Skocz do zawartości

kubuch

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kubuch

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Chojnice

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kubuch

0

Reputacja

  1. kubuch

    Błąd 18265

    Naprawione. Problem tkwił w przeplywomierzu. Drogie to dziadostwo ale na szczescie wszystko juz jest ok.
  2. kubuch

    Błąd 18265

    Dzięki za odpowiedź ale może mnie ktoś naprowadzić jak się z tym uporać? Od czego zacząć?
  3. kubuch

    Błąd 18265

    Wiatm. Mam problem z moim gratem. Stał trzy tygodnie w garażu. Po przejechaniu zaświeciła się kontrolka asr. Podjechałem do mechanika skasował błąd ale po przejechaniu paru metrów dalej się świeci na dodatek wywaliło kolejny (diagnostyka silnika). Wczytałem błąd i wyskoczyło mi takie coś: 18265- load signal Error Message from ECU P1857- 35_00 - - Będę wdzięczny za podpowiedzi co dalej robic
  4. Naprawione. Przyczyną była nie podpięta wtyczka przez mechanika który zmieniał rozrząd. Na szczęście wszystko już ok. A co do świecenia się tylko jednej tylnej przeciwmgłowej to nie do końca tak jest jak piszesz Fido. Mam dwa inne auta (passat i clio) w obu świecą się obie tylne żarówki.
  5. Dobra rada...kup ori z aso. Poważnie, szkoda nerwów i pieniędzy na ewentualne kolejne sprężyny. Ja przechodziłem niedawno temat i teraz bym bez zastanowienia kupił oryginały. Wybierałem monreo .Z przodu dałem tak jak mi wychodziło z kat wagowych a z tyłu dałem +1 kat wagową i jakoś to wyszło choć nie jest to czego oczekiwałem. Zaraz po wymianie było ok, niestety w miarę pokonywania kilometrów doszło do "ubicia się " tylnych sprężyn. Inaczej mówiąc. Tył po miesiącu siadł mi o 2 cm . Na wiosnę kupuję ori bo nie mam zwyczajnie czasu na zabawę z odpadami które trafiają do kartonów z losowymi naklejkami.
  6. Powoli dostaję szału z tym złomem. Miesiąc go mam a już mam ochotę go podpalić. Bezpieczniki są ok lampę wymontowałem i za nią wszystko podłączone. Nie mam pojęcia gdzie te cholerne kable...może ktoś podpowie. Bezpośrednio za lampą od góry czy to ta mała wiązka pod nią z tyłu?
  7. pavl0o -gdzie jest ta wtyczka którą docisnąłeś? Mam ten sam problem. Myślałem ,że to wina żarówek . Dziś nacisnąłem klakson i cisza ... Nie dział mi przeciwmgłowe przód ,klakson i cholera wie co jeszcze. Mechanik wymieniał rozrząd i chyba coś spieprzył przy kablach. Szukam teraz wtyczki ale gdzie mam jej szukać? Za lewą lampą czy lewym halogenem?
  8. Dziś się znowu pomęczyłem bo nie daje mi to spać. Po włączeniu wszystkiego nie świecą się swiatła: tylne przeciwmgłowe prawe i oba przednie. Jedyny bezpiecznik od tych cholernych nebelichtów to nr 19. Niestety w miejscu 19 nie ma pinów jest pusty... Dziwne bo na rozpisce na klapce jest napisane ,19- nebelicht (czy jakoś tak) Żarówki są ok. Nie dochodzi prąd . Co ciekawe do tylnej lewej dochodzi i świeci normalnie. Jakieś pomysły? A i z ostatniej chwili..klakson też nie działa. Dwa dni temu wymieniany był rozrząd , czy to może mieć związek z moimi problemami? Jakiś mądry mechanior nie podpiął jakiegoś kabla? Gdzie szukać przyczyny?
  9. Pod komputer podepnę dopiero w przyszłym tygodniu. Dziś zamówiłem kabel i jak tylko dojdzie to napiszę co mi wyskoczyło.
  10. Pozwolę sobie odświeżyć temat. Mam dokładnie ten sam problem i nie mogę znaleźć rozwiązania. Ręce mi opadają, żarówki ok, a błąd na fisie ciągle jest. Auto raptem kilka tygodni u mnie a mam go już serdecznie dość przez takie pierdoły. Jak sobie poradzić z tym błędem. Czy jest możliwość wyłączenia komunikatów dotyczących żarówek?
  11. Jeszcze raz wszystko dokładnie obejrzałem i nic ułamanego nie widzę. Nie mam pojęcia coś się popsuło ...
  12. Odświeżę temat . Popielniczka ciągle jest otwarta. Po dociśnięciu jej wraca sama do pozycji otwartej. Mam ją wyjęte ale nie widzę by coś było urwane. Poradził ktoś sobie z tym problemem? Jest jakiś domowy sposób by to naprawić? Na zdjęciu widać tylko jedną sprężynkę. Powinny być dwie?
  13. Na postoju uslyszysz roznice ;-) Ja mam w domu roksan caspian i kolumny monitor audio. Uwierz mi ze slychac roznice. Miedzy flac a mp3 jest i to spora. W aucie moze i takiej nie bedzie ale problem polega na tym, ze mam juz sporo plyt poprzerabianych i nie mam ochoty zrzucac tego spowrotem na mp3. Fajne radyjko ale nie moge pojac dlaczego nizszy modej obsluguje flac a wyzszy juz nie...Sam juz nie wiem,czekac, moze wyjdzie model 2din z obsluga tych plikow czy kupowac jvc,kenwood i miec wszystko od razu. Alpine wiem jak gra, jak gra jvc niestety nie mam pojecia. Mozna by jeszcze kupic 1din ale szkoda tego wolnego miejsca na konsoli. Dziwnie to by sie wszystko komponowalo..
  14. Właśnie wracam z testów. Wywaliłem chinola 2din z nawigacją i podłączyłem na szybko starego balupunkta model Hamburg. Wszystko odżyło ... Nawigacja zostaje w telefonie a radio musi być radiem. POWER-KRIS -Do JVC nie nie mam . Nie ma dla mnie znaczenia jakiej firmy jest radio , ważne by dobrze grało i odtwarzało mi pliki Flac. Mam sporo płyt i kopiuję je sobie powoli do tego formatu. Ostatnio zauważyłem nowość od JVC jakiś nowy model JVC KW-R930BT. Generalnie najbardziej pod względem dźwięku podoba mi się alpine. Niestety nie odtwarza plików flac. Zastanawiam się czy nie lepiej kupić zaślepkę i wstawić 1din wyszukać odpowiedni model i po kłopocie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...