Jump to content
IGNORED

Niepokojące logi grup 0, 4, 8 i 13 1.9TDi AJN 115KM


MuaMua

Recommended Posts

Witam serdecznie :) 

To mój pierwszy post na forum i od razu zwracam się z uprzejmą prośbą o zerknięcie na logi dynamiczne (w razie potrzeby mogę dodać statyczne) mojego Passata B5 1.9TDi AJN 115KM. Turbina jest okej (praktycznie cały czas równa wartość 2150), ale niepokoją mnie rzeczy związane z wtryskami, dlatego zamieszczam logi grupy 0, 4, 8 i 13. Prosiłbym o ocenę bardziej fachowym okiem, ponieważ moja wiedza opiera się na wartościach jakie powinny być ze strony http://www.dieselschrauber.org/Solldaten_4_Zylinder_PD.html, a nie wszystko się pokrywa i nie wiem co może być przyczyną/czy muszę się tym zająć. Ogólnie samochód ma moc, błędów VAG w silniku nie pokazuje, spalanie w trasie nie przekraczając 120km/h to ok. 6-6,5litra.

Test zrobiłem bardziej profilaktycznie, ale widzę, iż pewne nieścisłości są i prosiłbym Was o wytłumaczenie co się dzieje. Możliwe, że był w jakiś sposób chipowany, ponieważ kupiony był w Niemczech ok. 2 lata temu, zadbany i miał modyfikacje wizualne (przyciemnione szyby, znaczki, przedni grill bez znaczka) więc może ktoś grzebał też w mapie.

 

Podaję linki do grup:

004: http://log.malonetuning.com/chart/35411#H8KLCADDizQbWgIDbcKLOw7ChDAMBcOvw6I6wpYWCi7Cg1JkFytYYmPDpBgEwpzCnsKfQBTClG%2FDpk1dw4NPw75fTsKEUWXDqDPCuMKPdzvDrER5wqFtOsKIwpRIwoMRwpwmwo3CpMKGJjhhwph4L8OOJjQNw443AsOlw5jDmsKRZMKywocoHBQvwrjCvHAYTHLDn8KxHcOnw4rDuxUOTmPCrMKkAAAA

008: http://log.malonetuning.com/chart/35413#H8KLCADDnTQbWgIDbcKLQQ7CgzAMBMO%2Fw6JzLDUcw7oZwpRDWsKsYAliw6QYRMO7w7oSUBEHwo47wrPDk8K2w7DClsOxw4XCmTDCqcOMUwHDtwjCrsOCQcKUwr%2FCtE0HwokyaTTCgsODw6TChcOUw5AEV8KMK8OXw6JoYsOXw6HDp0TCoMKcesObwpNCdhHCm8OyN8OYw5%2FDo8Omwo%2FDo2xSwqbCgW0%2FP0PDuAHCtUXDiT3CuwAAAA%3D%3D

000: http://log.malonetuning.com/chart/35416#H8KLCABFPRtaAgPCi8KOVkrDjsOPTcOKw4xLw5VNL8OKLy0oVsOSMcKIw5UBCcOmw6QXZVbCpQLCuTpKw6nCqXnCqUXCiSXCqUogwpnDhMOSwpLDvMOiwoLCnMOMEsKQwpTCoVlsLAB3P8OCXEMAAAA%3D

013: http://log.malonetuning.com/chart/35412#H8KLCABHPRtaAgNtw4zDiwrCgCAQwoXDoXfCmcK1QhfDqGXDhMKFw6VgA8KVwqEjVE%2FCnwpBC8KXw6fDu8OhKAXCi8OfZzpQwrrDoMOTGUF0WhTDnHzCoAfDsxTDoMOww4BgGMKhFGPCrcK8wqXCuSjDlhbDiMKtXENEw77ChcKcw7oGw7dtHsOaPH5sEsO7eG7DhMO1Y8OSw7oFXScxb8K4AAAA

Link to comment
Share on other sites

Zrób log dynamiczny 003+008+011

jedyne co to bym się przyczepił do korekcji na 1 wtryskiwaczu, wartości powyżej 1mg to już oznaka, że coś się dzieje albo z pompką albo uszczelniaczami na niej... 

Ale jeśli nie masz problemów z odpalaniem ani drgawek silnika na jałowym to na razie zostaw i jeździj, obserwuj czy tylko bardziej nie idzie na plus...

Link to comment
Share on other sites

Czytałem, żeby nie robić paru grup na raz, ponieważ próbkowanie jest dużo mniejsze i mało dokładne dlatego robiłem parę testów oddzielnie dla grup. Na postoju dawka paliwa potrafi być blisko wartości ~2. Przed wyjazdem na wakacje latem zauważyłem podwyższoną dawkę i nawet pojawił się raz błąd który pojawia się po przekroczeniu podajże 2,8 ale miałem również błąd czujnika temperatury cieczy, po wymianie dawki są jakby mniejsze. Na jałowym biegu po rozgrzaniu silnika nie ma żadnych drgań, na pewno nic mocno wyczuwalnego.

Z tego co widzę po logach to dawka paliwa to ok. 200 jednostek, a powinno byc ok. 160? Tak samo w logu 004 co oznacza ten spadek kątów?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...