Karol_ok9
Pasjonat-
Postów
28 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Ustawiłem tak że skacze między +3 a - 3
-
Ja robiłem silniczek w przepustnicy czyszczenie przepływki i ustawienie tego aparatu wg instrukcji była też wymiana świec przewodów kopulki i palca
-
Tak na benzynie nie faluja jedynie na gazie trochę ale zauważyłem że to zależy od jakości gazu
-
Jak widzisz lampa jest tylko do wstępnego ustawienia jak masz kabel i vag to nie potrzebna ci lampa wiem co mówię bo to robiłem ustawiasz aparat wg instrukcji nagrzewa silnik podłączasz vag bloki danych kanał 17 okienko z podpisem stabilization i na włączonym silniku kręcisz aparatem patrząc na laptopa i ustawiasz żeby skakało 3/-3
-
-
Nie dam rady wysłać wyskakuje za duży rozmiar
-
Podaj maila
-
Lampą ustawia się wstępnie właściwą regulacje robi się przyrządem diagnostyczny vw/Audi 1551 tak napisali w instrukcji. Także jeśli masz kabel to nie musisz mieć lampy vagiem ustawiasz dokładniej
-
Ściągnij sobie książkę sam naprawiam Audi A4 b5 i tam jest instalacja jak wstępnie ustawić aparat
-
Lampa nie ustawiasz to jest hyba kanał 17 okienko z podpisem stabilization czy coś takiego i trzeba tak ustawić aby tam było jak najbliżej zera powinno tak skakać +3 -3
-
A ustawiles aparat zapłonowy vagiem
-
A
-
Silniczek dalem do regeneracji do warsztatu zajmujacego sie rozrusznikami ale zeby wyjąć ten silniczek trzeba improwizowac bo on nie jest pszystosowany do wyjmowani jest obudowany takim plastikiem ktury wchodzi az pod potecjometr i trzeba go delikatnie odlamac. Tak hal jest w aparacie zaplonowym aby go wymienic trzeba go calego rozebrac a puzniej ustawic
-
A ten pierwszy blad to zawsze bendzie on jest od imobilajzera