Wzorowy
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Wzorowy
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Krynica-Zdrój
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CDNC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Wzorowy
0
Reputacja
-
Witam! Dziś odebrałem auto po kompletnym remocie, wymiana tłoków z pierścieniami, wszystkich uszczelek itd. Po powrocie do domu usłyszałem dziwny dźwięk dochodzący spod maski, prawdopodobnie z prawej strony (nagranie w linku YouTube) czy ktoś wie co to może być? https://youtu.be/RXxkiQe73uU
-
Witam! W dalszym ciągu nie mogę się uporać z błędem pirotechnicznej klemy, numer błędu 9442587 - Igniter for battery interrupt. Oporność jest za wysoka w granicach 7-8 ohm, błąd kasuje się jak spada do 3-3,2 ohm. Klema ok, więc nie wiem wtyczka? Już naprawdę nie mam pomysłu jak się z tym uporać
-
Numeru błędu nie pamiętam ale jest problem z opornością który nie występuje cały czas tylko chwilami, kupiłem klemę używaną z rocznika 2011 ale prawdopodobnie jest walnieta bo jest ten sam problem i już po założeniu nie da się skasować błędu
-
Witam wszystkich! Mam mały problem mianowicie pirotechniczna klema na akumulatorze 'daje jaja', wywala błąd poduszek, po skasowaniu i ruszaniu wtyczka, kablem pokazuje 4.0 do 4,3 om, błąd nie pojawia się przez kilka dni ale wystarczy, że coś jest w bagażniku a np. przejadę przez próg zwalniajacy to się zaświeci, nie wiem w czym tkwi problem, możliwe, że klema jest uszkodzona? Kabel na widocznym odcinku w bagażniku nigdzie nie uszkodzony, nie wiem jak dalej... Ktoś ma jakieś sugestie w czym przyczyna?
-
Kontrolka EPC po wymianie taśmy pod kierownicą
Wzorowy odpowiedział(a) na Wzorowy temat w Audi A4 B8
Nie mam teraz opcji podpięcia do kompa, jutro spróbuję -
Kontrolka EPC po wymianie taśmy pod kierownicą
Wzorowy odpowiedział(a) na Wzorowy temat w Audi A4 B8
Możliwe... tylko czy gdyby czujnik nie był skalibrowany to nie świeciłby jeszcze ESP? -
Witam wszystkich! Mam do Was pytanie, mianowicie po wymianie czujnika kąta skrętu pod kierownicą (całej taśmy air bag) i wymianie kierownicy na sportową, pojawił się błąd EPC, z autem nic się nie dzieje tylko ta kontrolka świeci, mechanik twierdzi, że to coś z napędem i trzeba zakodować po wymianie taśmy na nową (stara taśma miała numer 8KO953568F a nowa to 8KO953568M) błędu nie da się skasować vagiem, powiedzcie czy to coś poważnego czy raczej nie?