kloni
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kloni
Informacje
-
Imię
Don
-
Miasto
3city
Auto
-
Model
A6 C5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wygląda na to, że pojawił się problem z moim wahaczem... Dolny lewy SKV - znacie tego sprzdawcę z allegro ? VIMEX ? Moim zdanie podlega gwarancji kupiony we czerwcu zamontowany w lipcu - przejechałem 1500 km o zgrozo... Rozumiem, że vimex jest gwarantem ? czy dystrybutor?
-
Ma tyle, że pokazuje iż są różnice w wahaczach. Tym bardzeij w koszykach sworzna. Nie patrzę powaznie na gramy i taki tam. Ale jednak widać różnice. Nie chodzi mi też o jakość gumy, bo to prawda, że nie ma to znaczenia gdyż jest to subiektyw. Jednak te dwa koszyki oryginał i zakładam, żę lem są inaczej zrobione. a prawdą jest, żę sworzeń ma tu duże znaczenie.
-
Ciekawy materiał. Kupiłem SKV zobaczymy jak to wygląda.
-
Coś z tymi bananami to słabo. Ale tuleja mniej istotna dla mnie. Na allegro widzę banany po 80 zł! https://allegro.pl/wahacz-passat-b5-audi-a4-a6-dolny-tylny-lewy-skv-i6365912320.html?msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 Chyba kupię na próbę, ale czy nie są to wyprzedażowe jakieś, kiedyś były wadliwe. A jak kupić u "dystrybutora" ? Ma sklep?
-
SKV Germany jak nazwa wskazuje. Czyli Gdyby Master Sport Germany był to też bym się czepiał. Jak napisano w artykule. Nie chodzi o wiarę lub nie, sprawdź sobie czy to co piszą się zgadza - to nie jest duży problem. Z allegro " SKV GERMANY JEST CENIONYM PRODUCENTEM CZĘŚCI ZAMIENNYCH NA RYNEK WTÓRNY (AFTERMARKET) FIRMA SKV GERMANY OD 30 LAT DOSTARCZA CZĘŚCI SAMOCHODOWE NA RYNEK EUROPEJSKI, DOŁĄCZ DO TYSIĘCY ZADOWOLONYCH KLIENTÓW Zakładam, że MS to też Chinol, tu mówimy tylko o ewentualnej manipulacji marketingowej. SKV Germany. Plus SKV to taki, że w razie reklamacji wysyłasz zdjęcie i to przemawia mi za tym, aby spróbować. Do dystrybutora: Czy to dalej funkcjonuje taki sposób rozwiązywania reklamacji? Jak jakieś gumy się urwą, lub sparcieją nie robicie problemów? Czy uważacie, że to rozwiązanie jest dla was opłacalne - nie wycofacie się z tego za rok... ?
