-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Doctore
Informacje
-
Imię
Konrad
-
Miasto
RBR
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
-
Aż tak jak w tym Golfie to nie ? Ale tak mi się wydaje że 4 mm to niedużo. Nie wiem czy nie brać wszystkich 8,5j et 40 czy wziąć te i później coś kombinować. Przeglądałem jeszcze trochę tematów, postów i kilka takich pytań było, zdania podzielone co do tego czy i jak by się na tych 9,5j jeździło. Może by wystarczyło delikatnie podrolować nadkola, to nie jest duży koszt podobno a wiadomo że efekt wizualny 9,5j jest lepszy niż 8,5 (większa wklęsłość felgi). Zastanawiam się bo w perspektywie czasu trochę z tym autem jeszcze planuję zrobić, tylko że nie od razu. A co do wystawiania o te 4mm, to poza tym co przewiduje kodeks drogowy to są jakieś minusy? Bo te 4mm to tylko felga będzie wystawać, lekki naciąg będzie na oponie 235/40
-
Właśnie co do tyłu to w ogóle się nie obawiałem że będzie wystawać, bardziej że ET będzie w dalszym ciągu za duże. Na razie mam felgi oryginały Audi r16 7j et42 i się dosyć chowają w nadkolach, zapas jest spory, w szczególności z tyłu. Policzyłem jeszcze na kalkulatorze kół jak by to wszystko wyglądało i jeśli by wystawało to minimalnie, co jako opcję przejściową jeszcze zaniosę. Długo na nich w tym roku nie pojeżdżę. Zanim założę w przyszłym roku to już ogarnę wszystko jak ma być. Chcę po prostu kupić i żeby się zmieściły na oponach 235/40 r18 bez żadnych tarć. To mnie najbardziej interesuje. Ciekawi mnie dlaczego na tył et 4o przy takiej szerokości, z tym ET by mi raczej już obcierały. Co do przodu to teoretycznie też powinno wejść, najwyżej delikatny dystans założę, ale tak jak mówiłem, na razie żeby weszło i było na końcówkę sezonu bo zakup jakoś we wrześniu będzie I jeszcze jest taki problem że tych felg z innym ET w tych rozmiarach nie dostanę 5x112, w każdym razie nigdzie ich nie widziałem z innym ET a przeleciałem już masę stron
-
Wejdą? Pakuję bo zamierzam obniżyć, wtedy ewentualnie jakieś dystanse i reszta zabawy. Na razie będzie koza ale na jednorazowy rzut obniżenie to już za duży koszt bo oprócz felg to jeszcze dwa komplety opon i po prostu trochę już wychodzi. Nie od razu Rzym zbudowano ?
-
Cześć wszystkim. Potrzebuję rady. Zastanawiam się nad kupnem felg 18 do mojej A4 B6 1.8t, zawieszenie standardowe( nie s-line). Mam dwie konfiguracje do wyboru : 2x 18 8,5j ET40 i 2x 18 9,5j ET30 Lub 4x 18 8,5j ET40 I teraz pytanie, czy bez bawienia się w dystanse wejdą mi te felgi bez ocierania itp. Opony na przód chcę dać 225/40 a na tył ewentualnie 235/40, chociaż wolałbym też 225/40. Wiem że z przodu będzie lekki naciąg a z tyłu już większy, ale to jestem w stanie zaakceptować. Grunt to to, żeby to wszystko mi weszło bez dystansów bo to już by przerosło mój budżet. I jeszcze mam pytanie czy na przód weszły by mi opony 235/40 bo spotkałem się z różnymi opiniami i nie jestem pewien. A jakbym miał już kupować opony pod te felgi to lepiej by było w jednym rozmiarze.
