak.
  10. To nie jest normalne zjawisko, bo wcześniej tak nie było. A wentylator się nie wyłącza. A co do wody to jest woda na podszybiu. Ale czy ona coś zalewa to grom go wie.
  11. Witam. Mam problem z tym, że czasami po zgaszeniu auta sam się włącza wentylator od chłodnicy. Po jakiejś minucie od zgaszenia auta. Na kompie nie pokazuje żadnych błędów. Wymieniłem dwa przekaźniki o numerze 370 znajdujące się pod kierownicą. Nic to nie dało. Dalej to samo. Muszę po zgaszeniu auta czekać i słuchać czy się włączy wentylator bo mi rozładuje akumulator. Wystarczy, że włączę i wyłączę zapłon i wiatrak ustaje. Proszę o pomoc w sprawie.
  12. Problemem były zalane przekaźniki pod komputerem. Konkretnie wszystkie 3. Wymieniłem na nowe i jest wszystko ok.
  13. Teraz jest taka objawa, że auto co mniej więcej 5 minut gaśnie. Po zgaśnięciu znów ma ciężko zapalić. Jak szarpało tak szarpie. Na ciepłym ciężej odpala niż na zimnym. Podłączałem bańkę z paliwem bezpośrednio do tandepompy wraz z filtrem. Jak było wcześniej tak samo było po podłączeniu paliwa na krótko. Wyczyściłem zawór EGR i sprawdzałem wszystkie bezpieczniki. Słyszałem też o włączniku świateł, że na włączonych światłach pali. Nic to nie pomaga. Dziś podłączałem jeszcze raz pod kompa ale nic nie ma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...