Skocz do zawartości

Adi2004

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adi2004

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Adi2004

0

Reputacja

  1. Sprawa się wyjaśniła. Po sprawdzeniu kompresji okazało się że na 4 cylindrze ciśnienie jest mniejsze o około 3 bary. Głowica została zdjęta i oddana na sprawdzenie szczelności. Gniazda zaworowe były popękane tak jak przypuszczał kolega Fish1991. Została wykonana regeneracja gniazd zaworowych po stosunkowo niedużych kosztach. Po założeniu głowicy sytuacja się poprawiła choć nie dokońca... silnik lepiej pracował ale jeszcze odczuwalne były drgania. Dodatkowo okazało się że hydropopychacze w zakupionej głowicy też były do bani:/ wyglądały tak jakby ktoś wcześniej jeździł na dużo gęstszym oleju. Po wymianie hydropopychaczy jest wszystko okej. Po ponownym sprawdzeniu kompresji jest praktycznie wzorowe ciśnienie na wszystkich cylindrach, silnik pracuje równo zarówno na ciepłym jak i zimnym silniku- na benzynie i na gazie. Wniosek- uważaj jaką głowice się kupuje. Pomimo że sprzedawca gwarantował że była regenerowana w całości, kompletnie to tak naprawde wykonał tylko szlif z zewnętrzny a środek został w złym stanie. Dzięki za pomoc, pozdrawiam
  2. Sprawdzę i dam znać. Co jeżeli okaże się że jest pęknięcie? Łatanie komory zaworu czy ponowna wymiana głowicy?
  3. Po za wypadanei zapłonu był jeszcze błąd z ubogą mieszanką. Olej i płyn w normie- sprawdzone. Przed wymianą głowicy nie było żadnych problemów. Stara głowica była pęknięta na przy dolnych okrągłych kanałach odprowadzających
  4. Witam. W swoim BFB mam następujący problem. Od momentu wymiany głowicy borykam się z wypadaniem zapłonu na 4 cylindrze. Na zimnym silniku auto pracuje równo natomiast po rozgrzaniu na postoju na światłach lub na biegu jałowym zaczyna migać check engine i silnik wpada w drgania tak jakby nie pali na jeden cylinder. Po dodaniu gazu, zwiększeniu obrotów lub przyspieszaniu check przestaje migać. Sytuacja powtarza się znowu przy postoju i na małych obrotach. Z czasem błąd zmienia się na stały i kontrolka silnika świeci się na stało. Mechanik stwierdził że to wina cewki. Po wymianie cewki zero poprawy. Po wypięciu kostki od cewki na ciepłym silniku zero reakcji. Praca silnika się nie zmienia. Na zimnym silniku jak się odłączy kostkę na starej i nowej cewce jest tak samo, że silnik nierówno pracuje. Wczoraj wymieniłem świecę na nową platynową NGK. Kompresja na zaworach nie była sprawdzana. Czy może to być pęknięty zawór i wina ciśnienia? Proszę o poradę i pomoc
  5. Cześć wszystkim:) jestem Grzesiek z Lublina i od tygodnia posiadam A4 B6 1.8t z 2004r. Pozdrawiam! !!:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...