-
Jeżeli zdecyduję się, na SKV zdam wam relacje. Jeszce trochę się zagłębię, temat jest dość fascynujący. Proszę mi jeszcze powiedzieć o co chodzi z problemem parciejących/ słabych gum/osłon? cyt, moim zdaniem mądrą wypowiedź z poniższego komentarza od filmu: " Widać wyraźnie, że większość uszkodzeń to wina dostania się wody. Woda wywołuje korozję, i tworzy się sproszkowany róż polerski. To miesza się z resztkami smaru i mamy problem. Niska jakość osłon dotyczy także przegubów napędowych. W jednej ze znanych sieci sprzedawców ciężko było wybrać cokolwiek, no nawet "markowe" osłony wytrzymywały np 9 miesięcy i ok 10 tyś km. Gdzie np osłona przegubu w Civicu jest wieczna o ile nie zostanie uszkodzona mechanicznie. Robią z nas debili produkując części niskiej jakości. Przecież gdyby na te sworznie nałożyć chrom techniczny to trwałość takiego zawieszenia zwiększyła się 2 krotnie, ale teraz musi być tandeta ! Tanio zrobić drogo sprzedać. Pokaż mniej ODPOWIEDZ" Może je tak rozwalę jak zakończą żywot :
-
Bazowałem na tym artykule. Odnośnie Iso też. http://www.mjauto.cz/pozor-na-nahradni-dily-od-skv-aftermarket-gmbh-svk-germany Oraz zaniepokoiły mnie zdjęcia parciejących gum. Przy okazji jaka była przyczyna licznych reklamacji a raczej czy została usunięta? Co do zaproszenia na targi dziękuję, trochę za daleko a nie sądzę, że mi za bilety zwrócicie Zresztą po co mi na targi jechać skoro ja tylko jeden zestaw kupuję Co najwyżej mogę opisać to, czy MS, SKV, czy Lemforder jest ok. Nie znalazłem artykułu o MS i może tylko dlatego mam większe przekonanie, zdjęć MS sparciałej gumy też nie znalażłem. Ilość sprzedanych szt na Allegro zakładam, że podobna i o MS była by podobna opina. Wyczytałem za to złą o KRAFTACH, max gear... Osobiście zawsze stosowałem poszczególne elementy Lema, lub TRW. Doświadczenie mam takie, że TRW zaczęły mi padać: Ja bardzo chętnie SKV, tylko obawiam się, jednak o te gumy parciejące. Nie jestem fanem MS, bo nie używałem. Rożnica w cenie jest około 100 zł. Nie jest to mało, bo 20 proc ceny, ale mimo wszystko nie przekonujące. Jednak widziałem zdjęcia po roku. Przyznać trzeba, że wasza gwarancja na podstawie zdjęcia jest podobno skuteczna. Tym dochodzeniem, co kupić trafiłem na te forum, jestem bardziej aktywny na innych forach - nie mam A4 i tu zjawiłem się tylko z racji wahaczy. Nie chcę niktogo oczerniać wklejam tylko wiedzę jaką mam, zdobyłem i jaką mogę dyskutować. Na test się nie załapałem, bo jeszcze nie wietrzyłem tematu wahaczy, wiec jestem teoretykiem, ale MS też nie miałem. Mam pare tygodni na ocenę i naukę temat traktuję bobbystycznie i misyjnie, jak każdy udział w forum i ewentualna pomoc komuś poprzez ten kanał. http://www.mjauto.cz/pozor-na-nahradni-dily-od-skv-aftermarket-gmbh-svk-germany Po tłumaczeniu: PRODUKCJA NIE JEST ZDECYDOWANIE NIEMIECKA SKV jest niemieckim producentem części zamiennych, aw 2015 r. Jest coraz częściej sprzedawany na rynku czeskim. Dystrybutorzy tych części wykorzystują zaufanie klientów do marki "Niemcy". "Niemcy" to synonim wysokiej jakości na całym świecie i jest niebezpieczne, jeśli sprzedający złej jakości towary penetruje rynek z powodu nadużycia zaufania klientów do niemieckiej jakości. SKV oferuje części samochodowe, które twierdzą, że są produkowane w Niemczech, ale to nieprawda. SKV nie oferuje żadnych części. Podobnie jak wiele innych cudownych "marek", sprzedaje tylko bardzo słabe, tanie towary z Chin. (lista oryginalnych producentów części zamiennych znajduje się tutaj: http://www.mjauto.cz/vyrobci-autodilu-evropa-asie ) Niewiarygodne jest, że takie produkty można legalnie sprzedawać w Republice