Skocz do zawartości

jarek8114

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jarek8114

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Bogatynia

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

375 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jarek8114

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie, Walczę z brakiem mocy w mojej aud A4 B5 1.9 TDI AFN 81Kw. Proszę o ocenę logów statycznych. Co było aktualnie zrobione w aucie: 1.7.2019 wymieniony przepływomierz na nowy firmy BOSCH 15.7.2019 nowe przewodz podciśnienia , zaślepiony EGR i przewód od EGR 16.7 nowy zaworek N75 + ustawiona dawka paliwa na pompie 8.12.2019 wymianiona gruszka turbiny + wyczszczone turbo Logi statyczne: grupa 000 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum grupa 001 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum grupa 003 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum grupa 004 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum grupa 013 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dzięki za pomoc i chęci
  2. Witam serdecznie, Cały czas walczę z brakiem mocy w mojej aud A4 B5 1.9 TDI AFN 81Kw. Proszę o ocenę logów statycznych. Co było aktualnie zrobione w aucie: 1.7.2019 wymieniony przepływomierz na nowy firmy BOSCH 15.7.2019 nowe przewodz podciśnienia , zaślepiony EGR i przewód od EGR 16.7 nowy zaworek N75 + ustawiona dawka paliwa na pompie 8.12.2019 wymianiona gruszka turbiny + wyczszczone turbo Logi statyczne: grupa 000 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum grupa 001 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum grupa 003 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum grupa 004 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum grupa 013 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dzięki za pomoc i chęci
  3. Witam posiadaczy audi, W mojej audi jakiś czas mam problem z odpalaniem silnika, rozrusznik kręcił ale auto niechciało odpalić. Po dłóższej próbie odpalenia mojej audi pojawił się dym spod kierownicy. Kabel 50 z kostki stacyjki (czerwono-czarny) wtopił się w inne kable wiązki. Zaizolowałem tylko kawałek około 30cm kabla. Po zaizolowaniu kabla, wymianie filtra paliwa i przerwie po około godzinie auto odpaliło. Kostkę stacyjki wymieniłem wczoraj, akumulator mam nowy, ale nadal ciężko pali.. Moje pytanie brzmi: Jak mogę wymienić ten kabel bez rozcinania całej wiązki przewodów? Co może być powodem że auto tak ciężko pali po długiej trasie w granicach 100-200KM? Kod błędu jaki wyskoczył to: 17978 - Zablokowana jednostka sterująca silnika. Dziękuję za pomoc
  4. Super! Czyli wchodzę w -->[17] - Instrument Cluster --> Coding nastepnie jak pisze kolega Banan tam zmienie kod z 04060 na 04040 Zgadza sie? Dzieki za pomoc
  5. Zainstalowałem wersje 1.19 - z niej odczytałem kod i zaprogramowałem immo Teraz mam nastepny problem Licznik, który włożyłem jest od 2.5 TDI z 1998r, ja mam Audi 1.9 TDI z 1997r. Wskazówka obrotomierza wskazuje mi 800 obrotów w starym liczniku była na 900 pbrotów przy zapalonym silniku. I jeszcze w tym włożonym liczniku wskazówka od poziomu paliwa raz wskazuje połowe zbiornika a raz jest na minimum, czasami sie przesuwa. Musze jeszcze dodatkowo zaprogramować licznik?
  6. Dziś rano podłączyłem wszystko do auta i włączyłem program VAG EEpprom Programmer (wersja 1.18 ) Przełączyłem port na COM 2 w menadżerze urządzeń i w VAG EEpprom Programmer także przełączyłem na port COM 2 Nastepnie kliknąłem w : -->,,Dash", --> Read Niestety wyświetlił mi sie komunikat jak na zdjeciu ,, No ECU Found" W czym może być problem? Dziekuje za odpowiedź
  7. Bardzo dziekuje Ci za pomoc i cierpliwość
  8. Super, zainstalowałem VAG EEpprom Programmer. Po odczytaniu pinu bede mógł przejść do VAGa i tam wykonać nastepne operacje według instrukcji podanych wyżej?
  9. Zrobiłem - fotka z licznika, który chce włożyć. Mam jeszcze fotke z licznika oryginalnego jeśli to pomoże moge wysłać
  10. Musze do tego sciągnąć program VAG Commander? Jest tam jakaś nalepka na liczniku lub coś podobnego? Szukałem czytelnych instrukcji jak krok po kroku zaadoptować nowy licznik ale każdy opisuje to inaczej i już nie wiem od czego mam zacząć..
  11. Cześć, Mam jeszcze pytanie. Do adaptacji nowego licznika bede potrzebował pin z nowego licznika? Mam zainstalować do oczytu pinu Vag Commander? Dzieki za odpowiedź
  12. Super! Wszystko działa Nie uruchomiłem programu jako administrator W sobote spróbuje włożyć nowy licznik i zakodowac immo, może mi sie uda.. Dzieki za pomoc
  13. Zrobiłem jak napisałeś wyżej. Niestety kod sie nie pojawił jak zapisuje to program sie zawiesza i musze go wyłączyć i jeszcze raz włączyć.. próbowałem czekac 10min ale nic nie pomogło.. nie wiem dlaczego sie tak dzieje.. Spróbowałem zainstalować VCSD - Lite --> kod sie wygenerował tym sposobem bez problemu.. Nie wiesz dlaczego sie to dzieje? Dzieki za odpowiedz
  14. OKK Ide do auta jeszcze raz zrobić tak jak napisałeś
  15. Podłączyłem do auta, świecił sie mi AIR BAG (wykasowałem błąd) Widocznie działa dobrze, ale nie wiem czy musze rejestrowac ten kabel czy nie, ponieważ kod sie nie pojawił.. W instrukcji napisałeś, że trzeba skopiowac całą zawartość folderu ,,Labels" (czego nie zrobiłem aktualnie a kabel działa) Musze to zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...