Skocz do zawartości

creative86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O creative86

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Łomża

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1990
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BWT
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia creative86

0

Reputacja

  1. Nikt z was użytkowników 2.0 TFSI nie miał takiego przypadku ? W mojej okolicy nie ma odpowiedniego fachowca,który prawidłowo by zdiagnozował usterkę.Czekam na wasze propozycje i sugestie rozwiązania tego problemu. Pozdrawiam
  2. Witajcie pasjonaci audi dzisiaj,zmieniłem na nowy filtr węglowy oparów benzyny usterka dalej pozostała ? Tego falowania obrotów silnika podczas jazdy, nie idzie w żaden sposób u mnie w Audi A4 B7 2.0 TFSI BWT wersja USA wyeliminować ?
  3. Nierówna praca silnika na zimnym ciepły jest powyżej 1000 obrotów w czasie jazdy.Objawy falowanie wskazówki obrotomierz,podczas jazdy ze stałą prędkością.Auto samo dodaje sobie obrotów mniej więcej stała prędkość 2000 RPM silnik dodaje 200 RPM i po chwili wraca do 2000 wyższe obroty to samo. Zamówię Nowy filtr węglowy oparów benzyny może to będzie,klucz do rozwiązania problemu falujacych obrotów podczas jazdy.
  4. Dodatkowo te odpowietrzenie zbiornika paliwa. Wersja USA A4 b7 2.0 TFSI QUATTRO ma ten problem ,spalanie też nie jest małe.W cyklu miejskim podczas spokojnej jazdy, potrafi na 100km pobrać 17 litrów benzyny. Jest ktoś w stanie pomoc mi z tym problemem ?
  5. Węże są dobrze zamontowane na zaworze EVAP opaski również dzisiaj sprawdzałem.A silnik dalej nie równo pracuje podczas jazdy i na luzie.Co jest konkretną przyczyną ?
  6. Miał ktoś taki błąd z was, jeżeli tak to co zrobiliście a może jest opcja wyłączenia filtra z węglem aktywnym ? Plus do tego te falownie obrotów ze stałą prędkością co jest przyczyną ???
  7. Tak podpinałem pod kompa. Audi A4 B7 2.0 TFSI BWT QUATTRO wersj USA.BŁĘDY Leak in air intake system P 2279 , system to lean at idle 8583 i Evap emission control 1089. PCV odmawia wymieniona na nową jak i EVAP obroty falują dalej.W sobotę wyjąłem filtr węglowy,wususzylem wydmuchane przewody.Kasowanie błędów próbana jazda,po 10 km znowu to samo ukazał się na desce CHECK ENGINE.Blad odpowietrzenie zbiornika paliwa i te same błędy co wyżej opisałem. Obroty falowały jadąc ze stałą prędkością przed i po pojawieniu się komunikatu CHECK. Czekam na wasze sugestie i propozycje rozwiązania tej usterki.Mi już skończyły się pomysły na te odpowietrzenie zbiornika.
  8. Witam wszystkich mam na imię Marek moje auto to Audi A4 B7 2.0 T QUATTRO wersja USA *Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Nowicjusz - Jesteś nowy na forum? Tutaj możesz się z nami przywitać." Zapraszam tu ->Regulamin. Tu się tylko witamy.
  9. Witam wszystkich forumowiczów posiadam Audi A4 B7 2.0T BWA wersja USA.Od jakiegoś czasu borykamy się z problemem odpowietrzenia zbiornika paliwa.Auto jest po wymianie świec zapłonowych wszystkich filtrów,Odmy i zaworu EVAP.W czasie jazdy mam niepokojący,objaw jadąc ze stałą prędkością faluja obroty.Ostatnio po wizycie na stacji benzynowej auto nie chciało,odpalić za pierwszym razem.Odpalilo po dłuższym kręceniu, po czym nierówno zaczął pracować silnik tak jak by na 3cylindry.Mam do was pytanie czy ktoś miał albo ma podobny objaw ? Co może być przyczyną ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...