Skocz do zawartości

patric62

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O patric62

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia patric62

0

Reputacja

  1. Witajcie Koledzy Czas na kolejne posty w tym temacie:D Otóż i mnie problem spotkał, aczkolwiek przyczyna jest chyba inna...ale od początku Zaczęło się od mycia autka-->woda na dywaniku kierowcy-->wariacja świateł i wycieraczek (najlepszy numer jak wjechałem szybko do garażu by aku odłączyć a tu wycieraczki szaleją jak głupie i płyn spryskiwaczy leje po suficie i odłączanie klem w pośpiechu=D )-->rozbieranie podszybia i proszę, jest winowajca (pęknięta obudowa ecu)-->dalej rozbieranie tapicerki pod kierownicą-->odkręcenie i wylanie mnóstwa wody z MCE-->umycie go wodą destylowaną,porządne wysuszenie,przeczyszyczenie styków i złożenie do kupy wszystkiego i uwaga-- WSZYSTKO PIĘKNIE DZIAŁA!!! Prócz tego, że wycieraczki po wyłączeniu i zejściu do pozycji zero unoszą się 10cm i dopiero stop. No cóż, można z tym żyć. Jedziemy dalej. Mija miesiąc czy nawet dwa, raz się zdarzyło, że w drodze wycieraczki się zatrzymały i ruszyły dalej ale później działały. Teraz po lekkim przymrozku stanęły w pionie i KONIEC Wyciągnąłem mechanizm na wierzch z myślą, że to on gdyż bezpieczniki są OK. Po sprawdzenie miernikiem wtyczki na pinie 1 jest masa, na 2 napięcie, 3 i 4 cisza (ktoś z forum miał taki sam problem i wyszło, że MCE). Z kolei sam mechanizm z silnikiem działa, ale po podłaczeniu na krótko: "-" do pinu 1, + do pinu 2(cisza), do pinu 3 chodzi na drugim biegu, a pin 4 na trzecim szybkim biegu. Pytania do Was: 1. Dlaczego nie chodzi na krótko na pinie 2 ? Coś jednak z silniczkiem? 2. Dlaczego we wtyczce nie ma napięcia na pinie 3 i 4 (nie zależnie na którym biegu jest ustawiona dźwignia w kabinie)? 3. Czy wiecie która część MCE odpowiada za wycieraczki lub macie jakiś schemat? Może wystarczyło by luty/styki przeczyścić? 4. Po włączeniu a raczej próbie włączenia wycieraczek nie słychać żadnego przekaźnika. Czy jest takowy i powinienem go słyszeć? Nie chcę w ciemno kupować innego MCE, może uda się to jakoś naprawić? Może macie jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić? Z góry dziękuje Jutro wracam dalej do zabawy z Audi, dobrej nocy!
  2. Witajcie Zabieram się za regenerację boczka fotela kierowcy, naleśnika czyli siedziska, podłokietnika, kierownicy i boczka fotela pasażera. Będę nakładał wszystko gąbką i pytanie do Was którzy już to mają za sobą: Czy zestaw gdzie jest 50 ml farby, środka ochronnego Leder, rozpuszczalnika GLD i 200ml Clenare Strong i 150ml Benzyny do skór wystarczy? Mam dylemat czy nie wziąść pakietu TURBO ale jest dużo droższy lecz większy. Ogólnie cena zestawów poszła do góry:( Na stronie piszą że 50ml starczy na kierownce i gałkę biegów, a kolega "rav85" mając zestaw 50ml (wnioskuje po fotkach) pisał że na 4 boczki wystarczy Bądź tu mądry Pozdrawiam Patryk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...