Skocz do zawartości

Misiek90Sjz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Misiek90Sjz

Informacje

  • Imię
    Pawel
  • Miasto
    Jastrzebie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Misiek90Sjz

0

Reputacja

  1. Mam jeazcze pytanie jak sprawdzamy szczelnosc to dmuchany od strony filtra to waz tam gdzie odma musi byc zatkany i z przepustnicy tez czy nie a od dvki tez jakby ktos pomogl pierwszy raz bede sprawdzall
  2. Jak odpialem n75 wtyczke to a4 jedzie jak zwykle 1.8 bez turba chyba wogole nie ma doladowania jak podepne to ciagnie o wiele lepiej z tym ze dam deche i czuje takie przeskoki ciagnie mocno moze az za dochdzi powyzej 3 tys i powyzej czuje jak mniej laduje takie poskakane mocniej lzej mocniej lzej jutro dodam logi z odpietym n 75 i z podpietym te grupy co koldzy wyzej pisali. Mam dodac tez na lpg jakies grupy jakby ktos napisal bedze wdziewczny. Dzwonilem dzisiaj do intercarsu i zaworek n 75 z pierburga 220 zl ,zamiennik jakis za 130 zl a w aso piwiedzieli mi 320 zl. A mozna ten zaworek przeczyscic i posprawdzac wezyki czy jak sie zepsuje to do wyrzyucenia. W aucie zero bledow
  3. W czwartek bede sie za wszystko zabieral sprwdze szczelnosc dolotu oraz zrobie jeszcz raz logi z kasowaniem bledow moze wczesniej je zrobie zalezne od czasu. Czyli problem lezy w n75 jak kolega wyzej napisal, mozna go czyscic czy raczej wymiana odrazu przejze wezyki z podcisnien co ida do n75 do dv itp. N 75 odpiac normalnie z wtyczki czy ktorys wezy? Jak tylko zrobie logi zaraz je wrzuce mam nadzieje ze bedzie cos po tym wiadomo niewiecej co zrobic z tym fantem i co porobic zeby a4 odzylo
  4. Dzisiaj posatram sie jeszcze raz zrobic logi powyzej 6tys i kasowac bledy i przed kazdym. Jakie jeszcze grupy mam lgowac zeby cokolwiek stwierdzic czy zrobic ponownie te same z tym ze powyzej 6 tys obrotow i z kasowaniem bledow. A nie pociaglem do 6 bo akurat droga byla taka ze bieda bylo na koncu wychamowac. Dodam jeszcze ze gdy przyspieszam auto ma takie przeskoki ciagnie i zachwilke troszke mniej zaraz zas ciagnie zas mniej z tym ze nie zawsze sie to objawia nie za kazdym razem. I mam wrazenie ze jak np chcac przyspieszac na trojce w trakcie przyspiesznia odejme z gazu i dam jeszcze raz przyspiesza lepiej i zas moge upuscic i zas dodac i zas troszeczke lepiej. Jakby mogl ktos doradzic co moze byc przyczyna ze autko pokazalo 20km mniej tak dziwnie przyspiesza raz ma moc raz nie.Moze ktos ze slaska mieszkam w Jastrzebiu niebproblem ze gdzies podskoczyc jesli ktos chcialby rzucic fachowym okiem?
  5. Dodaje logi jakby cos było nie tak prosze o zrozumienie: http://vaglog.com/log-002_033_jdi3Ew.html Dynamiczny BP 95 http://vaglog.com/log-002_033_q69qt.html Dynamiczny LPG http://vaglog.com/log-003_020_6SemFUQ.html Dynamiczny BP 95 http://vaglog.com/log-032_7U5Wj.html Statyczny http://vaglog.com/log-115_118_Z173YNB.html Dynamiczny BP 95 http://vaglog.com/log-003_020_fmYrE.html Powtórzony BP 95 Mam nadzieje że moze ktoś coś z tego bedzie wiedział i jakoś pomoże
  6. Dzieki za odpowiedz jestem o niedawna zalogowany na forum jeszcze tak sprawnie sie nie poruszam po postach i instrukcjach dzisiaj zrobie logi i postaram sie wrzucic wieczorkiem mam nadzieje ze ktos pomoze z gory dzieki. Wspomne jeszcze gdy rozpedzam moje a4 od pierwszego biegu np do czwartego jedzie w miare przyzwoicie problem jest gdy np jade na 3 biegu spokojnie i nagle chce przyspieszyc powyzej 3 tys obrotow daje pelen but i czuje jak turbo costam zaczyna ladowac a zaraz czuje jakby sobie odpuszcza i wogole nie laduje odpuszcze gazu i dam jeszcze raz gwaltownie w podloge i wtedy jest lepiej ale przeciez nie bede jezdzil caly czas odejmujac mu gazu i dodajac w podloge. Silnik wczesniej byl przezemnie czyszczony z nagaru sciagana miska smog czyszczony odma swiece cewki zawor odmy(grzybek) wczesniej ktos jezdzil chyba oleju nie wymienial bo jak zlewalem to sie przwstraszylem przez to czyscilem go. Mierzona kompresja jest ok. Silnik na dzien dzisiejszy nie wypluwa rzadnych bledow chodzi cicho i rowno obroty nie faluja. Problem moim zdaniem lezy w doladowaniu postaram sie dzisiaj wrzucic logi. Pozdrawiam
  7. Witam Wszystkich prośba o pomoc: Mianowicie borykam się z brakiem mocy w mojej A4 B7 1.8T BFB, nie całkowitym brakiem ale nie jedzie tak jak powinna jechać zależy jak jej dodam gazu raz idzie w miarę dobrze a raz jak zwykłe 1.8 bez turba, często też zdarza się jak jej odejmę z gazu i gwłatownie dodam do dechy wtedy zaczyna lepiej przyspieszać i czuje że lepiej się zbiera ale to jeszcze nie jest to co ma być ponieważ jeździłem paroma 1.8t bfb i wiem ze moja troche odstaje od nich. Prośba jakie grupy logowac i jak prawidłowo zrobić pomiar logów. Dodam ze niedawno zakładałem instalacje LPG w raz z hamownią i na hamowni wyszło BP:138km LPG:139km. Gościu od Gazu powiedział że po wykresie widzi że na początku trubo ładnie wstaje a później nie ma takiego doładowania jakie powinno być. W aucie wymienione nowe świece cewki świezo po wymianie oleju Motul 5w40 filtru powietrza czyszczony smok odma nowy zaworek odmy silnik pracuje równo ładnie cicho zero błedów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...