Skocz do zawartości

Pawel1155332

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pawel1155332

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Lubliniec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Pawel1155332

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany, padły wtryski i pompa paliwa. Dzięki za zainteresowanie.
  2. Problem jest po odpaleniu cały czas, tylko kiedyś parę razy dobrze odpalił i działał ale znów się popsuło. Błąd z akumulatora wyszedł bo go odpiołem przedtem na noc, myślałem, że się może coś zresetuje (Aku jest naładowany), jak już pisałem cewki wymieniałem (mam zapasowe) miejscami też zamieniałem, błąd jest cały czas na pierwszym cylindrze. Świece też wymieniałem (też mam zapasowe). A co do bezpieczników teraz sprawdzałem i mam wszystkie w porządku. Sprawdzałem vcds-em sondę lambda to mi wykazało, że działa i koryguje mieszankę. Nie mam już pomysłu.
  3. Cześć, mam problem z audikiem. A mianowicie wszystko było w porządku, aż pewnego razu podczas odpalania miał problemy(stało się to z dnia na dzień), długo kręcił, aż w końcu odpalił ale zaczął nierówno pracować i bardzo mocno kopcić na biało. Wymieniałem: cewki, świece, przepływomierz wyciągnąłem i trochę psiknalem czyscikiem,wycieków nie widzę, iskra jest na każdym cylindrze. Dzieje się tak na benzynie jak i na gazie. Czego to może być wina? Myślałem nad sonda, lub czujnik wałka rozrządu, jakiś przewod przetarty? nie wiem, a nie chce pchać się w koszty i wszystko wymieniać po kolei. Jak grzebałem w nim to w pewnym momencie odpalił bardzo dobrze zrobiłem przejazd odstawiłem i następnego dnia znów były te objawy. Dodaje zdjęcie błędów: Pierwszy błąd ze zdjecia nie wiem jak naprawić, ale o jest od kiedy pamiętam.
  4. Dzięki za odpowiedź, ale ty chyba mówisz o tym cięgnie co jest na silniczku(z tym to by nie było problemu wymienić), a mi się urwało to drugie cięgno, które znajduje się przy klapie nawiewu i ja bym je potrzebował odczepić od klapy tylko nie wiem jak.
  5. Witam, ostatnio chciałem włączyć ogrzewanie w samochodzie i ku mojemu zdziwieniu nie działa. Zacząłem rozbierać schowek i sprawdzić silniczki z nawiewów. Przez użycie trochę siły urwałem cięgno czerwone z klapy. Cięgno przy silniczku jest całe lecz te z klapy już nie, chciałem je wyciągnąć, ale nie chciałem pourywać jeszcze więcej elementów. I tu mam pytanie czy da się je wyciągnąć i wymienić na inne? Jak tak, to jak?
  6. Witam wszystkich, mam na imię Paweł jestem z woj. Śląskiego. Posiadam audi a4 B5 1.8t jest to moje pierwsze audi, ale poprzednie auta też były z grupy VAG. Zawitałem tutaj, iż mam nadzieję, że się dowiem tutaj bardzo dużo cennych informacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...