Skocz do zawartości

VX7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O VX7

Informacje

  • Imię
    Norbert
  • Miasto
    Świdwin

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    APT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia VX7

0

Reputacja

  1. Nr przepływki: Bosch 0 280 218 100/ OEM 06A 906 461 N
  2. Miałeś rację, wszystko wróciło do stanu normalnego. Dziękuje za szybką diagnozę :). Tylko nadal korekty długoterminowe są na poziomie +-10%. Czy to korekta mogła powstać przez modyfikacje mechaniczne które zrobiłem? Nie miałem jeszcze kabla do diagnozy żeby stwierdzić czy przed montażem miałem wcześniej tą korektę.
  3. Jest tylko ten jeden błąd. Druga sonda wisi obok DP podpięta. Przepływka Ori boscha.
  4. Witam. Wstawiam tutaj post z nadzieją na pomoc ponieważ na swoim forum passata nie udało mi się uzyskać odpowiedzi. Passat seria, jednak ma wstawiony DP i drugi IC z 2.5 TDI, uproszczone podciśnienia i wywalone SAI. Nowa pompa paliwa, DV, regenerowane turbo, odma uproszczona i naprawiona, sprawdzona szczelność, ciśnienie paliwa, nowe uszczelki turbiny, 3 nowe cewki( 4 cyl ma starą), świece. Pomimo tego zawsze miałem korekty długoterminowe +-10% na ubogo. Według logów niby wszystko ok. Ale do tego tematu chciałbym wrócić gdy się uporam z nowym problemem który przedstawiam poniżej. Wszystko zaczęło się od momentu przetarcia kabla grzałki sondy lambda. Kabel naprawiłem jednak po jakimś czasie wywaliło checka z błędem ubogiej korekty długoterminowej. Podgląd na grupe 32 i korekta 25% czyli mega ubogo. Jednak w grupie 33 napięcie sondy wydawało mi się jakoś za niskie co widać po tych logach: Dynamiczne 002 033 PB http://vaglogi.pl/log-002_033_5QXa9ww.html 002 033 LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_832OAo.html 003 020 http://vaglogi.pl/log-003_020_MhA0hQ.html 115 118 http://vaglogi.pl/log-115_118_1n9f3.html Statyczne PB 003 032 001 http://vaglogi.pl/log-003_032_001_Z5eLC.html 002 003 http://vaglogi.pl/log-002_003_786B4lT.html Statyczne LPG 003 032 001 http://vaglogi.pl/log-003_032_001_2pdtF.html 002 003 http://vaglogi.pl/log-002_003_20ACm.html 033 z przełączeniem paliw co 30 sek http://vaglogi.pl/log-033_S3O68y.html Pierwsze co zrobiłem to podmieniłem sondę od kolegi co ma 100% sprawną. Brak poprawy, podmiana ECU także brak poprawy. Wtyczki nie zaśniedziałe, wiązka po części przejrzana (nie sprawdziłem pod tą grubą osłoną wiązki od ECU) brak oznak zniszczenia kabli. Podczas wymiany kostki cewki zapłonowej zrobiłem zwarcie (aku nie odpięte). Problem magicznie znikł na godzinę. Napięcie sondy na jałowych oscyluje koło 1,5 V nawet logi zdołałem zrobić. Potem im auto dłużej chodziło tym napięcie sondy spadało bardziej. Zgasiłem go po 20 minutach znowu odpalam i znowu napięcie na jałowych prawidłowe. Po czym im dłużej auto odpalone tym bardziej spadało aż do oscylacji koło 0,3-0,5V. W czym jest problem? Sondy na ponowną podmiankę już nie mam. Może to ona jednak powoduje problemy?
  5. Witam klub! Jestem Norbert jestem z Świdwina, aktualnie latam passatem, ale następnym moim autem będzie (nie może) audi a4 b7.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...