Skocz do zawartości

MuaMua

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MuaMua

Osiągnięcia MuaMua

0

Reputacja

  1. Ale pierw muszę ustawić je względem siebie. Z tego co wyczytałem to ustawiam 0.0 pod VCDS, następnie blokuje prawe koło i ustawiam lewe żeby weszła blokada. A jak zakręcić prawym kołem aby weszła blokada?
  2. Witam! Problemem mam w A6C6 lecz motor jest ten sam BRE. Od ok. 5 lat auto boryka się z problemem wibracji/bujania na wolnych obrotach (czasem potrafił np. na jedynce trochę poskakać nierozgrzany) - spalanie cały czas na poziomie ok. 7.5l w trybie mieszanym, przyspiesza ok itp. W między czasie był wymieniany rozrząd, EGR, zamieniane były pompowtryski i wszystko pomagało lub nie w większym lub mniejszym stopniu. Ostatnio poczytałem o nastawie synchronizacji wałka rozrządu i się za to zabrałem. Po rozgrzaniu miałem wartość -6.9kW. I tu pojawia się pierwszy problem: w każdej instrukcji i u dwóch ludzi z tym silnikiem ,,plus" jest w lewo,,minus" w prawo - u mnie jest na odwrót. Dodatkowo jest ,,miejsce" gdzie jest ciągle 0.0 i nawet przy ruchach śruba 18 pozostaje 0.0. Jest zakres w którym mogę swobodnie dość regulować od -7 do +7, ale tak jak wspomniałem - odwrotnie niż być powinno. Jeżeli to ma znaczenie to raz wywaliło mi wartość +66kW i silnik odpalił i chodził, plus przy niektórych pozycjach wyskakiwał błąd P0341, który po delikatnej korekcie i usunięciu znikał i nie wracał. Rozrząd wymieniony był tamtą jesienią - czy zrobione to zostało dobrze - nie mam pojęcia, ponieważ robili to w warsztacie. Teraz pytania: Czy możliwa jest wymiana tego czujnika bez demontażu rozrządu, ponieważ chyba wszystko wskazuje, że jest uszkodzony? Kupić nowy zamiennik/używany oryginał? Obecnie ustawione mam +3,9kW i wydaje mi sie, że jest lepiej, choćciągle czuć lekkie telepanie i wynik wydaje się być z czapy bo wartości nie zmieniają się w tą stronę co powinny :D. Dzieki z góry za pomoc.
  3. Czytałem, żeby nie robić paru grup na raz, ponieważ próbkowanie jest dużo mniejsze i mało dokładne dlatego robiłem parę testów oddzielnie dla grup. Na postoju dawka paliwa potrafi być blisko wartości ~2. Przed wyjazdem na wakacje latem zauważyłem podwyższoną dawkę i nawet pojawił się raz błąd który pojawia się po przekroczeniu podajże 2,8 ale miałem również błąd czujnika temperatury cieczy, po wymianie dawki są jakby mniejsze. Na jałowym biegu po rozgrzaniu silnika nie ma żadnych drgań, na pewno nic mocno wyczuwalnego. Z tego co widzę po logach to dawka paliwa to ok. 200 jednostek, a powinno byc ok. 160? Tak samo w logu 004 co oznacza ten spadek kątów?
