Krzysiek M. 0 Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Witam mianowicie stało mi się tak dwa razy przy odpalaniu samochodu obrotomierz skoczył do 2-2.5tys po przekręceniu kluczyka i gdy zgasły kontrolki chciałem zapalić kręcił lecz nie palił cofnolem kluczyk wyjolem wsadzilem obrotomierz nie ruszył się kontrolki zgasły auto zapaliło odrazu w czym może być przyczyna czy ktoś miał może podobny przypadek i pomoże?? Dziękuję z góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Do sprawdzenia .: kostki licznika oraz imo. Może coś nie łączy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek M. 0 Opublikowano 28 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Raczej wszystko ok wziiolem drugi klucz i to samo nie zawsze 10razy odpali a kilka razy nie nie odpala w czym może tkwić problem cofnę kluczyk do zera i pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek M. 0 Opublikowano 8 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 Witam mam tę błędy trochę więcej wyskoczyło nim skasowalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek M. 0 Opublikowano 12 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Podpowie ktoś coś konkretnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JeJu 14 Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 (edytowane) czujnik polozenia wału g28 najpierw sprawdz przewody i wtyczke czy są całe, ewentualnie wymien ten czujnik to moze byc przyczyna zlego odpalania a drugie to blad uciekajacego cisnienia pomierdzy turbo a zaworem dv. wiec musisz sprawdzić zaworek DV czy jest sprawny, na youtubie są poradniki. jak sie okaże ze dobry to sprawdz szczelnosc ukladu dolotowego, dociagnij weze na opaskach zaciskowych, sprawdz czy dobrze siedzą zwłaszcza przy turbinie i pod duzym grubym wezem ktory idzie od turbo do puszki z filtrem powietrza jest taki cienki dlugi wezyk lubi sie przetrzeć wiec zajrzyj do niego. jak to wszystko ogarniesz to skasuj bledy i zrób logi dynamiczne i wrzuć tutaj sprawdz kanaly pod akumulatorem czy sa drozne + czy komputer nie jest zalany wodą Edytowane 12 Października 2017 przez JeJu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek M. 0 Opublikowano 12 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Logi mam porobione w poście niżej gdybyś mógł zerknac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoWaL_89 0 Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 W dniu 13.10.2017 o 00:56, Krzysiek M. napisał: Logi mam porobione w poście niżej gdybyś mógł zerknac Gdzie masz te logi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek M. 0 Opublikowano 24 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 Otworzyłem osobny post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się