Skocz do zawartości

fiufiu125

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fiufiu125

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    LUBLIN

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia fiufiu125

0

Reputacja

  1. Witam. Mój 1.9 TDI AWX dziwnie się ostatnio zachowuje. Turbina wymieniona 10000 km temu. Wszystko było od wymiany niby ok, ale ostatnio zauważyłem taki problem iż na obrotach 1000-2000 jadę jak na SDI. Potem nagle jest ogromny przypływ mocy. Jakby turbina działała "zero- jedynkowo". Na wyższych obrotach wszystko jest jak najbardziej ok, przy dużych prędkościach jazda jest jak najbardziej płynna i przyjemna. Problemy są głownie przy startach. Gdzie zacząć szukać problemu? Pozdrawiam.
  2. Rozmawiałem dziś z dwoma firmami i chcą głowice ściągniętą więc nie ma sensu. Jak ściągnę głowice to już są takie koszty że lepiej kupić druga nieuszkodzoną a ta zawieźć do skupu aluminium, niech to pozostanie planem b. Plan a jest taki żeby to odratować na aucie. W sobotę będzie zabieg przeprowadzany tylko kwestia czy w ogóle stosować te Heli coli czy bezpośrednio wkręcać na M8. To ze będzie grubsza śruba mnie to nie razi. Może lepiej żeby było tam jak najmniej "członów" trzeba to przemyśleć, co o tym sądzicie? Ja uważam że dodatkowa tulejka może być tylko dodatkowym elementem który może się zużyć z biegiem czasu pod wpływem drgań np. Ale to tylko moje przemyślenia.... Znalazłem na tym forum temat że gość miał podobny problem i nie zastosował tej tulejki i dobrze wyszło, pytanie czy do dziś to służy... Pozdrawiam Edit. Sprawa załatwiona zajął się gość który się specjalizuje wykręcaniem wtryskow w Mercedesach 2,2 i 2,7 cdi. Mówi że powinno być dobrze i nawet gwarancję daje na robotę. Doszła wymiana oleju niestety i uszczelnienie pompowtrysku. Pozdrawiam i dziękuję za rady
  3. Sytuacja jest taka iż poluzowała się śrubka mocująca pompowtrysk numer 4. Uszkodziło aluminiowy gwint w glowicy. Brak pomysłów i kompletna załamka. Boję się gwintować ze względu na kanały olejowe. Miał ktoś podobne doświadczenia?
  4. Witam. Jestem tu nowy więc proszę z góry o wyrozumiałość. Problem z moim autem polega na tym iż dziś popołudniu zauważyłem dziwne stuki w silniku. Silnik AWX 1.9 TDI 131 KM. Stuki były gdy obroty podniosłem do około 3 tys/min, gdy odpuściłem gaz obroty spadały do "wolnych" słychać było jakby ktoś tam w silniku stukał młotkiem, na wolych było już ok. Jednak auto jeździło olej w porządku płyn chłodniczy w porządku. Wieczorem gdy odpaliłem silnik to obroty zaczęły skakać z 800 do 1200 i spadać. Wtedy było słychać te same stuki lecz w czasie gdy obroty samoistnie szły w górę. Po ujechaniu około 500 metrów silnik zgasiłem bo obroty zaczęły podchodzić do 2500-3000 i spadać. Wiećej już nie odpalił. Pasek rozrządu cały, wałek rozrządu cały. Turbina wymieniona 5000 km temu i po wymianie było wszystko ok. Od jakiegoś czasu czasem jakby nie pracował na wszystkie tylko na jeden z cylindrów tak na 70 % że lekkie drgania były ale nie takie gdy jeden całkiem nie pracuje tylko znacznie mniejsze. Jutro będzie diagnostyka komputerowa i próby postawienia na nogi. Proszę o pomoc ponieważ coś sie tam kojarzę ale nie na tyle żeby samemu znaleźć diagnozę, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...