Shan
Pasjonat-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Shan
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Wałbrzych
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
2.8 V6 30V
-
Kod silnika
ACK
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
A rozebrałeś coś, żeby zobaczyć co kryje się pod spodem? Chociaż tą klapkę przy dmuchawie.
-
Ktoś chyba tu coś grubego dołożył, wygląda trochę jakby była wersja bez klimy i może dołożył parownik, wtyczkę od poduszki powietrznej Ty odpinałeś? Najlepiej odkręć tą zaślepkę na dwie śruby w obudowie dmuchawy co idą do niej kable i pokaż co tam siedzi bo dość grube te kable, może ktoś wymyślił sobie jakieś elektryczne dogrzewanie powietrza.
-
Po wielu miesiącach odkopuję z odpowiedzią dla potomnych, winna okazała się być nagrzewnica, teraz zawsze grzeje jak szalona przy okazji parę fotek: Czujnik temperatury na nogi Czujnik temperatury z kratek Oraz jak się okazało, klapy są w całości gumowe Robiłem to przy pomocy godzinnego filmiku na youtube jednak w wielu miejscach miałem dodatkowe wyciszenia, których na filmie nie było, w niektórych momentach wręcz utrudniały odkręcanie śrub, zwłaszcza nawiewu na szybę, który koniec końców odpuściłem i jakoś "wyszarpałem"
-
Co do dynamiki to 3.0 w tiptronicu do 100kmh przyspiesza w około 9s podczas gdy manual robi to w około 7s, spora różnica Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
-
No jak jest nawiew na kratki ustawiony to leci ciepłe na tyle, że bez problemu ogrzewa ręce i zagrzewa budę. W momencie zmiany nadmuchu na nogi leci po prostu zimne powietrze... Tak znacząca różnica w temperaturze może być związana z ogólnym problemem dość niskiej temp nawet na ustawieniu Hi. edit: Dopiero gdzies po przejechaniu 20km zaczyna normalnie ciepłe na nogi lecieć więc dziwna sprawa.
-
Robiłem tak, że ustawiłem nawiew ze wszystkich możliwych otworów i czuć wyraźną różnicę (wiem, że najlepiej termometrem było by to zmierzyć) między szybą (najcieplejsze), kratkami (dość ciepłe), a na nogi zdecydowanie zimnie jednak czasami po dłuższej jeździe zdarzało się, że na nogi też leciało ciepłe... Myślę, że nie ma już co kopać tematu, robi się ciepło więc w najbliższym czasie wyciągnę mieszalnik i dam znać o co chodziło. Tutaj dodatkowe pytanie, jest możliwość jakoś dobrać się do mieszalnika, żeby były widoczne wszystkie silniczki i odpalić w VCDS output test? Czy już wtedy będzie wszystko na tyle rozebrane, że lepiej nie włączać zapłonu?
-
Sterownik miał kodowanie 04160 i nie można zmienić go na 00160, wtedy zmienia się samo na 04142 więc przywróciłem 04160. Kompresor firmy denso więc chyba jest ok bo chodzi głownie o trzecią cyfrę? Błędów żadnych nie ma, klimatronik widzi jak wszystkie silniczki się ruszają prawidłowo, a wciąż jest taki efekt ze z kratek leci ciepłe a na nogi zimne. Oczywiście resztę zrobiłem jak wyżej napisałeś.
-
Pierwszy raz z czymś takim spotykam ale wszystko wskazuje na to że lewy reling w okolicach środkowego mocowania stuka (bardziej brzmi to jak trzaski) na dziurach. Przy szarpaniu ręką czuć minimalny ruch i stuk, da radę jakoś to wyeliminować? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
-
Jak sprawdziłeś ten współczynnik adaptacji? Ja mam wrażenie że skrzynia dość szybko się przestawia bo mieszkam w górach i widać jak czasem ciągnie do 3.5k z gazem na np 10% a czasem gaz na 30-40% a ona zmienia biegi przy 2k rpm. Swoją drogą pytanie offtopowe do Josefa, mierzyłeś moze czas 0-100kmh? Jestem ciekaw jak u innych to wygląda bo mam wrażenie że mój to straszny muł w sprincie do setki. Edit: Jeśli matmac też mierzyłeś to chętnie się dowiem jaki uzyskałeś wynik Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
-
To całkiem dobre, ja jeszcze trasy nie robiłem swoim ale już wiem czego powinienem się spodziewać. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
-
Faktyczne spalanie czy wg fisa? No i trasa czy miasto? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
-
Takie pytanie na boku, przy aktualnych temperaturach kiedy sprężarka nigdy nie jest zasprzęglona też ma to znaczenie? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
-
Więc tak, sprawdziłem czujnik pod filtrem kabinowym i jest ok, na dworze jest z 1-2 stopnie i on pokazywał 5 na postoju, pewnie trochę ciepła z komory silnika zaciągało. Jest on oznaczony jako "Fresh Air" i jest w innej zakładce niż na fotce w poprzednim poście ale działa jak należy. Ten pomiędzy radiem a klimatronikiem też działa jak należy, jest oznaczony "Interior". Wciąż nie wiadomo skąd klimatronik ma informację o "Center outlet" i "Floor Outlet" na zewnątrz nigdzie nie widać żadnych czujników więc jeśli coś jest to gdzieś w tunelach. Nie znalazłem tego czujnika na powrocie z nagrzewnicy, jeszcze jutro za nim zobaczę. Problem z ogrzewaniem jest w zasadzie od kupna auta, klima chłodzi, zasprzęgla sprężarkę więc działa. Przyciski są wypukłe. Ogólnie auto kupiłem od kolegi i wiem co było robione w zasadzie od momentu zakupu auta przez niego, około 3 lata temu i problem z ogrzewaniem był zawsze. Przypomniałem sobie sytuację, że kiedyś też był problem z klimatyzacją ale to była sytuacja jak jechaliśmy dynamicznie i w korkach przy upale około 40 stopni. Potem nawet temperatura oleju trzymała się w okolicy 100 stopni i klimatyzacja po prostu nie działała. Tu była teoria, że albo jeden czujnik jest walnięty i klimatronik myślał, że w aucie jest chłodno lub silnik się za bardzo grzał i kompresor się wyłączył, żeby nie grzać dodatkowo chłodnicą klimy (o ile takie coś jest wgl możliwe w audi). Wieczorem jak temperatura opadła poniżej 30 stopni klima wróciła do życia. Błędów w panelu brak, nie wyświetlają się żadne na panelu klimy jak i w VCDS.
-
Odgrzewam kotleta ponieważ posiadam dodatkowe info Tak wyglądają temperatury widziane przez klimatronica zaraz po osiągnięciu 90' czyli jakichś 5min jazdy. Nadmuch był ustawiony na max na szybę, a mimo to temperatura na nogi widziana przez VCDS jest wysoka i rośnie gdy nadmuch jest ustawiony na szybę lub nogi, a spada tylko gdy leci przez kratki. Rozumiem, że czujniki "Center" i "Floor" znajdują się wewnątrz tuneli z nadmuchem, a "Interior" to ten przy panelu klimatronica?
-
Około 42l, zazwyczaj jest to 80% maksymalnej objętości butli. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka