DamianN1995

Pasjonat
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O DamianN1995

    Informacje

    • Imię
      Damian
    • Lokalizacja
      DnW

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      2.0
    • Kod silnika
      ALT
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Multitronic
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. DamianN1995

      Witam. Czy każdy silnik 2.0alt był wyposażony w ezektor? Pytam bo mam tylko trójnik a nie jak prawie wszyscy ten ezektor. Mam multitronic i pompę podciśnienia i błąd od niej tylko na silniku i nie wiem id czego on jest. Podejrzewam że nie ma ezektora. Hamulce działaja według mnie normalnie. Ma może ktoś schemat podciśnienia w tym 2.0alt to bym wymienil co trzeba według schematu. Pozdrawiam forumowiczów
    2. DamianN1995

      Witam. Potrzebuje diagnozy do mojego multitronika. Otóż po wymianie oleju nasilił mi się wyciek z uszczelniacza półosi lewej. Olej wymieniałem z 3 tyg temu. Wymieniałem bo nie wiem kiedy był wcześniej wymieniany no i skrzynia przy niskich obrotach podbijała obroty przy wolnym przyspieszaniu. Powyzej 2 tyś obrotów było ok. No i przy zmianie biegów na niskich obrotach sobie szarpnęła. Po wymianie oleju przeszło w 90% ale teraz wróciło ale nie tak bardzo jak wcześniej. Podejrzewam ze jest juz mniej oleju. No i adaptacji nie robiłem bo nie widziałem że przy każdej wymianie oleju trzeba robić :-/ Moje pytanie jest takie czy zna ktoś numery uszczelniacza tej półosi i czy go trudno wymienić. Skrzynia jest z 2002 roku oznaczeń nie znam dokładnych. No i jak trzeba zrobić prawidłową adaptację. Wiem ze oleju musi być podobno przy adaptacji koło 60 stopni i po zakończonej adaptacji trzeba przejechać około 30km bez wyłączania auta. Dodam że teraz na zimnej skrzyni wszytko jest ok czyli tak około 5 km. Zaczyna szarpać i podbijać obroty po tych 5km. Nic nie szarpie i nie podbija gdy olej sie rozgrzeje i ma temperature roboczą. Możliwe że łańcuch się rozciagnął :-( Pozdrawiam i z góry dziękuje za jakieś wskazówki.