-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Wirus11v
Informacje
-
Imię
Mirosław
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CDHB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Wirus11v
0
Reputacja
-
Witam usyerka usunieta Pompa wysokiego cisnienia byla uszkodzona.
-
W cenach sie troche zorientowalem. Nowa pompa wysokiego bosch 650 pln zas pompa w baku 550. wtrysk nowy 205 pln. Za filtr zaplacilem 130. Czujnik 140 zl Roboczogodzina w aso 300 zl kurcze zbiera sie. Brak znajomych co by smigali taka OLIMPIADA wiec na podmianki tez brak szans . W czwartek licze ze juz bedzie wszystko ok wiec dam znac tu co bylo przyczyna u mnie
-
Szkoda ze jednoznacznej odpowiedzi pewnie nie dostane. Mechanik z warsztatu Audi (warszawa prymasa 1000 lecia ) po tych objawach powiedzial jezeli blad niskiego cisnienia to pompa w baku jezeli by byl komunikat ze wysokie to wtedy pompa wysokiego .... A ty to juz przerabiales? Inny mowi ze to wtrysk leje i robi sie za male cisnienie na pozostalych.
-
A4 b8 1.8TFSI CDHB Błąd P0087 niskie cisnienie paliwa. Wymieniony filtr paliwa w baku. Wymieniony czujnik cisnienia. -błąd dalej jest Brak mocy oraz wydłużył sie czas krecenia rozrusznika zamim ailnik sie uruchomi. Jeden mechanik twierdzi ze to wtryski albo pompa wysokiego cisnienia inny ze to pompa paliwa w baku. Przy uszkodzonych wtryskach albo pompie wysokiego cisnienia nie powinien sie wyswietlac inny blad ? Dopiero na czwartek sie umuwilem na dokladne sprawdzenie cisnien
-
Wirus11v zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Siemanko wszystkim. Nazywam się Mirek pochodzę z Warszawy Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Audi A4 B8 1.8TFSI 2011r Pozdrawiam