Skocz do zawartości

n0vy.pl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O n0vy.pl

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

304 wyświetleń profilu

Osiągnięcia n0vy.pl

1

Reputacja

  1. Niestety ani ja, ani nikt z moich znajomych nie posiada takiego sprzętu... z drugiej strony, nie ma co mierzyć, to tylko ciężkie rodzinne kombi, a nie wyścigówka trakcja, jak to w ośce. Jak mokro, to zrywa przy bucie, ale da się tez normalnie jeździć jeśli nie klepiemy dechy, a i tak sprawnie przyspieszamy na suchym problemów brak od 3, 2 bieg potrafi delikatnie zerwać, ale myśle, ze na letniej szerszej oponie już będzie ok
  2. Aktualizacja Auto w końcu wystrojone. Zajął się tym GTO z Digitun. Jak najbardziej polecam. Bardzo konkretny i uczynny człowiek.
  3. Kurczę, miałeś trochę przygód z tą głowicą... Mam nadzieję, że już nic jej nie będzie Powodzenia w modach, ładne autko Jako, że mody mechaniczne są bardzo fajne, ale zbytnio niewidoczne, czekam na mody wizualne Będę obserwował
  4. Trafiła się okazja, to kupiłem, bo początkowo nie miałem narazie tego w planach co do spawania... gdybym potrafił tak spawać, to pewnie już bym miał swój warsztat i super robotę to mój znajomy spawał. 9 lat doświadczenia i już jakiś czas właśnie prowadzi własny warsztat tego typu
  5. Kupiłem całe k04-064 z kolektorem używane po 70k przebiegu. Jeszcze przy mnie turbo było ściągane z silnika. Dałem 2000 zł
  6. Hehe trafiony zatopiony
  7. To jest ori S line. Wcześniej 4 lata jeździłem na gwincie i 19", więc teraz jest bajka, ale i tak zawsze z przyzwyczajenia turlam się przez progi, tylko trochę szybciej niż na gwincie - taki nawyk Wydech, dolot itd skończone. Auto pali i jeździ. Po przejechaniu 200 km stwierdzam, że wydech powoli się wycisza i "układa". Nie brzmi jeszcze tak jak powinien, bo turbo praktycznie nie dmucha, ale zainteresowanym da jakiś widok na to jak brzmi/będzie brzmiała WIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=IYlxvDJPmyA
  8. Taki jest plan, jeśli będzie rzeźnia, to wstawię jeszcze środkowy Na montaż czeka jeszcze sprzęgło z AWX obite kevlarem, wtryski 525 i pompa 040, więc myślę, że ok 300 powinno wyjść. Najdroższe już za mną, dołożyć później quattro i przerobić wydech, to "pikuś"
  9. Witam ponownie Jak zostało powiedziane, akcja "more power" w trakcie Niedługo koniec
  10. To znowu ja. Piszę, bo temat rozwiązany. Można powiedzieć, że samo wyszło wczoraj turlając się przez rondo auto zaczęło palić na 3 gary. Pod domem szybkie podłączenie pod VAGa, test i dziś kupiona nowa cewka. Założona, auto śmiga bez żadnego problemu.
  11. No, ba mieć taki motor i nic nie dłubnąć? W międzyczasie sukcesywnie pozbywamy się chromu z auta Wjechały czarne relingi
  12. Ok, dzięki za odpowiedzi No rzeczywiście wychodzi na to, że jest usunięta z softu, bo żadnego błędu nie mam
  13. Witam. Dziś przy wymianie DV zauważyłem że taki plastikowy wąż (coś jakby peszel) jest urwany. Co to jest i jakie objawy może powodować powyższa usterka?
  14. Ok DV zmieniony na 710P ori z ASO. Jakoś niebardzo czuję różnicę... Stary na pewno był padnięty, bo postępując jak na tym filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=1z2N04P0PDk mój się od razu zamykał. Nie wiedziałem czego za bardzo się spodziewać po wymianie tego zaworu, no ale praktycznie, to chyba nic się nie zmieniło. Które logi wykonać ponownie, żeby sprawdzić czy coś ta wymiana dała?
  15. Akurat miałem nosa, i kupiłem wczoraj nowy razem z uszczelką między turbo a DP Dzięki za sugestie, dam znać po wymianie co i jak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...