Skocz do zawartości

bird71

Pasjonat
  • Postów

    113
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bird71

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć wszystkim, Poszukuję godnego polecenia mechanika/warsztat do Audi w okolicy Warszawy/ Kozienic . Szukam jakiegoś uczciwego oraz ogarniętego speca co zna się na robocie, a nie wymienia połowy samochodu. Dzięki
  2. To ogłoszenie wygasło!

    • Kupię
    • Używany

    Szukam kompletnej wiązki do zasilania cewek do a4 b6 1.8t , najlepiej do wpięcia bezpośrednio do ecu bez cięcia itp

    Do ustalenia

  3. Kupię kompletną wiązkę do zasilania cewek Zobacz ogłoszenie Szukam kompletnej wiązki do zasilania cewek do a4 b6 1.8t , najlepiej do wpięcia bezpośrednio do ecu bez cięcia itp Użytkownik bird71 Data 10/06/24 Cena Kategoria A4 B6/B7  
  4. Pompa została odłączana z zasilania - brak zmian Zrobiona była szczelność dolotu - wymieniony został króciec który był pęknięty i rozsypywał się w rękach (plastik ) - bez zmian Zmierzona została kompresja, na dwóch cylindrach po 12bar na jednym 11bar , jedna świeca jest tak mocno dokręcona że nie zostało podjęte jej odkręcenie w obawie przed zerwaniem Endoskopem były badane te 3 cylindry, brak dziwnych śladów. Była robiona próba odpalenia na zimnym silniku bezpośrednio na gazie - jeszcze gorzej. Co tam się może dziać ? Macie pomysły ?
  5. Jutro dla porównania zrobię film z rana ale z zewnątrz pojazdu, według mnie dźwięk z tej pompy nie jest jakiś dziwny. Czy ezektor może mieć cokolwiek z tym wspólnego czy filtr paliwa ?
  6. Panowie proszę o jakiekolwiek porady, zrobiłem test na zakręconej butli LPG - wydwało mi się że uchwyciłem usterkę jednak po kilku dniach jeżdzenia tylko na PB znowu z rana brzydko pracował ( nierówna praca ) Nie dawno był zmieniany filtr paliwa, świece mają jeszcze około 30 tys do uzyskania pełnego interwału - włożyłem ngk PFR6Q Cewki też były jakoś wymieniane ale już nie pamiętam teraz dokładnie kiedy Gazownik stwierdził że po jego stronie czy to wtryski czy reduktor jest ok, mimo że czasami po przełączeniu na LPG też łapie dziwnego doła podczas jazdy początkowej Znalazłem na forum jeszcze info że może to coś z ezektorem jest związane, jednak sam nie wiem, oraz żeby wykonac test szczelności CO2, jednak tutaj gdyby okazało się że coś z głowicą to już byłby spory problem Zmieniłem również ten odpowietrznik odmy za pokrywą zaworów silnika u góry przy samej szybie - jednak brak poprawy
  7. Przesyłam film jak samochód odpala z rana na zimnym silniku, dodam że przy dodaniu gazu jak na filmie szarpie delikatnie, niestety tego film nie oddaje Oczywiscie pozniej juz tego problemu nie ma, trwa to kilkanascie sek na zimnym, potem juz jest ok VID_20240720_105748.mp4
  8. LPG dynamiczne LOG-01-002-033-xxlpgx.CSV
  9. Dynamiczne PB LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV LOG-01-090-093-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV
  10. Wrzucam logi statyczne LOG-01-001-003-xxx.CSV LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-090-093-xxx.CSV
  11. Witam. Posiadam auto a4 b6 1.8t BFB z założoną instalacją gazową. Mam kilka pytań na temat jego pracy. Czy to normalne w momencie gdy odpalam go rano na benzynie na zimnym silniku że delikatnie nie trzyma obrotów ? ( nie mówię tutaj o dogrzewaniu kata i tych podwyższonych obrotach ) - mogę nagrać film Dzisiaj odebrałem pojazd od gazownika, byłem u niego drugi raz z tego powodu że pierwszym razem stwierdził po jeździe próbnej że przepływka daje za mało i jest do wymiany - Przepływka wymieniona, gaz wyregulował, stwierdził że teraz jest ok. Na regulacji byłem z tego powodu że sterownik rzucał błędem odnośnie ubogiej mieszanki dokładnie tym p1128-001, oraz p0420-002 ( to błąd kata z tego co wyczytałem chyba tak musi byc, moze kat był zmieniany, nie za mojej zmiany) gazownik stwierdził że faktycznie było nie tak i poprawił parametry. Wracając od niego na podwórku zaświecił mi się check z powrotem , a mówię zobaczę sobie pod kompem czy to samo co wtedy czy coś jeszcze a tutaj ciekawostka bo teraz mam dwa błędy ten p0420 - 002 co był, oraz nowy 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Dodam że zmieniłem równiez przed wizytą u gazownika odpowietrznik skrzyni korbowej, zamówiony na allegro - niby oryginał, gdzieś na forum wyczytałem że ten odpowietrznik mógł być odpowiedzialny za niestabilną pracę z rana na zimnym przy odpaleniu. Nie sprawdzałem szczelności dolotu, samochód podczas jazdy nic nie szarpie itp. Oczywiście w momencie gdy miałem błędy ubogiej mieszanki przed wizytą u gazownika, po przełączeniu z LPG na PB i przejechaniu około 50-100km check gasnął. Czy jest możliwe że ten odpowietrznik który założyłem to lipa ? Ten co miałem dmuchałem w niego i w jedną stronę przepuszcza powietrze w drugą trzyma, także chyba jest ok ... , mówię o tym dlatego że przed tymi wariacjami z przepływką regulacją gazu itp nie miałem tego błędu p0139-004 .. Pomóżcie Panowie, w razie czego logi jestem w stanie zrobić
  12. bird71

    Dobrzy chiptunerzy

    Kogo polecacie w 2024 do podkręcenia kultowej jednostki 1.8t ?
  13. Witam wszystkich, od kilku dni zauważyłem z rana przy mrozach że w lusterku od strony pasażera nie działa podgrzewanie. Reszta funkcji jak poruszanie wkładem elektrycznie działa w tym lusterku. Lusterko od strony kierowcy oraz tylna szyba działa w pełni dobrze, wraz z podgrzewaniem. Od czego powinienem zacząć ? Podstawowa obsługa miernika jest mi znana. Pozdrawiam
  14. Ja już mam cały dół z przodu zmieniony, geometria robiona . Maglownica po regeneracji Na razie jest trochę lepiej, po nowym roku jadę dalej z tylnym zawieszeniem.
  15. Ja mam to samo obecnie, opony całkowicie nowe. Zbieżność zrobiona, jeszcze hamulce mam do sprawdzenia. PS. Jak kolego złapałeś że to opony ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...