Skocz do zawartości

Amaur

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Amaur

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    APS
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Amaur

0

Reputacja

  1. Witam, Drodzy forumowicze. Zostawiłem auto na parkingu, wróciłem po 15minutach i po odpaleniu auta spod maski zaczęły wydobywać się dziwne dzwięki. Po odpaleniu obroty spadły do poziomu 300/400 obrotów, silnik przy ruszaniu mocno się trząsł, spod maski od strony rozrządu wydobywały się lekkie stuki oraz pisk/dźwięk ślizgającego się paska. Przy jeździe powyżej 3k obrotów dźwięk/objawy znikają. Co to może być? i na ile $$ szykować się u mechanika. Dołączam film z dźwiękiem. video-1605204830.mp4
  2. Witam, Drodzy forumowicze. Jedna z rurek od nagrzewnicy jest w tragicznym stanie. Cała popękana/ od dołu urwana praktycznie do końca. Tutaj pytanie - czy jest możliwość wymiany tylko tego kawałka rurki? Jeśli tak, to czy zna ktoś numer części? Zdjęcia w załączniku. Z góry dzięki za pomoc!
  3. Amaur

    2.4 v6 quattro - filtr paliwa?

    Wiem, wiem, zadałem złe pytanie. Dzięki za podanie numeru części, bo nigdzie na necie nie mogłem znaleźć, a w sklepie mi sprzedali filtr przewodowy zamiast przykręcanego (chociaż podałem im wszystkie dane).
  4. Witam, Drodzy forumowicze. Jaki filtr paliwa do a4b5 2.4v6 quattro? Konieczne jest opuszczenie zbiornika paliwa? Czy jest może jakieś dojście z bagażnika/spod tylnej kanapy?
  5. SOLVED: dzięki, pojechałem do gazownika i po problemie. Łapka w górę za pomoc!
  6. Tak, mam instalację z przęłącznikiem G/B STAG. Jeśli chodzi o dodatkowe zabezpieczenia, to nie licząc immobilizera, to mam zamontowane coś na wzór "odcięcia" zapłonu. Po przekręceniu stacyjki trzeba dodatkowo dotknąć "magiczne" miejsce, żeby odpalić auto.
  7. Witam, Panowie, Dziś po powrocie do domu z pracy (trasa ok. 1,5/2km) po wyłączeniu silnika auto wydało trzykrotnie sygnał dzwiękowy. Następnie już po włączeniu zapłonu pojawił się ten sygnał, tak jak i po wyłączeniu silnika. Sprawdziłem płyn chłodniczy, hamulcowy, układu kierowniczego, olej - wszystko ok. VCDS-Lite pokazał 1 błąd, ale jest on raczej związany z tłumikiem który wymaga spawania. 16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity P0154 - 35-00 - - Czytałem w "internetach", że może być to oznaka kończącego się AKU. Jakieś porady czego może być to wina? Film w załączniku. Z góry dzięki za pomoc. video-1555602987.mp4
  8. Wymienione tarcza, docisk, łożysko. Wymieniał mechanik (pracownik serwisu mercedesa). Ok. 2 lata temu po zakupie "mechanik" w dużym cudzysłowiu właśnie "coś" regulował przy pedale sprzęgła, bo już wtedy wysoko łapało. Czy odkręcenie tej śruby (jeśli jest dokręcona) jest możliwe? i czy cokolwiek to zmieni?
  9. Witam, Drodzy forumowicze, 27.12.2018 wymieniłem sprzęgło w swojej A4B5 2.4 V6 quattro. Zauważyłem, że na zimnym sprzęgło bierze o wiele niżej niż na rozgrzanym silniku. Słyszałem, że możliwe jest, że płyn hamulcowy się "rozpręża" wraz ze wzrostem temperatury i to może być powodem. Czy jest jakaś regulacja przy pedale sprzęgła? czy to prawda, że jest tam jakaś śruba, którą można "zamknąć" obieg płynu, przez co nie wraca do pompki? Z góry dzięki za odpowiedź
  10. Witam, Panowie, Ile g/s powietrza powinien pobierać rozgrzany silnik 2.4 v6 na biegu jałowym (760obrotów) ? VCDS wykazywał ~4,2g/s. Za to na zimnym silniku przy ~1k obrotów ok. 8,5g/s. Czy wartość 4,2g/s na rozgrzanym silniku to nie za mało? Jutro zabieram się za wymianę rozrządu, dlatego przy okazji mógłbym się zająć i tym. Z góry dzięki za odpowiedź.
  11. Witam, Panowie, Od czasu, gdy temperatura o poranku zaczęła przekraczać 0 stopni, to zaczęła się w aucie świecić kontrolka ABS i czerwona hamulca (( ! )). VAG wyrzucił mi błąd: 00285 ABS Wheel speed sensor; Front right (G45) 30-00- Open or Short to Plus. Po zdjęciu prawego przedniego koła wisiał taki ładny zlutowany kabelek. Wyczyściłem, dorzuciłem cyny, porządnie zaizolowałem, ale jak błąd był, tak nadal jest. Po pierwszym skanie VAGiem: Po wyczyszczeniu kodów błędów: Bardzo proszę mądre głowy z forum o pomysły co mógłbym z tym zrobić. Chciałem też wspomnieć, że zimą kilkakrotnie bywało tak, że palił się ABS + (( ! )), ale po przejechaniu ok. 50km wszystko wracało do normy. Od jakiś 2 tyg. błąd nie ginie.
  12. Tak jak wspomniales @salamon. Powodem byla przepalona zarowka. Nigdy bym nie szukal tak prostego rozwiazania problemu
  13. Witam, Po przekręceniu stacyjki i naciśnięciu pedału hamulca pojawia się taka kontrolka i nie znika. Płyn wymieniłem 2 tyg. temu, dobrze odpowietrzone. Czy ktoś ma jakąś sugestię jak usunąć ten błąd?
  14. Witam, Mam na imię Patryk. Miesiąc temu zakupiłem Audi a4b5 2.4 v6 quattro. Jest kilka rzeczy do zrobienia i z chęcią zaczerpnę wiedzy innych użytkowników forum. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...