
Michu82
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Dziękuję za pomoc. Udało się usunąć problem, a dla pewności zlalem całość. Uzupełniłem nowym płynem i po przejechaniu około 10 km komunikat znikł.
-
Tak, dolałem ponieważ samochód się upomniał
-
wlałem około 5 litrów
-
Michu82 obserwuje zawartość Wymiana, rodzaje i lista liczników w Audi A4 B6 i B7 i Problem z AdBlue w A4 B9 2.0TDI
-
Witam, w moim audi mam problem z AdBlue, a mianowicie wyskoczył mi komunikat o braku rozruchu silnika za 1000 km, a po odczytaniu błędów mam kod P207F ( Parametry jakości środka redukującego). Błąd silnika tzw. check wykasowałem ale dalej pojawia się komunikat o przebiegu i braku rozruchu. pytanie moje brzmi następująco: czy płukanie zbiornika pomoże? (połasiłem się na tani adblue -no name), w jaki sposób wykasować ten przebieg? dziękuję za odp i pozdrawiam
-
Turbo jest raczej ok. Minimalny luz wzdłużny. Jakie ciśnienia powinny być na cylindrach? Min i max wartości.
-
Turbo bylo robione prawie 2 lata temu
-
Tak dymi przy gazie w podłodze, jest też olej w ic
-
Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z moim AWXem ponieważ bierze mi olej ponad normę i to dużo. Po 200 km trasy z prędkością zgodną z przepisami mam kontrolę na zegarach o niskim stanie i faktycznie taki robi się z full. Poza tym cieknie z uszczelki pokrywy, wywala olej na odme, turbo itp. Pierścienie na tlokach do wymiany, czy jeszcze jakieś inne pomysły - propozycje?
-
Wymiana, rodzaje i lista liczników w Audi A4 B6 i B7
Michu82 odpowiedział(a) na Slawek temat w Audi A4 B6/B7
Witam. Nie wiem, czy w dobrym miejscu piszę ale spróbuję. Ekran od FIS (mono) w moim AWX zaczyna się powoli kończyć i chciałbym go wymienić na kolorowy. Obecnie mam 8E0 920 900 G, wg tabeli powinienem założyć 8E0 920 930 J, czy ten licznik będzie działał? Dziękuję i pozdrawiam. -
Aaa, chyba, że tak. Chociaż patrzę w Else i nie ma rozwiązania z podłączeniem pod filtr powietrza dla AWX, AVF i AVB
-
Na turbo jest gruszka z gumowym przewodem, poruszaj się w zdłuż niego, a trafisz na zawór N75, idąc w lewo (lampa, filtr powietrza) trafisz na biało-czarny "filterek" - zawór zwrotny, a atmosfera, to chyba wg. kolegi misiek95 zasobnik podciśnienia (okrągła bańka pomiędzy turbo, a zaworem N75)
-
Uszkodzony N75 i do wymiany wężyk-i od podciśnienia.
-
W wolnej chwili sprawdzę co jest z N75 i dam znać. Dziękuję i pozdrawiam.
-
Dziękuję, chociaż jak na turbo to trochę szybko - było robione w zeszłe wakacje, ale dziękuję bardzo i będę obserwował.
-
Dynamiczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_3og041.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_97fH2w5.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_KG7878v.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_q8GuB.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_9334Lkc.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_ya4XZ.html Statyczny: Grupy 000, 001, 003: http://vaglogi.pl/log-000_001_003_y942j.html Grupy 004, 007, 013: http://vaglogi.pl/log-004_007_013_CgtUaB.html Grupy 014, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-018_023_014_4f9Z366.html Basic settings: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_N7RdIv.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_3WHvda.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_QPza4.html