  4. Witam serdecznie To mój pierwszy post na forum i od razu zwracam się z uprzejmą prośbą o zerknięcie na logi dynamiczne (w razie potrzeby mogę dodać statyczne) mojego Passata B5 1.9TDi AJN 115KM. Turbina jest okej (praktycznie cały czas równa wartość 2150), ale niepokoją mnie rzeczy związane z wtryskami, dlatego zamieszczam logi grupy 0, 4, 8 i 13. Prosiłbym o ocenę bardziej fachowym okiem, ponieważ moja wiedza opiera się na wartościach jakie powinny być ze strony http://www.dieselschrauber.org/Solldaten_4_Zylinder_PD.html, a nie wszystko się pokrywa i nie wiem co może być przyczyną/czy muszę się tym zająć. Ogólnie samochód ma moc, błędów VAG w silniku nie pokazuje, spalanie w trasie nie przekraczając 120km/h to ok. 6-6,5litra. Test zrobiłem bardziej profilaktycznie, ale widzę, iż pewne nieścisłości są i prosiłbym Was o wytłumaczenie co się dzieje. Możliwe, że był w jakiś sposób chipowany, ponieważ kupiony był w Niemczech ok. 2 lata temu, zadbany i miał modyfikacje wizualne (przyciemnione szyby, znaczki, przedni grill bez znaczka) więc może ktoś grzebał też w mapie. Podaję linki do grup: 004: http://log.malonetuning.com/chart/35411#H8KLCADDizQbWgIDbcKLOw7ChDAMBcOvw6I6wpYWCi7Cg1JkFytYYmPDpBgEwpzCnsKfQBTClG%2FDpk1dw4NPw75fTsKEUWXDqDPCuMKPdzvDrER5wqFtOsKIwpRIwoMRwpwmwo3CpMKGJjhhwph4L8OOJjQNw443AsOlw5jDmsKRZMKywocoHBQvwrjCvHAYTHLDn8KxHcOnw4rDuxUOTmPCrMKkAAAA 008: http://log.malonetuning.com/chart/35413#H8KLCADDnTQbWgIDbcKLQQ7CgzAMBMO%2Fw6JzLDUcw7oZwpRDWsKsYAliw6QYRMO7w7oSUBEHwo47wrPDk8K2w7DClsOxw4XCmTDCqcOMUwHDtwjCrsOCQcKUwr%2FCtE0HwokyaTTCgsODw6TChcOUw5AEV8KMK8OXw6JoYsOXw6HDp0TCoMKcesObwpNCdhHCm8OyN8OYw5%2FDo8Omwo%2FDo2xSwqbCgW0%2FP0PDuAHCtUXDiT3CuwAAAA%3D%3D 000: http://log.malonetuning.com/chart/35416#H8KLCABFPRtaAgPCi8KOVkrDjsOPTcOKw4xLw5VNL8OKLy0oVsOSMcKIw5UBCcOmw6QXZVbCpQLCuTpKw6nCqXnCqUXCiSXCqUogwpnDhMOSwpLDvMOiwoLCnMOMEsKQwpTCoVlsLAB3P8OCXEMAAAA%3D 013: http://log.malonetuning.com/chart/35412#H8KLCABHPRtaAgNtw4zDiwrCgCAQwoXDoXfCmcK1QhfDqGXDhMKFw6VgA8KVwqEjVE%2FCnwpBC8KXw6fDu8OhKAXCi8OfZzpQwrrDoMOTGUF0WhTDnHzCoAfDsxTDoMOww4BgGMKhFGPCrcK8wqXCuSjDlhbDiMKtXENEw77ChcKcw7oGw7dtHsOaPH5sEsO7eG7DhMO1Y8OSw7oFXScxb8K4AAAA
  5. Mam B5 z 1998, 2x poduszka i napinacze. Ile wymiana takiego sterownika i czy zrobie sam?
  6. Witam serdecznie! Kontrolka od AirBag cały czas mi się świeciła (od kiedy kupiłem auto ok. 6msc temu) - po podłączeniu VAG'a pokazywało błąd poduszki kierowcy - po wykasowaniu wracał. Jako, że mam drugą kierownicę sprawną to przełożyłem ją (kierownica taka sama, niemultmedialna). Po wykasowaniu wszystkich błędów AirBag cały czas mruga. Odłączałem akumulator, zrobiłem parę km i VAG nie pokazuje żadnego błędu, a mimo to lampka mruga co jest irytujące. Jaka może być tego przyczyna? Czytałem o jakichś stykach w liczniku, ale które to? Chciałbym wykluczyć błąd ,,software'owy" zanim zaczne grzebać fizczynie pozdrawiam! ps. Audi A4 B5 Wycinek z Vaga: Controller: 8D0 959 655 L Component: Airbag 7 Audi 0503 Coding: 00106 Shop #: WSC 06325 VCID: 3FF1C0FF2E65
×
×
  • Dodaj nową pozycję...