wojt9301
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O wojt9301
Informacje
-
Imię
Wojtek
-
Miasto
Lasocice
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia wojt9301
0
Reputacja
-
Witam wszystkich, więc po diagnostyce poszło tak, że Turbina do regeneracji, Głowica również do regeneracji, pompowtryski również także po kieszeni poszło , a teraz jest problem bo cały czas ciągnie olej ;/
-
Tak zawalony i troche przeczyszczony z racjo tego ze nie mam do tego warunkow za tydzien wracam do Polski i chce jak najbardziej pomoc mechanikowi zeby nie blakal, jak nie masz do powiedzenia nic madrego to nie komentuj
-
Witam wszystkich uzytkownikow:) Pisze otoz mam problem ze swoja audi a4 b7 2.0 140 2006 r. Pierwszy problem jaki sie pojawil to straszne kopcenie jak stoje z tylu niebieski dym , jak jade czarny dym, dodajac jak przyspieszam trzesie cala tapicerka i kupa dymu, nastepnie problem czasami z odpalaniem jak mu sie podoba to zapali a jak nie musze rozlaczyc przeplywke i kreci z 30 sekund dodajac przy tym gaz, jak odpala na cieplym silniku to jakby bral lewe powietrze i nim zatrzesie, dodam rowniez ze stracil moc kompletnie, pompowtryski sprawdzone , zawor egr zawalony troche wyczyszczony na ile pozwolily mi warunki domowe ale zero poprawy. Moj mechanik przeczysci go jeszcze raz gdyz niebawem wracam do Polski. Bede wdzieczny za jakiekolwiek sugestie w ktorym kierunku isc , dzieki pozdrawiam
-
Witam wszystkich uzytkownikow:) Pisze otoz mam problem ze swoja audi a4 b7 2.0 140 2006 r. Pierwszy problem jaki sie pojawil to straszne kopcenie jak stoje z tylu niebieski dym , jak jade czarny dym, dodajac jak przyspieszam trzesie cala tapicerka i kupa dymu, nastepnie problem czasami z odpalaniem jak mu sie podoba to zapali a jak nie musze rozlaczyc przeplywke i kreci z 30 sekund dodajac przy tym gaz, jak odpala na cieplym silniku to jakby bral lewe powietrze i nim zatrzesie, dodam rowniez ze stracil moc kompletnie, pompowtryski sprawdzone , zawor egr zawalony troche wyczyszczony na ile pozwolily mi warunki domowe ale zero poprawy. Moj mechanik przeczysci go jeszcze raz gdyz niebawem wracam do Polski. Bede wdzieczny za jakiekolwiek sugestie w ktorym kierunku isc , dzieki pozdrawiam