Skocz do zawartości

Kostek215

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kostek215

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Luban

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kostek215

0

Reputacja

  1. Wiem i tak wlasnie zrobie. Dzieki za wszelka pomoc.
  2. Dokladnie najlepiej byloby na podnosniku najazdowym z tym ze u mnie ciezko o taki a ja robilem wszystko na lewarku. Przod poluzowalem wahacze wszystkie i tez mi sie wydaje ze poszedl wiecej niz -40 mm choc takie nowe z aukcji kupilem caly komplet. Co prawda przyznam sie ze zapomnialem poluzowac tylu az wstyd :/:/ i sprobuje poluzowac wahacze z kanalu jesli ktos mi w mojej okolicy udostepni. Bo faktycznie moze na tulejach trzymac. Dzieki wielkie za informacje jak zrobie to podziele sie informacja jaki bedzie rezultat.
  3. Tak wedlug tabliczki znamionowej byly kupione.
  4. Witam na poczatku napisze ze problem dotyczy Audi a4 b6 sedan 1.9 tdi AVF. Mianowicie bylo tam zawieszenie 1bv i ruszylo mnie aby wymienic sprezyny na obnizajace wiec zakupilem Vogtland -40 mm caly komplet przod i tyl. Po wymianie przodu siadlo fajnie, lecz problem zaczal sie z tylem. Wymiana poszla elegancko bez problemow lecz efekt koncowy sami widzicie. I moje pytanie jest do ludzi, ktorzy sie znaja na tym i siedza w temacie zawieszen co moglo pojsc nie tak? Dlaczego jest taka roznica po miedzy przodem a tylem? Tutaj podaje link do sprezyn vogtland z numerem wrazie czego. https://www.americanspeed.com.au/vogtland-springs-suits-audi-a4-8e-b6-7-sedan-3.0-1
  5. Witam wszystkich forumowiczow!!! Pozdrowienia z Lubania (Dolnoslaskie).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...