Skocz do zawartości

KKS_FAN

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KKS_FAN

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    A6 C7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    CGWB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KKS_FAN

0

Reputacja

  1. KKS_FAN

    A6 C7 3.0TFSI

    Dzięki wielkie za pomoc. Akurat wyjechałem, ale po powrocie zrobie jak proponujesz i będę obserwował co dalej.
  2. Powiem szczerze, nie wiem. Z wykazu który otrzymałem jest jak "byk" naprawa.
  3. KKS_FAN

    A6 C7 3.0TFSI

    Witam Panowie. Przeskanowałem całe auto VCDS, jednak jestem trochę zielony w tym temacie. Mógłby ktoś pomóc z rozjaśnieniem błędów, bo szczerze powiem chciałbym się dowiedzieć czy coś nie jest zabójcze dla auta. Pewnie nad wszystkimi się pochylę, jednak trzeba od czegoś zacząć tą zabawę. Log-DKA90YV-WAUZZZ4G2CN106981-197287km.txt
  4. Dzięki za kolejne miłe słowa. Faktycznie środek ma swój urok i drewniane dekory zostawią na ten moment. Mocno rozważam za to oklejenie chromów, bo jednak jakoś mi nie leżą. Co udało mi się ustalić o historii serwisowej to rozrząd nie był ruszany. Natomiast co mnie pozytywnie zaskoczyło to poprzedni właściciel ok. 13 tys. km temu w ASO naprawiał mechatronikę skrzyni. Trochę wolnego czasu się znalazło to od razu wjechał nowy olej i komplet filtrów. Postawiłem na Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40, zobaczymy jak silnik będzie pracował. Mam pytanie, pomoże ktoś z logami z VCDS. Po skakanie sypnęło błędami, a nie znam się na tym kompletnie. Nie wiem czy powinienem się którymś mocno zainteresować. Może wszystkie się ze sobą łaczą. Pozdrawiam Log-DKA90YV-WAUZZZ4G2CN106981-197287km.txt
  5. Muszę w ASO ustalił. Sprzedawca nie do końca wnikał co było robione przez serwis. Stawiał, płacił i odbierał gotowe auto. Niemniej jak na razie cisza ze strony rozrządu. NIe słychać łańcuchów przy rozruchu.
  6. Tutaj musze się zgodzić te dekory to porażka coś się z nimi zrobi w przyszłosci. Na dobrą sprawę nie miałem kiedy tego dobrze obczaić, ale kolega wyżej się podzielił auto stoi, niestety praca wyskoczyła. Jednak z ostatnich 250km przy dość delikatnej jeździe w mieszanym cyklu pokazało 10.6 l Dzięki wszystkim za każde dobre słowo Do klosz mysłałem bardziej o jakieś firmę, co by bardziej nie nabroić. W Krakowie jedną znalazłem i za 600 zł idzie to ogarnąć. Myślałem o wywaleniu chromów z zewnątrz. Macie patent na to? Folia będzie dobra opcją?
  7. Witam! Chciałbym pochwalić się moim nowym nabytkiem. Pierwsze w mojej historii auto spod znaku OOOO. Mam również nadzieje, że nie ostatnie. Proszę również o wyrozumiałość, jako że to mój pierwszy tak długi post/temat na forum. Za wszystkie błędy przepraszam Szczerze powiedziawszy, szukałem wersji Avant z silnikiem benzynowym oraz Quattro. Plany planami, jednak wyszło całkowicie inaczej. Wybór padł na A6 typ C7 w wersji limo z 2012 r., silnik 3.0TFSI ze skrzynią automatyczną i 196tys. przebiegu, z polskiego salonu oraz w IMHO niezwykłym połączeniu kolorystycznym. Auto polakierowane jest na kolor "Dakota Gray Metallic" o kodzie LY1P, środek natomiast wykończony jest kremową skórą. Auto dość dobrze wyposażone. Widać poprzedni właściciel nie oszczędzał na doposażeniu Audi. Z ważniejszych rzeczy na pokładzie: 1) Przednie fotele komfortowe z ogrzewaniem, wentylacja, masażem oraz pamięcią ustawień 2) HUD - Head Up Display 3) Side Assist oraz Pre Crash Basic 4) Kamery 360 stopni + Night Vision 5) Nagłośnienie Bang&Olufsen 6) Lampy FULL LED przód oraz tył 7) Funkcje Coming/Leaving Home 8) Pneumatyczne zawieszenie z elektryczną regulacją 9) Domykanie drzwi 10) 4-strefowy climatronic 11) Pakiet oświetlenia Ambiente 12) Szyberdach oraz rolety w tylnych drzwiach + elektryczna roleta tylnej szyby Mógłbym wymienić jeszcze kilka pozycji, ale nie sposób całego doposażenia wypisać. Na obecną chwilę auto grzecznie stoi w garażu z powodu wyjazdu służbowego. Zdjęć nie było kiedy zrobić, dlatego wrzucę kilka z aukcji sprzedażowej. Na dobrą sprawę auto bardzo ładnie prezentuję się w originale. Jednak koła 18" na takiej limuzynie trochę słabo wypadają. Zmiany jakieś na pewno nastąpią, jednak w bliżej nie określonym czasie. Przyszłościowe plany: 1) Koła 20" + nowe oponki, natomiast na obecne 18" powędrują zimóweczki 2) Korekta lakieru + zabezpieczenie oraz czyszczenie i pielęgnacja środka 3) Delikatne przyciemnienie szyb 4) Hamowania + podniesienie mocy ? Pozdrawiam całą ekipę forum P.S. zapomniałbym mam jeszcze 2 pytania do wyjadaczy znających bardziej temat. 1. Jedna z lamp dostała kamieniem, zrobił się odprysk i paruję od środka. Czy jest możliwość profesjonalnej wymiany samego szkła w lampie? Czy nie warto się w to bawić i od razu wymienić całego FULL LED? 2. Zauważyłem, że Side Assist z jednej strony nie zawsze rozpoznaje pojazdy w martwej strefie. Wiem, że wypadało by podłączyć się pod komputer w poszukiwaniu błędów, jednak jak wspomniałem nie mam aktualnie dostępu do auta. Miał ktoś coś podobnego u siebie?
  8. Witam. Pacjent lampa Full LED, od kamienia zrobił się odprysk na szkle reflektora przez co się rozszczelnił. Czy jest możliwość wymiany samego klosza? Warto? Jakieś namiary są speców? (Najlepiej Dolny Ślask) Czy lepiej od razu wrzucić inna lampę? Auto kupiłem już z takim defektem, sam po naprawie/wymianie zabezpiecze zapewne lampy od takich nieprzyjemnych sytuacji. Pozdrawiam ?
  9. Witam, jeśli można proszę również o rozkodowanie. Dzięki WAUZZZ4G2CN106981
×
×
  • Dodaj nową pozycję...