Czeskiej. Wcześniej części musiały być poświadczone przez Ministerstwo Transportu i szkoda, że rynek jest dziś tak zrelaksowany. SKV-AFTERMARKET GMBH PRAWDOPODOBNIE NIE ISTNIEJE SKV-aftermarket GmbH nawet nie istnieje . Przynajmniej nie według niemieckiego rejestru handlowego www.unternehmensregister.de lub www.handelsregister.de gdzie naturalnie prawdziwe niemieckie przedsiębiorstwa mogą wybrać (można spróbować, na przykład, „ZF Friedrichshafen AG”) Firma z tym nazwiskiem prawdopodobnie zostanie zarejestrowana w innym kraju z "GmbH" na końcu tytułu, aby nadać wrażenie niemieckiej firmie. SKV NIEMCY NIE MA CERTYFIKATU ISO 9001 Dystrybutorem SKV twierdzi, że produkty sprzedawane pod marką SKV Germany ISO 9001. To oczywiście nie jest prawdą. Produkty sprzedawane pod tą marką nie mogą posiadać zaświadczenia o jakości, ponieważ wtedy nie miałyby sensu. ŚMIESZNE FAKTY DOTYCZĄCE TEGO "NIEMIECKIEGO PRODUCENTA" ZAKŁADY PRODUKCYJNE Widok satelitarny zakładów produkcyjnych SKV Germany, firmy produkującej "jakości niemieckie części samochodowe". Na tym zdjęciu widać, że w tym miejscu znajdują się domy mieszkalne. SKV Niemcy na zdjęciu satelitarnym HISTORIA FIRMY Strona internetowa www.skv-aftermarket.de twierdzi, że firma istnieje od 1990 roku. Jednak w archiwum sieciowym widać, że nie będzie to prawda. Pierwsza wzmianka jest tam w 2013 r., A nawet miejsce nie było nawet w pracy. historia SKV Niemcy w archiwum sieciowym DEPARTAMENT BADAŃ Oprócz pana Husman ma słynnego inżyniera Shtolf w SKV Germany, który obecnie prowadzi centrum innowacji technicznych. Tekst działa niemal jako temat niektórych prehistorycznych Bondage. Znany inżynier Shtolf ACRON TECH ACQUISITION Acron nie może być znaleziony poza dwoma polskimi witrynami, które pomagają rozprowadzać SKV i znaczki na produktach firmy SKV. Logo Acron Tech jest intrygujące! To BERU , prawdziwa niemiecka firma z historią od 1899 roku, sprzed ponad stu lat temu, skopiowała ją? SKV kupił Acron? Logo producenta BERU CHIŃSKIE ZDJĘCIA CZĘŚCI NIEMIECKICH? Zdjęcia produktów na stronach SKV pasują do zdjęć chińskich dostawców części. W SKV produkowali i fotografowali produkt dokładnie taki sam jak w Chinach, gdzie produkuje się Yongkang Honglin.
-
Nie o to mi chodzi. Gdzieś na tym forum był link do opisu sytuacji. Może i ja wklejałem. Zdjecia z google, że tam gdzie SKV zgłasza firmę nie ma firmy i generalnie sciema. Takie podejście zamyka mi drogę do inwestowania w ich części. Chociaż zastanawiam się mocno, czy jest sens wymienić KPL wahaczy. Jeszcze studiuję temat, ale trochę nie widzę sensu. Z tego co czytam to głównie i najczęściej siada banan, chociaż nie ma reguły ale u mnie się sprawdza. Ostatnio wymieniałem banana, teraz padły banany. Niby co dwie zmiany banana można sobie wymienić tylko jak sprowadziłem auto, miałem 3 wahacze oryginalne z 2002 roku Razej dobrze zrobiłem, że ich nie wywaliłem, bo mam nadal po 40 kk je na Aucie. Pomimo, że kusi, bo dwa banany to 240 zł a cały zestaw to 530 zł
-
Warto prześledzić forum i powtarzające się problemy z gumą. A tak jak pisałem wyżej, nie ufam firmie, która kłamie, że są z Niemiec. Znalazłem przyczynę. Mechanik nie wymienił drążka, tylko same końcówki. Okazał się, że stuka drążek. Przy przeglądzie wyszło, że są luźne tuleje tylne dole. Ale takie w kit. Czy można wymienić teraz drążek, zrobić zbieżność a na wiosnę wymienić kpl wahaczy bez robienia zbieżności? Jakoś kasowo nie wyrobię. Jak już piszemy o zamiennikach, to drążek MS montowaliście? zdał egzamin? Ostatnio przejechałem się na LEM i nie będę już kupował, zaczynam szukać zamienników. Jakość "oryginałów" nie jest nadzwyczajna.
