
blase80
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O blase80

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Problem rozwiązany. Separator oleju do wymiany. Dzięki.
-
Sorki, że dopiero teraz piszę, ale dopiero co wróciłem z urlopu, a samochód czekał. Dziś pożyczyłem kabelek i VCDS wyrzucił mi następujące błędy: 5646 - Nieszczelnoœæ w uk³adzie dolotowym powietrza P2279 00 [109] - - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 76404 km Data: 2017.08.25 Czas: 16:53:04 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 805.50 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 7.1 % Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 97 °C Temperatura powietrza zasysanego: 50 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 13.122 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Œredni czas wtrysku: 1.412 ms Tryb pracy silnika-Channel 87: Bieg ja³owy Wzglêdna wartoœæ obci¹¿enia: 12.98 % Moment obrotowy silnika: 8.7 Nm 5664 - Miernik masy powietrza (G70) P0100 00 [096] - napiêcie zasilania Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów 4007 - Regulacja biegu ja³owego P0507 00 [104] - obroty powy¿ej wymaganej wartoœci Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 13 Przebieg: 76499 km Data: 2017.08.26 Czas: 11:34:34 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1003.00 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 7.1 % Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 64 °C Temperatura powietrza zasysanego: 31 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 14.065 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 37 Œredni czas wtrysku: 1.329 ms Tryb pracy silnika-Channel 87: Bieg ja³owy Wzglêdna wartoœæ obci¹¿enia: 13.08 % Moment obrotowy silnika: 14.0 Nm 4105 - Zespó³ 1; system pomiaru paliwa P2187 00 [237] - system za ubogi na biegu ja³owym MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 76485 km Data: 2017.08.25 Czas: 18:07:02 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 807.50 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 7.1 % Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 97 °C Temperatura powietrza zasysanego: 48 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 13.146 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Œredni czas wtrysku: 1.462 ms Tryb pracy silnika-Channel 87: Bieg ja³owy Wzglêdna wartoœæ obci¹¿enia: 13.01 % Moment obrotowy silnika: 9.6 Nm Po ich wykasowaniu i zrobieniu ponownej jazdy testowej (ok. 10 km) zostały 2 błędy: 2 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one: 5646 - Nieszczelnoœæ w uk³adzie dolotowym powietrza P2279 00 [101] - - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 77091 km Data: 2017.09.16 Czas: 10:27:05 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 815.50 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 7.1 % Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 54 °C Temperatura powietrza zasysanego: 26 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 14.489 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Œredni czas wtrysku: 1.438 ms Tryb pracy silnika-Channel 87: Bieg ja³owy Wzglêdna wartoœæ obci¹¿enia: 13.01 % Moment obrotowy silnika: 14.7 Nm 4105 - Zespó³ 1; system pomiaru paliwa P2187 00 [101] - system za ubogi na biegu ja³owym Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 77102 km Data: 2017.09.16 Czas: 13:05:52 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 808.50 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 7.1 % Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 96 °C Temperatura powietrza zasysanego: 42 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 14.654 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 80 Œredni czas wtrysku: 1.468 ms Tryb pracy silnika-Channel 87: Bieg ja³owy Wzglêdna wartoœæ obci¹¿enia: 12.87 % Moment obrotowy silnika: 8.2 Nm Jakieś sugestie? Gwarancja na auto skończyła się 4 miesiące temu i się zaczęło... Zastanawiam się czy jechać z tym do ASO, czy może niezależny warsztat sobie z tym poradzi.
-
Witam, Jeżeli można się dowiedzieć co trzeba było u Ciebie naprawić przy tych błędach? Wyskoczyły mi identyczne jak u Ciebie i przy prawie takim samym przebiegu.
-
Witam, Wczoraj po uruchomieniu samochodu i wyjechaniu w trasę zauważyłem następujący problem. A mianowicie po zrzuceniu biegu na jałowy obroty silnika zaczynają falować. Przez chwilę utrzymują się na poziomie ok. 1200-1400 i później spadają do 800. Później jest delikatne falowanie. Natomiast dzisiaj dodatkowo zapaliła się kontrolka od spalin. Czy ktoś miał taki problem? Co to może być? Silnik 2.0 TFSI 211 km
-
Mam fabryczny soft P0612 w MMI3G+. Czy warto go aktualizować do nowszej wersji? Czy doszły jakieś dodatkowe funkcje? Może gdzieś jest opis co ewentualnie się zmieniło w stosunku do wersji poprzedniej. Nigdzie takiego opisu nie znalazłem. A jeżeli jest sens aktualizacji to czy trzeba przechodzić poprzez wszystkie pośrednie wersje czy może od razu na K900? Będę wdzięczny za odpowiedź. Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka