-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O -ERNI-

Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
śląsk / wlkp
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAHA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
A4 B8 caha 19' Czarny ryj S-line Biled Koito
-ERNI- odpowiedział(a) na KoJ@K temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Czyli zawias Pro Kit, jak u mnie. Ale tył lepiej siedzi, u mnie była walka z gumą nad sprężyną (podpatrzony patent u Leszczonki ), żeby też tak wyglądało i poszło jeszcze 8 mm w doł, chociaż na początku wydawało się, że nic to nie dało... Za to przód leży u mnie jak sportline, aż szukałem opony w nadkolu jak założyłem Dzwoniłem nawet do Eibacha to sami byli zdziwieni... Ogólnie zawsze z tym ProKitem miałem przygody, w poprzednim samochodzie tył leżał, a przód jak motorowka... Szkoda, że na Śląsku bywam już okazjonalnie, to bym wpadł do Was na spota z miłą chęcią -
Moje Kormorany też były z Serbii, na pewno lepsze jak większość chinioli
-
Riken to samo co Kormoran tylko inna nazwa, model dokładnie ten sam. Jedyny chińczyk z którego byłem zadowolony to był Nankang NS2 Ultra Sport, w poprzednim samochodzie objeździłem 2 komplety i są ok, mogę polecić. Przejechałem się raz na Nexenie, były "kwadratowe" i tak biły, że szok...
-
A4 B8 caha 19' Czarny ryj S-line Biled Koito
-ERNI- odpowiedział(a) na KoJ@K temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Jaki zawiast tu siedzi Mateusz? S-line, Pro Kit , czy Sportline ? Tak widzę optymalnie jest na zdjęciach, ale ciężko poznać -
Jakie odczucia masz Kris do tych Kormoranów UHP ? Kiedyś też miałem jednosezonową przygodę z tą oponą, ale dla mnie strasznie gumowa na bokach, na zakręcie aż czułem jak się ugina, bardzo miękkie barki.
-
Też bym zostawił srebrny znaczek z przodu, z tyłu znowu fajnie wygląda czarny, ale lepiej jak jest komplet. U siebie też tak chciałem kombinować, ale jak z przodu chrom, to z tyłu też. Nie za szerokie te oponki 245? W miarę to jeździ na koleinach? Ja mam wrzucone 225/40, tylko na 8", wtedy wychodzi praktycznie idealny zamiennik z fabrycznych 255/35 i jest miniminimalny naciąg. Swoją drogą to chyba muszę w końcu też klepnąć mój temat, bo się zabieram za to jak pies do jeża...
-
A4 B8 caha 19' Czarny ryj S-line Biled Koito
-ERNI- odpowiedział(a) na KoJ@K temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Elegancja Francja Panie -
A4 B8 2.0 tdi 170km quattro avant s-line
-ERNI- odpowiedział(a) na Drivver temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Zmiany musisz robić pod siebie, w końcu Ciebie ma to cieszyć! -
Panie/Pany jakaś "reanimacja" spotu Konin, Koło, Turek, okolice ? Luźna pogadanka, ktoś chętny?
-
Błękitne A4 B7 2.7 tdi V6 2x s-line manual :)
-ERNI- odpowiedział(a) na Ziewal temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Żeby nie było za mało -
Błękitne A4 B7 2.7 tdi V6 2x s-line manual :)
-ERNI- odpowiedział(a) na Ziewal temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Jak jeszcze nie jesteś pewny Ziewal, które Ci pasują zrób przymiarkę na podkładkach. Ja tak pasowałem, bo masz jak na dłoni jak będzie spasowane koło Kupiłem kilka podkladek 14, pomierzyłem ich grubość i dałem między aktualny dystans, a felge na trzy śruby. 15 min roboty i masz finalny efekt. Chcialem zmieniać z 17 mm na 20 mm, bo stwierdziłem, ze pewnie wystarczy, ale jednak 25 mm siadło grubo i takie teraz będę zamawiał na tył. Mam na handel 17 mm, jak by ktoś chciał 66,6 piasta, łącznie ze śrubami. Na giełdzie wystawiał mi z nudów akurat Eltom -
Błękitne A4 B7 2.7 tdi V6 2x s-line manual :)
-ERNI- odpowiedział(a) na Ziewal temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Ja na ten sezon poszerzam jeszcze tył, przód zostaje 17 mm, a na tył wpadnie dystans 25 mm. Choruje na splitter Maxton Design, ale cena jest zaporowa, jak na kawałek ABSu... Już kombinuje, z czego zrobić jakiś custom handmade -
Błękitne A4 B7 2.7 tdi V6 2x s-line manual :)
-ERNI- odpowiedział(a) na Ziewal temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Dawno mnie tu nie było, ale jest git Ziewal -
Montaż zewnętrzego nieorginalnego wzmaczniacza i subwoofera MMI 3G w A4 B8
-ERNI- odpowiedział(a) na ChiPis temat w Audi A4 B8
Odgrzeję trochę kotleta, bo może ktoś przerabiał temat i rozgryzł sprawę... Potrzebuję rozpiskę jak podpiąć nieoryginalny wzmacniacz w wyjściem HI i nieoryginalny sub w skrzyni, ALE Z FABRYCZNĄ instalacją wzmacniacza i suba w kole zapasowym. Pacjent B8 Avant quattro, audio Audi Concert bez sterowania suba w menu, z aku przy subie w kole zapasowym. Podpięcie zasilania mnie nie interesuje, bo wiadomo jak się wpiąć w akumulator, założyć bezpiecznik itp, chodzi mi głównie o sygnal dla wzmacniacza i sterowanie remote. Z góry dzięki, za wszelkie przydatne informacje! -
Błękitne A4 B7 2.7 tdi V6 2x s-line manual :)
-ERNI- odpowiedział(a) na Ziewal temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Grzeb grzeb, tylko Marlenie całego lakieru nie wypaćkaj, bo nie będzie miała czym paznokci malować