-
Potrzebuję opinii kogoś bardziej ogarniętego w temacie. Mianowicie, widziałem na Dawmac felgi oznaczone jako OEMS i jakiś tam numer ich był. Porównałem je do BBS CH i są identyczne, przynajmniej na real foto. Co do przybitych numerów i logo to nie mam pojęcia, nie szło odczytać. I te OEMS kosztują 2300 podczas gdy w pierwszym lepszym sklepie internetowym z felgami za taki komplet wychodzi około 6tys. Niechby nawet było 4-5 i tak jest spore przebicie. W internecie wyczytałem że OEM to zbiorcza nazwa producentów którzy produkują produkt innej firmy pod swoim szyldem z tą różnicą że w razie usterki, popsucia się produktu nie ma się gwarancji firmy produkującej tylko tego dystrybutora. Tylko że to informacja odnośnie oprogramowania itp. Zatem pojawia się pytanie, czy jeśli kupuję tego OEMa, te felgi za 2,3 tys to dostaję jakość zbliżoną (za pół ceny na pewno nie to samo co typowy BBS) a nie jakiś szmelc typowy od chińczyka? Teoretycznie, jeśli dobrze rozumiem to takie fele powinny być robione tak samo albo przynajmniej niewiele gorzej od seryjnych producenta. Orientuje się ktoś jak to jest? I jak z tą jakością tych felg OEM z Dawmac?
-
Tu masz porównanie z oponeo, ale możliwe że sam już zrobiłeś , ja bym brał Dunlopa, + tak jak mówiłeś, że rant ochronny jest, poza tym jest tańszy o te kilka złotych od Pirelli, a jeśli chodzi o ocenę i opinie to ma bodajże najlepsze, można do Dunlopa tylko Michelin Alpin 5 porównać.
-
Dość ogólne pytanie Najlepiej poszukaj na Olx albo allegro jakichś fajnych używek, do 2500 w nowych nie będzie wielkiego wyboru jeśli chodzi o rozmiar 19. Zresztą felgi to już kwestia mocno subiektywna, każdy ci co innego poleci. Kwestia gustu.
-
To będzie ta felga : http://www.original-felgen.com/4f0601025cd8z8.html Bez problemu znajdziesz dużo bardzo podobnych na Olx, Allegro, Dawmac, Audifelgi.pl, ale tych konkretnych nigdzie nie znalazłem, ciężko będzie je dostać. Są co prawda pojedyncze sztuki na ebayu, ale kompletu nie widziałem.
-
Stalówka raczej nie jest osiągalna, ale pewien nie jestem. Tu masz temat, w którym ten sam problem ktoś miał: Kalkulatory: http://www.willtheyfit.com/index.php?width=225&aspect=40&diameter=18&wheelwidth=8&offset=35&width2=225&aspect2=35&diameter2=19&wheelwidth2=8.5&offset2=30#content https://www.wheel-size.com/calc/?wheel1=205-55-16X6.5ET45&wheel2=225-45-17X7.5ET40&fcl=50mm&wcl=30mm&scl=50mm&sr=0mm Tu temat specjalnie do tego typu pytań, powinieneś tam znaleźć informacje których szukasz, musisz tylko trochę poszperać :
-
Wheelworld WH18 DAYTONA GREY Szerokość 8'' ET 35 albo 45 ( w takich wariantach w sklepach występują) Według mnie się opłaca, nowy komplet tych felg to ok 2700-3200 zł. Dasz najwyżej do malowania i będzie lux, a z oponami warto wziąć nawet jak na 1 sezon tylko będą Tak w ramach ciekawostki, bardzo podobna jest MAM A4, tyle że nieco tańsza i nie występuje w graficie
-
>>VIP Modular VRC13 Tylko jest taki problem, że to chyba u nas tego nie dostaniesz. Same w sobie drogie + zamówienie z USA. + podobne, też 8-ramienne ale tańsze Cades Artemis
-
Siemanko, mam na imię Konrad i pod koniec sierpnia wszedłem w posiadanie A4 BFB w sedanie Obracam się głównie na terenie Rzeszowa oraz w okolicach. Większą aktywność wykażę za rok, gdy przyjdzie pora na kilka modyfikacji. Tymczasem pozdrowienia dla wszystkich
-
Doctore zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Możliwe, że RIAL M10 (http://felgi-niemieckie.pl/rial-m10-7.0-17-et-48.5-5x112.0-silber-lackiert.html), w każdym razie prawie takie same.