Skocz do zawartości

Krzysiek M.

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krzysiek M.

Osiągnięcia Krzysiek M.

0

Reputacja

  1. Ze śląska nie nie jest zawarta chodzi wszystko delikatnie zaczyna się pocic więc może to być kwestia uszczelniaczy tylko można nr do gościa?
  2. Witam mam do regeneracji sprężarkę klimy bo gdzieś czynnik lekko ucieka a do tego sprzegielko gdzie regenerują chyba że ma ktoś w dobrym stanie i fajnych pieniądzach?
  3. Logi mam porobione w poście niżej gdybyś mógł zerknac
  4. Gdzie on się znajduje poprawić wtyczkę czy odrazu kupić nowy ? A reszta Tych błędów
  5. Witam mam następujące błędy zdarza się że przy przekręceniu kluczyka taki objaw obroty skaczą do 3 tys spadają i próbuje odpalić nie odpala cofam kluczyk do pozycji 0 lub wyciagam wkladam ponownie auto pali i wydaje mi się ze nie osiąga pełnej mocy dv wymienione przeplywka również zaworek od ciśnienia w skrzyni korbowej co jeszcze że tak się dzieje? *Proszę uzupełnić profil.
  6. Witam mam tę błędy trochę więcej wyskoczyło nim skasowalem
  7. Raczej wszystko ok wziiolem drugi klucz i to samo nie zawsze 10razy odpali a kilka razy nie nie odpala w czym może tkwić problem cofnę kluczyk do zera i pali
  8. Czyli ten zapłon wina świec tak ? Przeplywke założyłem nowa przed robieniem logów. Podesle jeszcze zdjęcie tych błędów co mi wywala
  9. Postaram się pod koniec tyg wrzucić abyście mogli zweryfikować bo już nie mam siły normalnie
  10. Proszę o diagnozę logów z mojej Audi wydaje mi się że nie ma mocy wymienione przeplywka ,dv , zaworek od ciśnienia w komorze korbowej jak dobrze nazwalem , misa ściągniętą wyczyszczona wraz ze smokiem . Teraz wyświetla mi g28 i jakieś g72 coś takiego jaka przyczyna bo już nie mam pojęcia ... 1 http://vaglog.com/log-032_JOXan06.html 2. http://vaglog.com/log-003_020_115_95773.html 3. http://vaglog.com/log-002_115_118_FR220Y.html 4. http://vaglog.com/log-002_033_115_0AB1k.html z góry dziękuję po ocenie i usuniecia ew. Usterek podanych napiszę efekt i wrzuce logi po zakończeniu prac
  11. Witam mianowicie stało mi się tak dwa razy przy odpalaniu samochodu obrotomierz skoczył do 2-2.5tys po przekręceniu kluczyka i gdy zgasły kontrolki chciałem zapalić kręcił lecz nie palił cofnolem kluczyk wyjolem wsadzilem obrotomierz nie ruszył się kontrolki zgasły auto zapaliło odrazu w czym może być przyczyna czy ktoś miał może podobny przypadek i pomoże?? Dziękuję z góry
  12. Dodam że wszystkie węże sprawdzalem dokreccalem podciśnienia itp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...