Skocz do zawartości

Kac_K

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kac_K

Informacje

  • Imię
    Kacper
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kac_K

0

Reputacja

  1. Błędy pokazują się również na pb, jutro pojeżdzę jeszcze na pb i będę miał pewność. Co do świec sprawdzę je jak najszybciej i dam znać.
  2. Dzięki będę na przyszłość pamiętał że logi robi się parami. Co do przepływki to robiłem próby na przepływce kuzyna. Ma identyczne audi. Na jego były takie same problemy. W trakcie logów, co chwilę wywalało bład cylindrów. Screen w załącznikach. Dodatkowo dorzucam kolejne pomiary. gaz był na regulacji. Podobno jest ok. Czy te błędy to wina gazu? 93-pb-statyczny.csv 93-lpg-statyczny.csv 93-pb-dyn.csv 93-lpg-dyn.csv 02-33-lpg-dyn.csv 2-33-pb-dyn.csv
  3. Witam ponownie, wrzucam logi dynamiczne z kanałów 002 i 033 dla lpg i pb. dodatkowo 090 .Jak to wygląda? Co do wtyczek to wyglądają ok 002-lpg.csv 02-pg2.csv 033-pb.csv 33-lpg2.csv 90-lpg.csv 90-pb.csv
  4. Dzięki za info, w weekend porobię logi i wrzucę dane.
  5. Witam Panowie, Pacjent Audi a4 b6, 3.0 ASN quattro tiptronic z instalacją LPG Stag. Błędy jakie wyskakują po podpięciu komputera to: - 16486 mass air flow sensor : signal too Low - I błąd g42 Borykam się z ciągłym błędem przepływomierza. Zaraz po skasowaniu wyskakuje różnie, raz od razu, raz po przejechaniu 60km. Nie ma tutaj zasady. W pierwszej kolejności zapala się kontrolka ESP, a dopiero po jakimś czasie (nawet 20min) zapala się check engine. Wszystko to dzieje się nie zależnie czy jeżdżę na benzynie czy na gazie. W momencie kiedy silnik nie wykryje błędów, tzn zaraz po skasowaniu obroty na wolnych strasznie skaczą i wypadają zapłony. Z wypadaniem zapłonów jest różnie, raz jeden raz drugi. Przez ten okres już chyba zdążyły wszystkie wypaść. Co jeszcze? Zanim silnik złapie temperaturę 70 stopni na gazie to silnik na wolnych gaśnie. Do tej pory zostało zrobione: - regulacja lpg, - wymieniony przepływomierz na nowy ori, - sprawdzony sterownik od przepływki i wymieniony rezystor bo coś tam było nie tak, - sprawdzone i poprawione wtyczki przepływki, - wymienione wtryski, Mój mechanik nie ma już pomysłów, mnie chodzi po głowie jeszcze czujnik odpowietrzania skrzyni korbowej ale po co go wymieniać skoro nie wiem czy w ogóle wpłynie to na poprawę. Kasy już popłynęło sporo i dalej to samo. Proszę o jakieś porady osób które miały podobne problemy. na co mogę jeszcze zwrócić uwagę, co ewentualnie sprawdzić, wymienić. Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji.
  6. Króciec kleiłem jakiś czas temu i myślę że tutaj jest szczelny. Trochę poczytałem od czasu wrzucenia mojego pytania i będę wymieniał przede wszystkim gumową tuleję w grodzi. Ale mam kolejne pytanie dotyczące serwo, skoro na wyłączonym silniki podpompuje hamulec i on twardnieje i nie schodzi w dół to jest oznaka dobrze działającego serwo czy niekoniecznie?
  7. Witam Panowie, Mam problem z podciśnieniem w swoim audi a4 b6 avant 1.9 tdi avf. Problem polega na tym, że czasami moje audi nie chce hamować. Pedał hamulca robi się twardy i jest lipa. Przeprowadziłem próby z miernikiem podciśnienia i próby wypadły następująco. Podłączyłem się w trójnik przed vacum pompą. Odpaliłem silnik, na mierniku 0,8 bara na wolnych obrotach. To co zauważyłem to to, że przy wciśnięciu hamulca dość mocno i puszczeniu ciśnienie spada bardzo szybko do 0,4 bara. Przy wciśnięciu hamulca 4x pod rząd powoduje to, że przy 4 naciśnięciu ciśnienia już nie ma. One powoli się nabudowuje ale zbyt wolno. Nie wiem czy spadki po wciśnięciu moją być takie duże. Druga sprawa taka że momencie kiedy poczekam aż ciśnienie osiągnie 0,8 bara i zgaszę silnik to praktycznie natychmiast ciśnienie spada do 0. Wiem że tu już jest problem bo powinno zostać 0,8 i gdzieś jest problem. Tylko pytanie czy serwo puszcza czy których z przewodów które idą od serwa lub coś innego o czym nie wiem Jak można sprawdzić samo serwo? Lub jeżeli ktoś miał podobny problem proszę o info co by problemem. Pozdo
  8. Kac_K

    Problem z hamulcami

    Dzięki Panowie, problem rozwiązany. Za moje objawy odpowiedzialny był przewód podciśnienia idący od zaworka zwrotnego. Został wymieniony na nowy i jest git. Pozdro
  9. Kac_K

    Problem z hamulcami

    Ok wielkie dzięki, sprawdzę i dam znać czy pomogło
  10. Kac_K

    Problem z hamulcami

    Witam Panowie, Posiadam Audi a4 b6 avant 1.9 tdi AVF rocznik 2004. Auto kupiłem jakieś 2 miesiące temu i od jakiś 3 tygodni mam mały problem z hamulcami. Klocki, tarcze i płyn były wymieniane przez poprzedniego właściciela miesiąc przez sprzedażą. Problem zaczął się od tego, że podczas jazdy po autostradzie po dłuższej chwili bez hamowania przy próbie naciśnięcia hamulca był on twardy, po odpuszczeniu nogi i ponownym naciśnięciu było już normalnie. Nie zdarzało się to zawsze, raz na jakiś czas. Tak samo było przy nagłym naciśnięciu hamulca po odpuszczeniu gazu. Zauważyłem też, że czasami słychać syczenie pod maską koło pompy i serwa. Robiłem mały test sprawdzający podzespoły, na zgaszonym silniku, podpompowałem pedał hamulca, jest twardy, cisnę go, odpalam silnik i pedał mięknie i opada. Tylko że kiedy go dalej cisnę w przeciągu 10sek pedał hamulca schodzi prawie całkowicie do dołu (nie wiem czy to norma w dieslach czy jednak coś jest nie tak) Jeżeli ktoś miał podobny problem bądź wie co może być przyczyną moich problemów proszę o informację. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...