Skocz do zawartości

bartkobe

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartkobe

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bartkobe

0

Reputacja

  1. Już wymieniłem. Zrobiłem od tego czasu ponad 1000km i póki co jest git. Kupiłem SKV. Wymianę zleciłem w warsztacie. 200 zł.
  2. Spuściłem 10 l i jest ok. Natomiast sytuacja wygląda tak. Jest sobie pompa SKV https://skv.pl/pl/Parts/02SKV272/information/?searchString=02skv272&partGroup=Pompa paliwa oraz jest pompa MAPCO https://www.czesciauto24.pl/mapco/7644309. SKV to sam silnik, a MAPCO to pompa z filtrem i obudową. Patrząc na zdjęcie MAPCO odnoszę wrażenie, że nie muszę wyciągać w ogóle całej pompy z pływakiem, a jedynie odkręcę sam wkład. U mnie wygląda to tak https://cl.ly/1380fbd7acb7. Pytanie: czy jest możliwe odkręcenie samego wkładu z pompą (całej tej części którą oferuje MAPCO) bez wyciągania całego koszyka?
  3. Pompa padła i wymieniam sam wkład. Dzwoniłem do SKV jak wyglądają statystyki reklamacji. W 2019 roku kupiono nieco ponad 2000 pomp, z czego reklamacji było 20 kilka, co daje wynik ok 1%. Nie tak źle, dlatego pewnie kupię od nich. Dowiedziałem się też, że do 1.8T Q BFB 2003 są możliwe aż 4 różne wkłady mimo 1 numeru części. Aby dobrze dobrać wkład, najlepiej wysłać im zdjęcie obecnego po demontażu. No i właśnie próbuję zdemontować i mam taki problem, że mimo że z węża po odpięciu od dekla nic nie leci, to jak podnoszę sam ten biały dekiel, to paliwo leci jak niagara ? Co mam zrobić? tego nawet nie ma jak wyłapać, bo leci tuż przy uszczelce i nie ma jak czegokolwiek podłożyć ?
  4. Blacharz powiedział że musi pomalować cały element, co kosztuje 400 zł. Do tego dochodzi usługa demontażu i montażu szyby. Także to nie jest jakiś pikuś i jak mogę zrobić jakiś workaround który kupi mi dajmy na to rok przy koszcie na poziomie kilkudziesięciu złotych, to się ku niemu naturalnie skłaniam.
  5. A taka opcja, żeby to przynajmniej spowolnić: miejscowo papierem ściernym i jakimś Hameritem czy innym rdzozabijaczem i zakleić folią 3m (tylko ten fragment). Skoro klapa i tak spisana na straty to przynajmniej odroczę wydatek.
  6. Nie stać mnie na B5 dzięki za podpowiedzi. Znalazłem na googlach dobrego blacharza. Podjechałem i mówi że trzeba całą klapę wymienić i nie będzie się bawił w takie pierdoły, bo za miesiąc przyjadę z pretensjami że znowu wyłazi lipa.
  7. Serwus, ruda szarpnęła się na klapę i idzie jak burza. Jakiś miesiąc czy dwa temu była co najmniej połowę mniejsza. Pomóżcie mi określić jakie mam opcje? Ukłony.
  8. @Lukierek pierwsza próba kupna za mną. Umówiłem się z gościem - dobrze mówił po angielsku więc przez telefon zapytałem o kilka rzeczy, w tym poinformowałem go, że jestem z Polski i że w związku z tym będę musiał od niego dostać 2 dowody rejetracyjne. Powiedział że ok i umówiłem się na oglądanie. Rano dostaję od niego telefon że zadzwonił do Transport Styrelsen (ministerstwo transportu) i powiedział że jednak nie ma sensu abym przyjeżdżał, bo on ma za dużo papierologii do zrobienia (wyrejestrowanie auta, odesłanie tablic, podanie o nowe tablice). Jasna cholera, a taką dobrą ofertę znalazłem (tylko 2 właścicieli przy aucie 13 letnim).... Czy to faktycznie tak kiepsko wygląda ze strony Szweda chcącego sprzedać auto obcokrajowcowi?
  9. Witam forumowiczów! tak się życie poskładało, że emigruję to Szwecji na parę miesięcy i chciałbym wykorzystać tę okoliczność do zakupu właśnie Audi. Wymagania mam konkretne: A4 avant 2005-2008, benzyna, quattro, przebieg <200k, max 5 właścicieli. Przeglądnąłem wątek więc już sporo wiem. Natomiast mam taką wątpliwość co do cen. Mam wrażenie, że w Szwecji wcale tak drogo nie jest. Patrzę bowiem na to autko: https://www.blocket.se/stockholm/Audi_a4_avant_1_8t_quattro_s_line_06_75564028.htm?ca=11&w=3. Czyli: cena ok 26000 zł. Do tego jakieś podatki drogowe - chyba 2780 koron (pozycja Årsskatt?), czyli 1300 zł. Do tego koszty rejestracji, akcyza itp ok 2500 zł. To razem daje 30000 zł. Bardzo konkurencyjnie wobec ofert na takim otomoto. Czy coś pomijam? Ukłony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...