Skocz do zawartości

CzarnyJezus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O CzarnyJezus

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Rytel/Chojnice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

270 wyświetleń profilu

Osiągnięcia CzarnyJezus

0

Reputacja

  1. Tak, teraz trzyma temperature, chociaż kreska znajduje sie mniej wiecej 88-89 stopni jak dla mnie, nie jest to rowne 90. Nie wiem czym to spowodowane
  2. Troche podziałane. Olej ciekł z pompy paliwa, termostat wymieniony, ale spalanie dalej chyba jak było tak jest - trasa 7l przy 100-120km/h.
  3. Ok. Czyli troche się zwróci zabieg. Zapomniałem jeszcze dodać, że też po nocy zawsze pod silnikiem na ziemi mam dwie plamki oleju. Jedna po środku, a jedna tak jak by pod filtrem powietrza mniej wiecej. Może to mieć jakiś wpływ na ten brak mocy itd?
  4. Ok. Jutro auto idzie na wymiane termostatu i od razu pogadam z mechanikiem żeby mi to sprawdził
  5. Tylko też mechanik mi mówił coś, że puszka od dpf była spawana. Także nie wiem czy on tam jest w ogole
  6. Nowy dpf 1000zł a wywalenie egr i dpf'a 1400 Wole chyba dołożyć te 400
  7. Ogólnie planuje całkowite usunięcie tego za przeproszeniem pierdolnika jakims jest DPF.
  8. Auto ma aktualnie 260k. Raczej pewny przebieg bo są ksiązki serwisowe, faktury itd. Tak jak wspominałem nie moge wrzucic screenów bo nie mam VAG'a
  9. Ogromne dzięki za podpowiedzi. Jutro raczej wezne się za temat. Tylko może być ciężko z mechanikiem po świętach
  10. Witam. Krótko i na temat: Audi posiadam już miesiąc, od początku mam problem z niedogrzewaniem się silnika (patrz załączone zdjęcia), do tego duże spalanie. Jeżdżąc 15km trasy do miasta, po mieście i z powrotem potrafi wciągnąć nawet 12L (zważając na to, że auto trzymam w garażu - nie stoi na mrozie). Trasa jest to jakies 7-8L przy prędkości max. ok: 100-120. Fotka temperatury przy prędkości 110-120 fotka przy prędkości 45km/h na tempomacie w zabudowanym, wzkazówka opada jeszcze bardziej. Wiem, że nikt nie jest jasnowidzem i wróżyć z fusów nie będzie, ale wertując forum stwierdziłem, że może być walnięty termostat. _______________ Drugi problem w ciągu tego miesiąca zapaliła mi się dwa razy kontrolka świec żarowych i towarzyszyło temu przejścia auta w tryb awaryjny, rozłączyło sie turbo. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu wszystko wróciło do normy. ________________ Trzeci problem jest to nieznany mi błąd (pali się check engine, można zauważyc na fotkach wyżej) Tyle co pokazało mi OBD2. Nie moge znaleźć informacji na temat tego błędu, ale stawiam na coś ze spalinami, dpf etc. ____________ No i czwarty problem - wydaje mi się, że jak na 140KM auto jest nieco zamulone, miał po kupnie problem z zapchanym DPF'em - może związane coś dalej z tym? Niestety logów nie mam możliwości zrobić ani wrzucić. Nie posiadam VAG'a ani nie znam nikogo kto by go posiadał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...