-
Gumy wyglądają bardzo dobrze, auto przywiezione z Niemiec przywiezione 3 lata temu. wymieniłem tylko dwa wahacze na LMO. Mam nadzieje, że to nie coś z przekładnią są dziwne krótki i bardzo szybkie stuki na bruku. Ale zastanawiam się czy jak mechanik mi rozbierze zawieszenie to nie powymieniam tych gumowych elementów i naładuje smaru. Chyba kupie zestaw MS na zapas będę miał na podmiankę. 500 zł to nie majątek, brał bym SKV, ale ten numer, że podszywają się pod niemców zniechęcił mnie oraz zdjęcia w sieci o parciejących gumach. Smar to chyba jakiś silikonowy kupić trzeba?
-
kloni obserwuje zawartość Jakiej firmy wahacze polecacie ?
-
http://allegro.pl/lemforder-tuleja-wahacza-audi-a4-a6-a8-allroad-i5739028264.html to o co tyle krzyku? wymienił bym na starcie na nową tuleje Jednak z tego co widziałem to często parcieje guma - osłonka sworznia. U mnie coś skrzypi przy skręcie w lewo bardziej dlatego tematem się interesuje. Tylko zupełnie nie rozumiem dlaczego w kabinie przy skrzypieniu jest też dźwięk jakby gumy. Porypane te zawieszenia.
-
Specjalnie się zarejestrowałem, wiec witam :). Czytam o opinie na temat zawieszenie, doborze firmy. Nie jestem mechanikiem, ale wiem, że działają pewne siły na pewne elementy i z wahaczami też tak pewenie jest. Znalazłem rozwiązanie, chwalicie Lemfordera to te obciążone, co najczęsciej siadają brać lem a reszt MS albo SKV. Mnie do SKV zniechęcił artykuł z czech i parciejące gumy sworznia. Dodatkowo, my polacy nie mamy żadnego zabezpieczenia, wzmocnienia gum/ konserwacji aby wydłużyć życie? Pokryć silkonem, nałożyć drugie, zakonserwować. Pytam poważnie, bo zawsze my potrafiliśmy usprawniać. Tylko sie przekrzykujemy a może jest patent? U mnie skrzypi zwieszenie przy skręcie w prawo i jakby jakaś guma / moze harmonijka albo coś... jednak wpadłem na pomysł, że jak znajdę i przyczyną będzie sworzeń. To - igła smar nie niszczący gumy ? silikonowy? potem matowienie gumu i sklejenie " łatki " koszt smaru i łatki - sprawdzę sobie. Zapraszam do dyskusji jako królik doświadczalny Służę. Słyszałem, że problemem jest ilośc smaru w sworzniach, że często jest to przyczyna jakości. Ktoś gdzieś sciągnoł nowe osłony założył ponownie i dowalił smaru. Problem ze sworzniem nie występował. Myśląc logicznie to sworzeń niszczy się przy nacisku i skręcie jak szoruje o panewkę. Proszę bardzo: https://archiwum.allegro.pl/oferta/oslona-sworznia-gumka-sworzen-wahacza-audi-i5813817332.html Do dystrybitora SKV http://www.mjauto.cz/pozor-na-nahradni-dily-od-skv-aftermarket-gmbh-svk-germany ??????? Fajnie wygląda wasza gwarancja z opisu, jeżeli jest faktem to niby ok. Jednak taki numer jak podszywanie się pod De, to już nie fajnie.