Skocz do zawartości

Adix93

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adix93

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Adix93

0

Reputacja

  1. Adix93

    Problem z Mocą błedy

    Witam ponowie Pisałem to w moim starym temacie ale nikt tego nawet nie wyświetla więc założyłem nowy temat... Coś więcej dowiedziałem sie a zarazem dalej nie wiem nic i potrzebuje pomocy. Błąd (zawór dla klapy obejściowej filtru powietrza przerwa w obwodzie stały błąd ) jest dalej ale obudowa filtra została rozebrana i została sprawdzona klapa obejścia. Podpięty został komputer i test klapy wyszedł pozytywnie tzn. zamyka i otwiera sie za każdym razem nic sie nie zacina. Diagnoza na komputerze wyszła że klapa działa poprawnie. Drugi błąd jaki wywala jest związany z rozrządem który do tego przypadku urywania mocy nie ma nic wspólnego (podobno). Więcej błędów nie pokazuje. Trzeci błąd który może mieć coś wspólnego jest taki (nie pamiętam dokłanie) ale coś takiego zbyt duża dawka albo ciśnienie paliwa. Problem jest taki ze jednak za każdym razem gdy przekroczę 4 tys obrotów na dowolnym biegu auto traci moc. A dokładniej gdy straci moc zaczyna mrugać kontrolka od świec żarowych i samochód przechodzi tak jakby w stan awaryjny.... można dawać gazu a auto nie jedzie tak jakby obcięło mu moc (konie) o połowę. Podmieniłem czujniki, na chwilkę, na sprawdzenie (na używane więc nie mam pewności czy były dobre) ale nic to nie dało. Po odkręceniu tego czujnika ze zdjęcia numer 1 sprawdziłem czy nie ma opiłków no i nie ma. Wstawiam zdjęcia podmienionych czujników żeby było wiadomo. Jeśli przychodzi komuś coś do głowy co to może być to proszę o pomoc. hosting zdjęć powinno działać: http://ifotos.pl/zobacz/IMG201711_qxhqwhp.jpg http://ifotos.pl/zobacz/IMG201711_qxhqwhe.jpg http://ifotos.pl/zobacz/IMG201711_qxhqwhs.jpg
  2. Adix93

    Brak MOCY Błedy

    Witam ponowie Pisałem to w moim starym temacie ale nikt tego nawet nie wyświetla więc założyłem nowy temat... Coś więcej dowiedziałem sie a zarazem dalej nie wiem nic i potrzebuje pomocy. Błąd (zawór dla klapy obejściowej filtru powietrza przerwa w obwodzie stały błąd ) jest dalej ale obudowa filtra została rozebrana i została sprawdzona klapa obejścia. Podpięty został komputer i test klapy wyszedł pozytywnie tzn. zamyka i otwiera sie za każdym razem nic sie nie zacina. Diagnoza na komputerze wyszła że klapa działa poprawnie. Drugi błąd jaki wywala jest związany z rozrządem który do tego przypadku urywania mocy nie ma nic wspólnego (podobno). Więcej błędów nie pokazuje. Trzeci błąd który może mieć coś wspólnego jest taki (nie pamiętam dokłanie) ale coś takiego zbyt duża dawka albo ciśnienie paliwa. Problem jest taki ze jednak za każdym razem gdy przekroczę 4 tys obrotów na dowolnym biegu auto traci moc. A dokładniej gdy straci moc zaczyna mrugać kontrolka od świec żarowych i samochód przechodzi tak jakby w stan awaryjny.... można dawać gazu a auto nie jedzie tak jakby obcięło mu moc (konie) o połowę. Podmieniłem czujniki, na chwilkę, na sprawdzenie (na używane więc nie mam pewności czy były dobre) ale nic to nie dało. Po odkręceniu tego czujnika ze zdjęcia numer 1 sprawdziłem czy nie ma opiłków no i nie ma. Wstawiam zdjęcia podmienionych czujników żeby było wiadomo. Jeśli przychodzi komuś coś do głowy co to może być to proszę o pomoc. hosting zdjęć powinno działać: http://ifotos.pl/zobacz/IMG201711_qxhqwhp.jpg http://ifotos.pl/zobacz/IMG201711_qxhqwhe.jpg http://ifotos.pl/zobacz/IMG201711_qxhqwhs.jpg
  3. Adix93

    Brak MOCY Błedy

    Byłem dzis na diagnozie i pokazało błąd stały ktory po skasowaniu pojawil sie od nowa... błąd p101600 zawór dla klapy obejściowej filtru powietrza przerwa w obwodzie stały błąd .
  4. Adix93

    Brak MOCY Błedy

    Ok jutro jadę podpiąć pod komputer i zobacze co tam wyjdzie... ale dzis sie to znowu powtórzył... ale dziwne jesli np zredukuje z trojki na dwojke i mam ponad 3 tys obrotow nic sie nie dzieje a gdy zredukuje z czwórki na trojke i przywale do podan 3 tys albo do 4 tys to go dławi. No nic jutro sie okaże co jest nie tak
  5. Adix93

    Brak MOCY Błedy

    a takie czyszczenie jak to wygląda mniej więcej ? orientujecie się ile to może kosztować ? trzeba całą turbinę wyciągać i gdzieś zawozić czy jak??
  6. Adix93

    Brak MOCY Błedy

    Witam jestem tu nowy i nie wiem czy w dobrym miejscu zamieszczam post... Jeśli nie to sorry. Jestem posiadaczem Audi A4b8 2.0 TDI od miesiąca. Problem polega na tym że przy redukcji i wymijaniu brakło mocy i nie wiem co jest grane... Jadąc sobie 80 km/h na czwartym biegu zredukowałem na bieg trzeci obroty skoczyły do 3 tys i dodając gazu aby wyminąć samochód jadący przede mną brakło mocy na kilka sekund. Tak jakby go coś zdusiło zablokowało przez chwilę myślałem nawet że auto zgasło... Po paru sekundach wszystko wróciło do normy. Później zrobiłem jeszcze takie dwie redukcje żeby sprawdzić czy się to powtórzy ale się nie powtórzyło. Spotkał się ktoś z Was z takim problemem ? Co to może być?? Skończone turbo? Dwumasa? sprzęgło ? Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...