Skocz do zawartości

Wirus11v

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wirus11v

Informacje

  • Imię
    Mirosław
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CDHB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wirus11v

0

Reputacja

  1. Witam usyerka usunieta Pompa wysokiego cisnienia byla uszkodzona.
  2. W cenach sie troche zorientowalem. Nowa pompa wysokiego bosch 650 pln zas pompa w baku 550. wtrysk nowy 205 pln. Za filtr zaplacilem 130. Czujnik 140 zl Roboczogodzina w aso 300 zl kurcze zbiera sie. Brak znajomych co by smigali taka OLIMPIADA wiec na podmianki tez brak szans . W czwartek licze ze juz bedzie wszystko ok wiec dam znac tu co bylo przyczyna u mnie
  3. Szkoda ze jednoznacznej odpowiedzi pewnie nie dostane. Mechanik z warsztatu Audi (warszawa prymasa 1000 lecia ) po tych objawach powiedzial jezeli blad niskiego cisnienia to pompa w baku jezeli by byl komunikat ze wysokie to wtedy pompa wysokiego .... A ty to juz przerabiales? Inny mowi ze to wtrysk leje i robi sie za male cisnienie na pozostalych.
  4. A4 b8 1.8TFSI CDHB Błąd P0087 niskie cisnienie paliwa. Wymieniony filtr paliwa w baku. Wymieniony czujnik cisnienia. -błąd dalej jest Brak mocy oraz wydłużył sie czas krecenia rozrusznika zamim ailnik sie uruchomi. Jeden mechanik twierdzi ze to wtryski albo pompa wysokiego cisnienia inny ze to pompa paliwa w baku. Przy uszkodzonych wtryskach albo pompie wysokiego cisnienia nie powinien sie wyswietlac inny blad ? Dopiero na czwartek sie umuwilem na dokladne sprawdzenie cisnien
  5. Siemanko wszystkim. Nazywam się Mirek pochodzę z Warszawy Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Audi A4 B8 1.8TFSI 2011r Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...