Skocz do zawartości

Stallker

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Stallker

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Stallker

0

Reputacja

  1. Witam, mam taki problem ze swoim bejbe Otóż samochód po wymianie filtra paliwa zaczął więcej palić, przed jego wymianą potrafiłem zejść poniżej 6 litrów na 100km teraz max jaki mi się udaje wycisnąć to 7 na 100. Miał ktoś podobny problem i wie jak go rozwiązać. Czy to może być wina filtra? Ogólnie rzecz biorąc filtr paliwa był wymieniany ze względu na to, że samochód nie odpalał, mechanik niby też wymieniał jakiś przekaźnik pod kierownicą który również był odpowiedzialny za to, że samochód nie odpalał.
  2. Z przekaźnikiem 219 był taki problem, że poszła sprężynka która odpowiada za odciąganiu blaszki by się nie stykała cały czas z uzwojeniem. Założyłem na nowo i teraz styka tylko przy przekręceniu zapłonu.
  3. Witam, otóż jestem posiadaczem AUDI A4 B6 1.9TDI 130KM AWX z 2001 roku i mam problem z odpalaniem. Problem na dobrą sprawę zaczął się już ponad miesiąc temu od pękniętej obudowy komputera gdzie dostawała się woda która z kolei zalewała przekaźniki powodując błąd iż auto po odpaleniu wbijało na 10 000 obrotów, zapalała się kontrolka świec żarowych i ESP. Następnie wystąpił problem z samoczynnie włączającym się wentylatorem chłodnicy co w następstwie doprowadzało do rozładowania akumulatora. Problem ustał gdy wysuszyłem przekaźniki znajdujące się w obudowie ECU jak i zamontowaniu nowej obudowy. Niestety samochód długo nie pochodził raz gdy go odpaliłem wrzuciłem 1 bieg a potem 2 szarpnęło nim i zgasł i nie chciał odpalić. Na drugi dzień zauważyłem, że po przekręceniu zapłonu nie świeci się kontrolka świec żarowych więc zajrzałem do obudowy ECU w celu sprawdzenia przekaźników i tak przekaźnik nr 219 był uszkodzony. Naprawiłem go i z kontrolką świec żarowych problem zniknął pali się normalnie przy przekręceniu zapłonu. Niestety to nie rozwiązało problemu z odpalaniem samochodu który tak jakby nie dostawał paliwa. Czy ktoś miał podobny przypadek, czy nie został może uszkodzony przekaźnik od pompy paliwowej i jeśli tak to jaki ma numer i gdzie go znaleźć?
  4. Serwus, jestem posiadaczem Audi A4 B6 z silnikiem 1.9 TDI 130KM z 2001 roku. Pozdrawiam wszystkich posiadaczy tego modelu jak i pozostałych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...