Skocz do zawartości

Sopel38

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sopel38

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CDHB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sopel38

0

Reputacja

  1. Witam Zbliża się wymiana oleju w multitronicu i mam problem gdzie to zrobić. Olej oryginalny - w aso najtaniej 1250zl (7 litrow oleju). Zadzwonilem tez do autojozefow kolo warszawy i tam pan zapewnia ze robia na oryginalnym ale za całość z robocizna powiedział 500 zl co przy cenie oleju w aso za 130-140 zl trochę mnie odstrasza. Ktoś robil tam i ma jakies opinie? Ewentualnie gdzie dostac tanio oryginalny olej poza aso? Jak ktoś ma inne warsztaty w okolicach Warszawy lub łodzi to również chętnie przyjme info :)
  2. Witam, Od pewnego czasu, szczególnie na zimnym silniku zaraz po odpaleniu samochód zaczyna drgać po wrzuceniu D na skrzyni. Podczas jazdy nie ma zadnych objawów, pojawia się to tylko na postoju. Gdy dojeżdzam do świateł i auto powoli się to czy to gdzieś przy 3-4km/h zaczyna się drganie. Im silnik bardziej się nagrzeje tym jest to drganie mniejsze. Po dłuższej trasie ok 100km drgania potrafią ustać na kilka dni, a później znowu się pojawiają. Ktoś ma pomysł co to może być ? Jak temu zaradzić ? Czy jeździć i się nie przejmować ? Załączam logi z vcds, nie wiem czy ten błąd może być z tym problemem związany?
  3. Witam, Dzisiaj w moim audi a4 b8 1.8TFSI zauważyłem dziwne objawy. Po odpaleniu na zimnym samochód ledwo utrzymywał obroty, dławił się. Przy jeździe wszystko było okej tylko przy wciskaniu gazu słychać było spod maski takie jakby syczenie. Wracając z pracy zapalił mi się check engine. Sprawdziłem błędy i wyskoczyło P0171 Mieszanka w układzie zbyt uboga(rząd cylindrów 1) P2015 Zakres/jakość w obwodzie przełącznika/czujnika położenia przepustnicy kolektora i jeszscze jeden błąd odnośnie wartości katalizatora w cylindrze 1. Po otworzeniu maski na odpalonym silniku coś syczy niemiłosiernie z okolic silnika bliżej szyby przedniej. Podczas jazdy gdy dodam więcej gazu słychać to syszczenie nawet w kabinie. Dodatkowo obroty są też niestabilne na postoju - falują tak 800-900rpm Jakieś porady?
  4. Witam, Od kilku dni jestem posiadaczem A4 1.8TFSI 2011rok. Wczoraj niespodziewanie wyrzuciło mi błąd abym sprawdził poziom płynu chłodniczego. Zaglądam pod maskę a tu poziom z 10 cm poniżej minimum. Dolałem prawie litr płynu. Dzisiaj przeszukałem forum i silnik i znalazłem mokrą pompę płynu chłodzącego, więc mamy winowajce. Przy zakupie było wszystko dokładnie oglądane i nie było wycieków, a poziom płynu był ok. Więc chyba padła z dnia na dzień. Chciałbym jednak dowiedzieć się kilku rzeczy, o których na forum nie udało mi się przeczytać. 1) Jaką dokładnie pompę powinienem kupić? Słyszałem coś o firmie Hepu ale chciałbym się upewnić. 2) Czy mogę jeździć samochodem przy przeciekającej pompie? Jezeli będe kontrolował poziom plynu to bedzie ok? Czy ona padła i nie ma już wgl obiegu płynu ? 3) Jakie są koszty wymiany u fachowca pi razy drzwi? Czy jestem w stanie zrobić to sam z podstawowymi narzędziami w garażu ?
  5. WItam, Z góry przepraszam jeżeli to zły dział ale nie wiedziałem gdzie napisać. Od kilku dni jestem posiadaczem audi a4 b8 i chcialbym się dowiedzieć czy to normalne w tym samochodzie, czy jest to jakiś objaw. Mianowicie po zgaszeniu silnika coś pika: 5 piknięc cichych, później jedno głośniejsze i znowu ciche. Zawsze jest ich tyle samo. Załączam film. Dodam, że samochód ma założone dodatkowe zabezpieczenie w postaci odcięcia prądu do rozrusznika (zawsze muszę mieć przy sobie dodatkową kartę do odpalenia samochodu). Być może to to wydaje taki dzwięk ?
  6. Witam wszystkich na forum audi a4 b8 2011 rok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...