Skocz do zawartości

Ronaldinho

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ronaldinho

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Sandomierz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ronaldinho

0

Reputacja

  1. Dzień dobry ☺️ chciałbym się Was doradzić, czy olej motul x-cleen efe 8100 5w30, będzie dobrym olejem do Audi A3 8P 1.6 MPI. Do silników benzynowych powinna być norma 502, tutaj jest wyższą normę spełnia 505 00 i 505 01, więc również i tą 502, spełnia, ale może chciałbym się Was poradzić co sądzicie i co polecacie.
  2. Z chęcią bym podjechał i zobaczył Wasze bardzo fajnie zrobione auta, ale moim to troszkę wstyd, bo to biedna wersja i nic nie modziłem przy nim do tej pory, bo budżet był na inne wydatki. U mnie na pierwszym miejscu było to, aby był sprawny technicznie i aby wymieniać na czas to co trzeba, a wiem, że tutaj są osoby z ogromną pasją, które wkładają mnóstwo serca i pieniędzy w ulepszenie swojego auta, za co ogromnie podziwiam i zazdroszczę ?? Podmieniłem moduł: 8E0 959 433 AR na moduł: 8E0 959 433 BA I jestem już bliżej rozwiązania problemu?. Działają teraz szyby, lusterka, światełka w środku, drzwi się zamykają i otwierają, ale mam problem, bo nie otwiera mi się wlew paliwa, a wcześniej jak auto mi się zamykało po jakimś czasie samo, tak teraz włączają mi się awaryjne światła po jakimś czasie i dopiero jak przekrece kluczyk w stacyjce to one się wyłączają. Jak przekręce kluczyk w zamku to otwierają się drzwi tylko od mojej strony kierowcy, a jak przekrece kluczyk w stacyjce to otwierają się pozostałe drzwi. Tutaj chyba właśnie kodowanie jest potrzebne. Miałem też odkad kupiłem auto problem z otwieraniem drzwi lewych tylnych, ale jeździłem do jednego drugiego mechanika i nie rozwiązali problemu to dałem sobie spokój. Mój problem z nimi był przed wymianą modułu i po wymianie też jest. Da się te drzwi otworzyć, ale tylko wtedy gdy nacisnę na drzwiach kierowcy przycisk ryglowania, a następnie dwa razy od środka pociągnę za klamkę i drzwi się otwierają. Mechanicy sprawdzili wiązki kable, moduł i wszystko wtedy było w porządku i mówili, że nie mogą znaleźć przyczyny. Myślałem też, może o jakiejś blokadzie dla dzieci, bo to od lewej strony, ale sama nie wiem. Będę szukał w każdym bądź razie podobnych tematów na forum, z podobnym problemem co mój, które zostały rozwiązane z pomocą mądrych ludzi, którzy się znają i mają wiedzę.
  3. Witajcie, rozbierałem moduł komfortu, po numerze widać, że mój to 8E0 959 433 AR. Jest on dosyć drogi, ale chyba go kupię, bo ceny zaczynają się od 350 zł. Mam korby z tyłu bez fabrycznego alarmu, ustaliłem, że zaliczany on jest do drugiego wariantu modułu, czy ewentualnie taki też by podszedł: 8E0 959 433 BA Jakie są koszty mniej więcej kodowania później modułu i czy po wstawieniu innego będą błędy, czy wszystko będzie działało, przepraszam, ale nie znam się i nie mam niestety sprzętu, aby kodować moduł o kluczyki. Centralny zamek (wersja II* – od lipca 2002, od VIN 8E*3*100001)8E0 959 433 AR - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).8E0 959 433 AS - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu.8E0 959 433 AT - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.8E0 959 433 BA - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).8E0 959 433 BB – fabryczny alarm, 315MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.8E0 959 433 BC - fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.8E0 959 433 BD - fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).
