Skocz do zawartości

posejdonek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O posejdonek

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia posejdonek

0

Reputacja

  1. elektrozawór został dziś wymieniony, póki co błędów brak, mam nadzieje, że jak najdłużej, dzięki i pozdrawiam edit: -problem powrócił po jakiś 20km, już nie wyskoczyła kontrolka epc, ale pojawiła sie informacja o niskim ciśnieniu oleju, co ciekawe zaraz po dodaniu gazu znika i nie pojawia sie ponownie, ktoś ma jakiś pomysł?
  2. A więc tak, dziś sprawdziłem ciśnienie oleju: bieg jałowy - 1,1 bara 2 tys/obr - 2,2 bara 3,7 tys/obr - 4 bary błąd jaki wyskoczył to przełącznik ciśnienia oleju - nieprawidłowe działanie. coś ktoś? będę mega wdzięczny
  3. Witam, mam problem ze swoją a5-tką, silnik CDNC, multitronic. Wczoraj wieczorem podczas dość agresywnej jazdy, na odcinku około 5km przy dojeżdżaniu do świateł, zapaliła mi się kontrolka EPC oraz wyskoczył komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju i nie przekraczaniu 4000 tys/obr. Przejechałem jakieś 200-300m i po około minucie zgasiłem silnik. Wentylator chodził jeszcze przez około 2-3 min. Sprawdziłem stan oleju na MMI - max. Żadnych wycieków pod autem ani w komorze silnika nie zauważyłem. Uruchomiłem silnik, nie paliła się już kontrolka epc, ani nie wyskoczył żaden komunikat. Wróciłem do domu, a dziś pojechałem do znajomego aby sprawdził mi kody błędów które wyskoczyły. Wykasował błąd czujnika oleju i poradził aby normalnie jeździć, chyba że znów wyskoczy taki komunikat. Następnie zrobiłem trasę autem około 140km bez żadnych niepokojących komunikatów, z tym że przy kolejnym odpaleniu auta i przejechaniu jakiś 2km podczas dojeżdżania do świateł znów na dosłownie 2 sekundy wyskoczył komunikat o ciśnieniu oleju ale zniknął. Czy ktoś miał może z czymś takim do czynienia? Dodam że: Auto jest po Stage 2, wymienione pierścienie na tłokach, nie bierze oleju z tym, że przejechałem dopiero 4k km. Olej Millers 5w30, wymieniany jakieś 500km temu. od czego zacząć? czujniki ciśnienia oleju? "zawór" "sprężynka" pod filtrem oleju? zawory pod filtrem oleju? zawór rozdzielacza oleju? pompa oleju? syf na smoku? pozdrawiam
  4. Witam serdecznie, Patryk ze Szczecina, od czerwca posiadacz Audi A5, 2.0 TFSI jakieś spoty u nas w mieście? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...