witam Panowie, postanowiłem skreślić kilka zdan gdyz
1. jestem ,, szczęśliwym posiadaczem b8 z 2009 w sedanie - niedawny zakup po wielu miesiącach poszukiwań
2. czytałem wasze przemyślenia, rady etc, wyciągnąłem wnioski ...
auto sprowadzone z Belgii, przebieg 217 tys, sa dokumenty , faktury zmian oleju itp.ale jak wiecie 100% pewności to jakbym kupił w salonie lub od ojca.ale w cos trzeba wierzyc...
po zakupie auta w zasadzie od razu poprowadziłem do mechanika na standardowy przegląd: zmiana paskow, płynów, oleju, poprosiłem o sprawdzenie pompy wysokiego ciśnienia czy nie opilkuje no i zdecydowałem sie zajrzec pod miske olejowa- nie musze pisac ile z tym bylo zabawy.Decyzja okazala sie bardzo trafna gdyz imbusik byl juz dosc mocno wytarty i nie rokowalo to dobrze na przyszłość. caly modul pojechal do regeneracji do firmy polecanej . auto zaznaczę, ze z konca wrzesnia 2009 i ma jeszcze ten krotki imbus.auto z systemem start-stop - co takze przyczyniło sie do tego ze postanowiłem skontrolować temat...pozdrawiam i zycze trafnych decyzji.