  4. Tak już to sprawdziłem tzn jeden odpływ, pod akumulatorem było pełno wody,drugiego odpływu nie sprawdziłem, bo ciężko z dojściem czytałem Mateusz o tym wszystkim co piszecie, będę próbował zdjąć jedno ramię wycieraczki i dostać się do odpływu drugiego. Mam podszybie.
  5. U mnie, podobnie. Co polecacie zrobić teraz po zalaniu podłogi?. Susze wszystko gąbkę dywanik, wykładzinę. Na co zwrócić szczególną uwagę. Na pewno kupię inny moduł komfortu, bo ten raczej patrząc na wygląd to szrot i do tego bardzo śmierdzi. Myślałem, jak tu sprawdzić wszystko czy nie ma zwarcia czy coś ponadto nie jest spalone. Prosiłbym o jakieś rady. Będę czytał wszystkie strony wątku, aby jak najwięcej się dowiedzieć o tym przypadku.
  6. Witam, może i banalne pytanie, ale nie chcę niczego uszkodzić. Jak wypiąć moduł komfortu. Dodaję zdjęcie w załączniku. Chodzi mi jak z tego plastiku go wyjąć, a nie chcę niczego uszkodzić, a zielony jestem trochę w temacie i staram się delikatnie to robić.
  7. Dzień dobry, Może i banalne pytanie, ale nie chcę nic uszkodzić, jak wypiąć moduł komfortu, aby go nie uszkodzić, ani nic nie połamać. Zalało mi go chciałem wyczyścić go i osuszyć, osuszyć kable i sprawdzić czy coś z niego będzie czy zamówić inny.
  8. O tak mniej więcej ten kabel prowadzi. VID_20200726_152915.mp4
  9. Właśnie nie jest to na pewno fabryczne. Kabel tak mi się wydaje to ten czerwony który, leci w dół, do rozrusznika, może on prowadzić?
  10. Dzień dobry, Przepraszam, może i banalne pytanie i proszę o wyrozumiałość, ale mój Tato odpiął akumulator w moim audi a4 b6, bo mam problem ze zdrowiem i sam nie dałbym rady. i przeczyścił odpływ wody, bo niestety był zatkany i woda dostała się do środka auta.. Mam problem, ponieważ nie przyglądał się co jest przypięte do akumulatora, przyszedłem i patrzę, że kabel konektor oczkowy, jest nie podpięty, do czego taki przewód się montuje, do masy? Jest on dłuższy, przy śrubie skręcić? Proszę o pomoc.
  11. Właśnie szukałem kompletu, ale nigdzie nie mogę znaleźć, jedynie pojedyńcze. To są elementy zawieszenia po regeneracji i dlaczego akurat polecasz akurat od nich komplet wahaczy? Jak z trwałością takich elementów?
  12. Witajcie Mam do Was pytanie i prośbę, bo już na pewno nie raz ten temat "przerabialiście" na własnej skórze... Wczoraj byłem u diagnosty, ponieważ od jakiegoś czasu, moje Audi A4 B6 1.9tdi 130 km (2003 rok) miewa takie uczucie wibracji, bicia, tarcia coś takiego, najczęściej przy przyśpieszaniu, przy dłuższej trasie i gdy już takie wibracje nastąpią, to przy hamowaniu wówczas jeszcze bardziej się nasila. Diagnosta stwierdził, iż są do wymiany: 1) Półoś lewa strona przód, przegub wewnętrzny, 2) Lewy przedni wahacz, ten duży obok amortyzatora na dole, 3) Dwie tuleje na tylnych wahaczach. I teraz moje pytanie jest takie jakiej marki byście mi polecili, z własnego doświadczenia, aby te części były no nie najgorsze, trwałe, ale i dobry stosunek jakości do ceny. Odpada u mnie lemforder, bo są bardzo drogie i nie opłaca mi się w 17 letnie auto wpakowywać części, które są aż tak drogie. Chcę autem bezpiecznie i pewnie się przemieszczać. Czytałem też, że wiele z Was osób pisało, iż powinno się wymieniać parami wahacze, bo jak wymienimy jeden z nich to zaraz drugi padnie. Całości zawieszenia tez nie myślę wymieniać, bo są to duże koszty, a nie planuję autem jeździć na lata. Co jesteście w stanie sensownego polecić i jak mniej więcej koszty?. Mam w poniedziałek podjechać do mojego mechanika i zweryfikuje wszystko, ale chciałbym dowiedzieć się Waszych opinii na ten temat. Dziękuję ślicznie i życzę Wam udanego dnia!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...