Skocz do zawartości

Wzorowy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wzorowy

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Krynica-Zdrój

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wzorowy

0

Reputacja

  1. Witam! Dziś odebrałem auto po kompletnym remocie, wymiana tłoków z pierścieniami, wszystkich uszczelek itd. Po powrocie do domu usłyszałem dziwny dźwięk dochodzący spod maski, prawdopodobnie z prawej strony (nagranie w linku YouTube) czy ktoś wie co to może być? https://youtu.be/RXxkiQe73uU
  2. Witam! W dalszym ciągu nie mogę się uporać z błędem pirotechnicznej klemy, numer błędu 9442587 - Igniter for battery interrupt. Oporność jest za wysoka w granicach 7-8 ohm, błąd kasuje się jak spada do 3-3,2 ohm. Klema ok, więc nie wiem wtyczka? Już naprawdę nie mam pomysłu jak się z tym uporać
  3. Numeru błędu nie pamiętam ale jest problem z opornością który nie występuje cały czas tylko chwilami, kupiłem klemę używaną z rocznika 2011 ale prawdopodobnie jest walnieta bo jest ten sam problem i już po założeniu nie da się skasować błędu
  4. Witam wszystkich! Mam mały problem mianowicie pirotechniczna klema na akumulatorze 'daje jaja', wywala błąd poduszek, po skasowaniu i ruszaniu wtyczka, kablem pokazuje 4.0 do 4,3 om, błąd nie pojawia się przez kilka dni ale wystarczy, że coś jest w bagażniku a np. przejadę przez próg zwalniajacy to się zaświeci, nie wiem w czym tkwi problem, możliwe, że klema jest uszkodzona? Kabel na widocznym odcinku w bagażniku nigdzie nie uszkodzony, nie wiem jak dalej... Ktoś ma jakieś sugestie w czym przyczyna?
  5. Nie mam teraz opcji podpięcia do kompa, jutro spróbuję
  6. Możliwe... tylko czy gdyby czujnik nie był skalibrowany to nie świeciłby jeszcze ESP?
  7. Witam wszystkich! Mam do Was pytanie, mianowicie po wymianie czujnika kąta skrętu pod kierownicą (całej taśmy air bag) i wymianie kierownicy na sportową, pojawił się błąd EPC, z autem nic się nie dzieje tylko ta kontrolka świeci, mechanik twierdzi, że to coś z napędem i trzeba zakodować po wymianie taśmy na nową (stara taśma miała numer 8KO953568F a nowa to 8KO953568M) błędu nie da się skasować vagiem, powiedzcie czy to coś poważnego czy raczej nie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...